1 April

vorig jaar hadden al onze wc´s op school van die plastic dingen over de wc potten heen. Dus als je plaste bleef het erop liggen en als je een grotere boodschap moest doen, dan eh… ja

mijn opa en oma zijn dan zoveel jaar getrouwd.

oké dat is gewoon ranzig…

1 April vind ik altijd nogal basisschool… Maar als jij er lol aan beleeft is dat prima. (:

Hoop dat mijn vriendje niet een dergelijk gevoel voor humor heeft dat hij alsnog dingen met me gaat uithalen :x dan heeft hij het echt met mij aan de stok.

een vriendin van mijn zusje had echt een ‘‘geweldige’’ een april grap. ze zouden dit aan hun meester vragen:

floor: meester bent u verliefd?
meester: ja
floor: heeft u al gesekst? hhihihisdishfshshsfskfh !!!

echt dom maargoed. en ik ga misschien morgen de bril op school omhoog doen, doorzichtig folie erop en de bril naar beneden, geniaal

toen ik klein was had ik mijn pols gebroken en toen ging iedereen erop slaan omdat ze dachten dat het een 1 april grap was.
erg leuk :crazy_face:

Ik denk dat als ik morgen naar de wc moet eerst ga kijken of er geen folie zit. x]

Ik ben morgen jarig, en nee dat is geen grapje =p

IK BEN MORGEN JARIG JIPPIE
en nee het is geen grapje haha :slightly_smiling_face:

Ik las ergens anders op girlscene en goeie!
Zoek het nummer van Artis (of andere dierentuin op) en zeg tegen je pap of mam, ene meneer beer(of vogel of vis etctetc) heeft gebeld, ik heb gezegd dat je terug zou bellen!
Nouja en de grap is dan dat ze naar de dierentuin bellen en vragen of ze meneer beer kunnen spreken! (:

Ik weet nog dat een van mijn konijnen was overleden op 1 april en niemand wilde me geloven :’)

wow toevallig, deze reactie had ik nog niet eens gezien maar alvast GEFELICITEEERDDD xx

ik kende iemand die morgen jarig zou zijn.
en die kreeg altijd fop cadeau’s. een potlood ofzo in een heel grote doos.
dat soort dingen, echt zielig ahaha.

mijn oma is morgen jarig :’)
happy bday to grandmotherrrrr

Dat is van ‘What’s with Andy?’ :’)
Je weet wel, die serie die vroeger altijd op de tv kwam.
Jammer dat dat nooit meer komt.

jaaaaa, serieus ik was gek op die tekenfilm. :’)

ik lag vorig jaar op 1 april in het ziekenhuis, wouden ook een heleboel kinderen niet geloven :’)

ik loop stage in een vogelasiel en toen belde er vorig jaar op 1 april iemand op en die vroeg “Goedemiddag is meneer vogel ook aanwezig?”

HAHA het is onwijs flauw maar ik vind 't eerlijk gezegd nog heel erg grappig als ik eraan terugdenk, dat gezicht ook van diegene die de telefoon opnam.

Maargoed zelf doe ik niet aan grappen op 1 april :sunglasses:

Ze vraagt toch om grappen , niet om reacties als ;
Goh wat kinderachtig.
laat dat kind lekker -.-

hahaha amazing.