1 april

Hii meiden,

Misschien is dit heel kinderachtig, maar ik wil heel graag mijn vriendje voor de gek houden/laten schrikken/bang maken op 1 april.
Hij laat mij heel vaak schrikken of houdt me voor de gek.
Ik ben hier niet zo heel goed in en doe het dan ook bijna nooit.
Aanstaande woensdag is 1 april en ik wil een grap uithalen die hij nooit zal vergeten.
Ik wil gat het grappig is, het maakt niet uit op wat voor manier als het maar niet kwetsend is.
We zijn nu een half jaartje samen.
Hebben jullie leuke ideetjes?

xxx

Schatje ik ben zwanger.

kusjes

Ik ben niet zo’n fan van dit soort grappen als ik eerlijk ben :stuck_out_tongue:
We hebben ook nog geen seks gehad, dus dan komt het extra gemeen over

Je moet hem niet express terug pakken op 1 april. Je kan ook en dat is moeilijk. Als hij op de wc is alles donker maken en achter de deur gaan staan heel stil en dan heel hard boe roepen als hij er uit komt.

Maak ranja doe daar chillisaus in.

Van die simpele dingen. Dat is veel leuker. Mijn vriend en ik houden elkaar ook altijd voor de gek. Het meeste laten wij elkaar schrikken, door achter deuren te gaan staan etc.

Ik ben ook van plan allemaal kleine dingen te gaan doen en niet een groot ding (omdat hij ook altijd van die kleine dingen doet)
Helaas schrikt hij nooit als ik achter een muur ofzo vandaan spring.
De chili saus is echt een goed idee!

Wel roeren als je het erin gedaan hebt. Maak voor je zelf ook een glas en roer dit ook, dan valt het minder op. :’)

Ik zou inderdaad voor de flauwe grapjes gaan, van gemene ben ik niet zo’n fan. Vroeger smeerde ik wel eens gel op de deurklinken of deed ik zout in plaats van suiker in de koffie. Wanneer je bij hem slaapt kun je ook iets eerder opstaan en dan rond het bed allemaal wegwerp bekertjes zetten met water erin. Misschien niet zo’n goed idee als hij haast heeft maar wel heel grappig :wink: Wat ik ook wel grappig vind is op school briefjes hangen waar op staat dat er een wedstrijd grommen als een beer is met zijn telefoonnummer erbij. Google wat en je vind sowieso nog veel meer leuke ideeen

Slapen mogen we helaas iedere vakantie maar een keer de rest van de de weken niet van mam. Maar die onthoud ik zeker voor later! Echt hele leuke ideeën!

De vulling van een oreo vervangen door tandpasta! Lukt echt! Het ruikt en ziet er hetzelfde uit! :bowing_man:

Wat voor tandpasta gebruik je dan? Alle tandpasta’s die ik ken/gebruik ruiken toch wel nogal sterk naar mint.

OT: Mijn broertje haalde laatst een prank met me uit door plakband in de deuropening van de badkamer te plakken op voorhoofdshoogte. Was wel grappig achteraf.

Die is echt heel goed bedacht!