1 april grappen!

Het is bijna 1 april, dus ik heb nog wat grappen nodig. Ik heb er zelf wel een paar maar ik zoek er nog meer, dus heeft iemand een goed idee? Post het hier!

[i]- een muntje op de weg vastplakken met 1 sec lijm.

• Zeggen dat meneer de beer gebeld heeft en het nummer van een dierentuin geven
  • Nep auto-parkeerbonnen op auto’s doen
  • Een portemonee aan een touwtje maken die je niet ziet en weg trekken als iemand m wilt pakken
  • een theezakje onder de douche hangen
  • ‘‘je veter zit los :stuck_out_tongue:’’
  • ‘‘er zit een vlek op je shirt :stuck_out_tongue:’’

en nog wel meer haha[/i]

uhm zo’n rood pilletje in de kraan doen zodat er rood water uit komt (:

Hahah, op de basisschool maakte we een keer van ontbijtkoek en water een drol XD En die hadden we op de wc bril gelegd van de leraren :’)

Oja, of een plakbandje eronder zodat het water omhoog spuit!

whahahahaha, sommige dingen zijn gewoon geweldig
ik ben 1 april jarig en sommigen denken dat dat een grap is

Dat vind ik een goede =P

die van jou zijn echt standaard haha, maar ze blijven leuk

Stel ik zou dus zo’n plakbandje onder de kraan plakken dan ben ik wel zo handig om dan zelf die kraan nog te gaan gebruiken ook haha

je moet in de jongens wc heeeeel strak folie over die hangwc spannen… vrij lache

Bij mij ook… Ik vind het wel lollig want ik ken niemand in mijn omgeving die dan ook jarig is :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar ik heb zo zin in morgen :grinning: !

haha, ik zeg tegen mijn schoonzusje dat ik zwanger ben xd. zij houden mij ook altijd voor de gek, dus nu kom ik maar eens met een serieuzere grap :stuck_out_tongue:

Haha.

‘‘Mam, pap. Mijn vriend en ik hebben een half jaar morgen, dus we gaan iets leuks doen.’’

Vader: '‘Haha. Grappig. -.-’ ‘’

Vaders…

Godzijdank ben ik morgen vrij! =D

boillon blokje in de douche kop doen: lijkt net rioolwater
Alle openingen van een pyama of zo dicht plakken
deurkrukken uit de deuren halen. (vorig jaar gedaan)
uhh… niet echt goede ideeén meer

Een printscreen maken van iemands bureaublad - die printscreen instellen als achtergrond - en vervolgens alle snelkoppelingen verwijderen en die balk onderin ook verwijderen - dan kunnen ze nergens meer op klikken.

ik weet nooit hoe je die balk terug krijgt xD

^ Volgens mij kan dat wel via het configuratiescherm

haha van dat bureaublad is leuk!!! :stuck_out_tongue:

Haha, thnx allemaal :grinning:

Thuis de batterijen uit de afstandbediening halen haha :stuck_out_tongue: frustrerend