1.86 en hakken?

Dat kan best! Doen topmodellen toch ook? Wees trots op jou lange benen en show ze nog meer!! :slightly_smiling_face:

Persoonlijk vind ik het vaak niet zo mooi als een langere vrouw ook nog eens hakke ndraagt. Maar heb schijt hoor aan wat deze mensen zoals ik vinden, als jij het mooi vindt moet je het gewoon dragen :slightly_smiling_face: laat je niet tegenhouden door anderen

Ik had het over deze zin: “Ik snap niet wat mensen er niet mooi aan vinden mijn zus is iets van 1.90 en die draagt ook gewoon pumps enzo :’). Zo erg is dat helemaal niet.”

Oh zo, ja dat kan dat was dus mijn mening :wink:.

Doe waar jij je prettig bij voelt. Als jij je er niet prettig bij voelt dan moet je het niet doen want je wilt niet de hele avond bezig zijn met je schoenen/lengte. Ik vind het prima kunnen en als al je vriendinnen ook hakken aan hebben blijft de verhouding in lengte toch hetzelfde (:

Ik vind het eigenlijk niet zo charmant als je boven iedereen uittorent.

Bedankt voor alle reactie’s !
De meningen zijn erg verdeeld lees ik hhaha :cold_sweat:
Ik denk er nog even over na…

Ik ben zelf 155 en loop wel op hakken ja, maar als ik een lang iemand op hakken zie lopen ZONDER ZELFVERTROUWEN vind ik het er behoorlijk lomp uitzien. Dan lopen ze erg slungelig en krom, maar als jij je heel zeker voelt in je hakken is dat denk ik een heel ander verhaal. Voor zover ik weet heb ik dat alleen maar bij modellen gezien, maar dan kijk je ook vanuit een ander perspectief naar ze. Ik denk niet dat een gemiddelde tiener zo sterk in zijn schoenen kan staan, vooral niet als ze er een topic over maken. Dan zie je ergens al dat zij er onzeker over zijn. In jou geval had ik het dus niet gedaan.

Dat heb je goed uitgelegd!
Heel erg bedankt :wink: