1.86 en hakken?

Heeey girlss,

Ik heb over drie weken gala van mn school en ik twijfel enorm of ik wel of geen hakken aan ga doen. Het lijkt natuurlijk wel mooier met hakken onder een jurkje. Alleen ben ik 1,86 dus als ik hakken aan doe dan ben ik echt een reus… :bowing_man:

Heeft iemand tips wat ik zou kunnen doen?
Misschien ideeën over bepaald soort hakken die hoger lijken dan ze zijn ofzo?

xxx

Ehm… Dan lijkt het me inderdaad beter om iets van ballerina’s aan te doen ofzo…

Anders wordt je een soort van reus,…

Ik zou ze niet aan doen. Persoonlijk vind ik het lomp.

ahah okaay. Ja mijn benen zijn in verhouding ook nogal langer…

Ik denk dat je het best dan ballerina’s kan aan doen inderdaad, ook voor foto’s met vriendinnen ed.

Ga op zoek naar leuke satijnen met glittertjes of iets speciaals op de neus zodat het toch feestelijk blijft!

ik vind het juist heel mooi iemand met lange benen die hakken draagt!

Jaa idd! Dankjewel :wink:

Ik ben 1,80 en draag bijna alleen maar hakken (en dan altijd 10cm of hoger). Gewoon doen!

Ik vind het wel kunnen hoor. Anders een klein hakje?
Kom op zeg, onder een jurkje zijn hakken toch mooi.

Ik vind hakken ook mooi, maar eerlijk is eerlijk, té lang vind ik ook niet mooi.
Ik zou gewoon leuke platte schoentjes dragen, maar je moet het zelf weten

Ik zou het niet doen. Sorry maar ik vind het gewoon niet mooi uitzien.

Bovendien vind ik lange mensen met hakken eng omdat ik extreem klein ben. Lol.

Doe waar jij je goed bij voelt. Als jij graag op hakken wilt lopen, trek er dan niks van aan dat je langer bent. Vind je het heel vervelend om langer te zijn, dan kun je beter ballerina’s aandoen. Je hoeft ook niet perse hakken van 15 cm aan, er zijn allerlei leuke schoenen voor een gala met maar 4-5 cm hakken.

Gewoon doen! Ik ben 1.87 en draag ook gewoon hakken. :slightly_smiling_face:

Waar voel jíj je fijn in? Ballerina’s of hakken? Doe je outfit aan, en trek eerst de hakken aan en daarna de ballerina’s. Kijk wat je het fijnste vindt. En als je voor de hakken kiest, vooral doen. Niemand hoeft er iets van te zeggen! Je moet maar zo denken: ‘Ze zijn jaloers omdat zij niet op hakken kunnen lopen’ haha.

Als jij op hakken wil lopen, zou ik dat gewoon lekker doen!

Als jij graag hakken aan wilt en je er fijn bij voelt moet je dat gewoon doen!

Ik zou het wel doen ballerina’s onder een galajurk? Nee dat kan niet sorry. Wat kan jou het schelen de meeste zijn jaloers om jouw lengte! Ik zou het gewoon aandoen het ziet er vast heel mooi uit.

Ik snap niet wat mensen er niet mooi aan vinden mijn zus is iets van 1.90 en die draagt ook gewoon pumps enzo :’). Zo erg is dat helemaal niet.

Indd, als jij je gewoon fijn voelt op hakken gewoon doen!
Een vriendin van mij zal ook ongeveer jou lengte hebben en ze draagt ook gewoon hakken.

Zoiets als: eigen mening en smaak :’)?

Hoe bedoel je?