1.63 lang en 43 kilo .

ik ben 1.63 m lang en ik weeg maar 43 kilo,
je kan me ribben bijna allemaal tellen.
iedereen denkt dat ik anorexia heb omdat ik zo dun ben,
maar ik kots me eten echt niet uit ofzo,
en eet eigelijk gewoon best veel.
maar ik kom maar niet aan…
is er een goede manier op aan te komen ?

Algemeen aankom topic

hoe oud ben je?
Serieus, wees blij dat je dun bent !
xxx

^^ Het is ook niet leuk om te dun te zijn en elke dag de vraag te krijgen of je anorexia heb.

Same here.
1m65 en 50 kilo.
Nu heb ik wederom binnen 3 maanden griep en nu heb ik de knoop doorgehakt en moet ik aankomen en weer de oude worden.
M’n lichaam is op, door de stress en te weinig rust.
Nu word ik langzaam de oude, dan moet ik aankomen en kan ik ook weer gaan sporten.

ik ben 14 :slightly_smiling_face:

dat komt nog wel.
ik was toen ik 13/14 was ook super dun,
en nu weeg ik bijna 20 kilo meer dan jou en ben ongeveer ik even lang :’)
ik vind mezelf gewoon normaal. dus kan me wel voorstellen dat jij jezelf dun vind natuurlijk, maar geloof me, het komt er wel aan.

Als je 14 bent dan is de kans groot dat je op je 16/17 zal uit dijen XD Dat had ik ook en ik was ook altijd nogal dun. Maak je niet druk en heb poep aan andere mensen. Komt vanzelf wel goed. Als jij gewoon eet dan is er niks aan de hand. Het is gewoon je bouw.

^ Wow, ik ben 1 cm kleiner en 1 kilo lichter, maar ik ben totáál niet dun.
Edit: dat was tegen kraplapje

Ot: Misschien naar een dietiste gaan? Of meer vette dingen eten (niet volproppen met chips).

Het ligt vast aan je bouw, en later zul je wel aankomen denk ik want je zit nog in de groei.

ik ben 1.63, of miss iets langer, en ik weeg ongeveer 57/58 ofzo, weet niet precies, de weegschaal is nogal weird :’) maar ik vind mezelf echt niet dik, heb alleen een klein beetje een buikje… maar daar werk ik aan.
zelfs als ik zeg ‘ik voel me dik’ ofzo (ja ik heb wel eens van die momenten helaas haha), dan hoor ik meteen dat ik niet moet zeuren en dat ik helemaal niet dik ben ö

Ken het probleem, ik ben nu 18 en ben gewoon “mooi slank”. Iedereen die me ermee gepest heeft is nu heel dik dus ik lach als laatst hahaha

Ik was ook altijd te dun maar nu (ben nu 19) ben ik 1.65 en weeg ik 57. Goed in verhouding is het zo. Al zou ik toch liever 55 wegen maar geen zin om er iets voor te doen :’)

Iedereen zegt dat je aankomt als je ouder wordt, maar dit is niet altijd zo…

Zo zie je maar weer dat zoiets echt per persoon verschilt ;p. Een meisje in mijn klas is ook ongeveer 1,63 en weegt net zo veel als jij en is 90 keer zo dun als ik ook al weeg ik zo’n 10 kilo minder. Maar zij is dan wel heel gespierd, waarschijnlijk dat het daar aan ligt. Ik probeer ook echt gespierder te worden.

Nou, zo dun is denk ik niet leuk hoor.
Ik heb dezelfde lengte maar weeg bijna 10 kilo meer en ik krijg al vaak te horen ‘je bent te mager blabla je moet meer eten blablablablablaaaaa’

nee het is ook niet fijn hoor, bh’s moet ik altijd door me oma helemaal laten inkorten want 65 is al te groot …
broeken passen me ook nauwelijks pfff

inderdaad…

Dat had ik ook… Ik was zo dun (alsof ik een plank was ofzo), maar ik kwam gewoon niet aan. Pas toen ik de pil ging gebruiken kwam er gewicht bij. Ben uiteindelijk zo’n 15 kilo aangekomen… (daarbij ook vrouwelijkere vormen gekregen). Oh en daarna kwam ik nog meer aan, omdat ik altijd alles kon eten, maar toen niet meer :’)

Ik ben 1.68 en 45 kg.
Ach, komt vanzelf wel die kilo’s!