1-2-3 Looks mascara Rimmel

Heeft iemand ervaring met die 1-2-3 looks(ofzo) mascara van Rimmel?

http://www.metrocentre.uk.com/images/sitepage_list_item/_resizes/56/AprBeautyRimmel123_coverflow.jpg

Want ik wou hem misschien kopen, maar wil eerst weten of die wel echt goed is :stuck_out_tongue:

xx.

haha ik heb hem,
en toen ging ik draaien, draaide ik te ver, nu kan hij niet meer dicht laat maar zeggen, dus ik heb nog maar 1 stand. maar hij is wel goed!

Ik snap niet hoe dat ding 3 standen kan…het blijft toch hetzelfde borsteltje en dezelfde mascara?

Ja sorry, maar ik snap het echt niet. En het lijkt me echt voor geen meter werken. Maargoed, ik heb 'm nog niet geprobeerd. Een upje voor jou dus maar.

Haha, ik snap eigenlijk ook wat er dan anders aan is als je hem draait :S
maar stiekem wil ik hem kopen :blush:

Die vrouw in de reclame die zegt ‘Get the London look’ heeft echt een enórme spleet tussen 'r tanden hahahah ik moet altijd lachen als ze dat zegt.

Maar eh ik snap het ook niet echt… Ze moeten ook steeds nieuwe dingen bedenken he. Ik hou het gewoon bij een simpele goede mascara (:

Ik vond hem er wel stoer uit zien, maar niet gekocht ofzo.
dus up voor jou.

ok explaination needed! :’]

is er iemand die dat ding heeft en kan uitleggen of er nou daadwerkelijk verschil in zit met die standen?

jaa ik vind hem wel goed

Nou ik heb die standen dus niet meer :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat snap ik eigenlijk ook niet x]

oh, ik mag niet hopen dat dat bij mij gebeurt.

Welke stand heb je nu dan? x]

haha, volgens mij 3!

Volgens mij heeft het te maken met de breedte van de huls, hoe groter dit gat is hoe meer mascara er aan het borsteltje komt te zitten. Daar lijkt het tenminste op als ik dit berichtje lees.

Ik zou hem best willen kopen, ben benieuwd hoe dat dan moet werken.

dan moet je heel hard drukken zodat ie weer goed gaat, dat had ik ook namelijk xD

en ik vind m best fijn

haha oke, en kun je dan ook even uitleggen hoe dat precies werkt met die standen? :'3

In het spotje zie je per “look” gewoon ook andere eyeliner, dus dat scheelt ook al, maar ik ken hem verder niet…

lukt niet :stuck_out_tongue:
zelfs m’n vader krijgt hem niet meer goed haha.

ja het gaatje wordt groter of kleiner dus de hoeveelheid mascara op het borsteltje wordt minder of meer haha xD

haha okee, vaag.