1+1 gratis trekpleister!!!!

Kaas 1+1 gratis bij trekpleister! Ik had de kruitvat actie gemist omdat ik ziek was. Dus voor mensen die weer willen shoppen bij deze

Alleen vandaag!

Ik heb 10 dien voor 24¤ waarvan een foundation van 14,99!

Bij mij is er geen Trekpleister in de buurt, helaaas. Zie dit maar als een up voor de rest! :slightly_smiling_face:

Oh dat is jammer. Nou hopelijk komt er snel een actie wel bij jou in de buurt!

Handig :astonished:

ooh, eigenlijk zou ik dan even me slag moeten gaan slaan maar het regent :confused: hmm

trouwens vraagje: Is het dat je bijv van 1 product twee dezelfde moet pakken of bijv 1 lipstick en 1 mascara, kan dat ook?

kan allebei (:

ooee nog meer verleidelijk om te gaan :3

Eigenlijk is het 50% korting. Dus koop je iets van 15 en 5 is het geen 20 maar 10 en alle merken en combi zijn in de aanbieding

Ik heb wat oogschaduws van catrice gekocht. :slightly_smiling_face: Scheelde weer 7 euro.

Ik verbaas me er altijd over hoe netjes alles is bijgevuld in de trekpleister. Ik was er een uur voor sluitingstijd en ALLES was gewoon bijgevuld. Met de actie bij de kruidvat was bijna alles weg toen ik er kwam.

Alleen vandaag dus? want bij ons is het morge koopzondag…damnn ik wilde graag nog een geleyeliner halen…

om half vijf toch nog snel even naar de stad gegaan :slightly_smiling_face:

heb weer kleine voorraad

Ik wilde mijn loose powder kopen van catrice die ik al 2 jaar heb nu is hij op en is hij er niet meer.

Ik heb 4 nagellakjes ingeslagen!
Ik heb de scented topcoat van Essence en het peachy kleurtje.
En meet me at coral Island van Catrice
En nog een donkerroze kleur

Bij de kruidvat is er komende week ook een 1+1 gratis actie op alle nagellak die ze verkopen.

Niccceeeeeeeeeeeeeee

Leuk maar ik mag vanwege me werk geen nagellak op.

De Trekpleister bestaat toch niet meer ?!

Kijk, dat is nog eens een leuke actie! Weer wat Rimmellakjes inslaan :slightly_smiling_face:

Haha ik en mijn zusje zaten allebei van: Kaas? :’)