0hai

Ggg

zeggen in real life en geen lafbek zijn

Dit had ik ook, dat ik geen zin had om hem te zien. Maar dit heb ik gewoon eerlijk gezegd dat ik eigenlijk even geen zin had en dat ik hem volgend weekend wel weer zie. Ben in ieder geval gewoon eerlijk tegen hem!

Hm, dit had ik ook een paar jaar geleden. Ik dacht dat ik die jongen leuk vond, maar eigenlijk had ik hem nooit echt leuk gevonden. Als je hem niet leuk vind, kun je er beter snel mee stoppen, voordat je hem echt kwetst.

ja. dat hadden ik en mijn vriendje ook.
nu is het uit.

hoe heb jij dit aangepakt toen :$?

Dat had ik op een gegeven moment ook, maar ik had het eerst niet door. Toen ik het wel doorhad ben ik met hem gaan praten en heb ik het uitgemaakt. Je moet hem niet aan het lijntje houden, dat is ontzettend lullig. En face-to-face, sowieso, ik kan absoluut niet tegen mensen die het dan laf via de telefoon/sms doen.

Oh zijn jullie toch uit elkaar? Jammer, ik vond jou altijd zo schattig praten over hem (:

OT: Ik zou er met hem over praten, dit is niet eerlijk tegenover hem.

Als je hem niet echt leuk vind (en daarom geen zin hebt om af te spreken) moet je het zeggen en stoppen met de relatie. Als je geen zin hebt, omdat je vanavond wat voor jezelf wilt doen en lekker alleen wilt zijn (dat kan ook) dan moet je dat eerlijk zeggen.

volgens mij is het wel duidelijk toch?

ja ik had dat ook, & toen wou ik die avond met hem afspreken, maar hij had geen zin. toen maar via Whatsapp uitgemaakt… achteraf bedacht ik me dat ik nooit zin had om met hem af te spreken omdat ik hem niet leuk vond, nu ga ik met hem om als vrienden…

Je maakt het toch niet uit via Whatsapp?

tis best normaal als je af en toe tijd wilt voor jezelf, maar je moet hem inderdaad niet aan het lijntje houden.

Best laf van me, ik zei dat ik toch liever meer tijd voor m’n vriendinnen wilde etc. en nog niet echt toe was aan een vriendje, terwijl ik hem eigenlijk gewoon niet leuk vond, maar ik wilde hem niet kwetsen, tja ik was 14. Maar hij heeft er 2 jaar over gedaan om over mij heen te komen (voor hem was het serieus) dus echt, zeg eerlijk dat je hem niet leuk vind, als dat zo is.

Had ik ook. Ik heb hem verteld dat ik twijfelde over m’n gevoelens voor hem. We hebben even rustig aan gedaan maar nu weet ik 100% zeker dat hij perfect is. :grinning: