0bliviates fotografie

wouw~~!!!

Leuk joh! Ik baal nog steeds dat ik mijn camera niet heb meegenomen naar Barcelona. De laatste vind ik erg mooi.

Hele mooie foto’s!

Je gaat zeker vooruit =) Mooie foto’s hoor. Die laatste is prachtig

hee Karlijn :slightly_smiling_face:

supermooie foto’s! ik wou dat ik dat kon!

Die foto van de maan is echt prachtigg!

Wauw er zitten echt hele mooie foto’s tussen!

Jij maakt echt van die foto’s die zo leuk zijn om te zien (op de plantjes na dan daar heb ik het niet zo mee) maar echt hele mooie foto’s!

Ik vind 39 juist een hele mooie!!
Leuke foto’s! (:

echt heel mooi! (:

Leuke foto’s, maar bij 10 vind ik het jammer dat je haar tanden zo wit hebt gemaakt, daardoor lijkt het onnatuurlijker.
45 en 46 vind ik prachtig!

Je maakt echt hele mooie foto’s, en die aapjes zijn zo lief!

Ik hou ook van fotografie. Ik ben van plan om voor mijn afstuderen een “super-delux” fototoestel aan te schaffen. Mijn vorige fototoestellen waren waardeloos wanneer ik een foto in een donkere omgeving wilde maken. En het is jammer om dan de flitser te gebruiken, want dan zijn de kleuren van de foto heel koel. Ik vind die foto van de maan dan ook prachtig! Ik wou dat ik de maan zo op de foto kon krijgen… Kun jij me vertellen waar ik precies op moet letten bij het aanschaffen van een fototoestel?

Mooie foto’s zeg.

Mooie foto’s maak je! Ik wilde even zeggen dat ik precies zo’n foto als nummer 7 heb gemaakt toen ik in Rome was, alleen dan bij een andere fontein haha!

De foto’s van de aapjes zijn vet schattig :heart:

Waauw, die laatste heeft zo’n mooie sfeer!
Ik vind je foto’s geweldig, en je wordt steeds beter (:

De laatste paar in het bos vind ik heel mooi! De rest wat minder :wink:

Waaauw, echt supermooie fotos! Die van Rome en NY zijn perfect.

Daarbij moet ik wel huilen van deze reactie, bij 7 heb je zo’n enorme mooie foto van de trevifontein, de meest beroemde fontein uit Rome :astonished:

Mooie foto’s!!