Auteur Topic: Update 29 sep: jurkjes/rokjes/schoenen Vero Moda, Vans, Mango, Supertrash, H&M;  (gelezen 18964 keer)

Laeni

• Bekijk profiel
« Gepost op: 17 november 2013, 12:19:10 »
Laeni is zeker betrouwbaar. Wanneer het geld binnen is gekomen, meteen op de bus gedaan en volgende dag in huis. Heerlijk kledingstuk gekregen, alsof ik hem nieuw kocht.

Tenguchii is betrouwbaar! Ze had me een make-upproduct opgestuurd, en het zat heel netjes verpakt in bubbeltjesplastic zodat het niet kapot kon gaan.

tenguchii!!! super fijne en snelle communicatie en t pakketje snel en goed ontvangen

flowercrown, Faith. en Tenguchii zijn betrouwbaar ! (:

(ik heette voorheen Tenguchii op GS)

http://www.marktplaats.nl/verkopers/13474277.html

Ik heb veel jurkjes te koop die ik gekocht heb maar nooit een gelegenheid heb gevonden om te dragen en ik heb er gewoonweg teveel. Vandaar dat ik ze verkoop!

Prijzen staan vast voor losse verkoop. Bij meerkoop wil ik er wel een beetje vanaf doen, maar verwacht er niet veel van. 

Alles wordt goed verpakt, maar is op eigen risico

Aan degene die het eerst  note voor een product voor de prijs die ik noem zal het product voor gereserveerd worden :)

Ow en ik doe over het algemeen niet aan ruilen!

31. Vero Moda Legergroen Jurk/Vest/Blouse Lang ZGAN mt 38.Gemaakt van 100% Katoen. Stoffen riem zit erbij. Het is mij te groot geworden, vandaar dat ik het wegdoe. Bieden vanaf 10 euro excl vzk van 3.84 euro.

32. Zwart Wit gestreepte blouse Ebay/Blogger Nieu. Het valt als een maat 34/36. Mij zit de blouse helaas te krap bij mijn schouders. De stof is makkelijk te strijken.Voor afmetingen/vragen kunt u me gerust mailen. Bieden vanaf 5 euro excl vzk.

33. Mouwloos Doorzichtige Zwarte Blouse: Kraag met Studs mt 36. De blouse is aan de achterkant langer. Op de foto heb ik een zwart hemdje onder aan. Het is licht doorzichtig. Bieden vanaf 5 euro excl vzk.

34. Esprit zwarte jurk met korte mouwen maat 36. enkele keer gedragen, nog compleet gaaf. Bieden vanaf 10 euro excl vzk.

35. Supertrash Zwarte Stoere/Casual/Zakelijke Rok ZGAN mt 38. 60% katoen, 35% Nylon, 5% Elastaan. Is mij helaas te groot geworden. Weinig gedragen, ZGAN. Voor afmetingen/vragen kun je me gerust mailen. Bieden vanaf 15 euro excl verzendkosten (brievenbuspost).

36. Mango Kobalt Blauw Blouse ZGAN mt 34/36. 100% katoen. In het labeltje staat dat het een maat M is,maar dit valt zeker als een kleine 36! Weinig gedragen, toch niet mijn smaak. Voor 7.50 euro excl vzk.

37. Donkerblauw Print/Patroon Zwaluw Jurk Mt 36 ZGAN.Exclusief tailleriem! Voor afmetingen/vragen kun je me gerust mailen. Bieden 7.50 euro excl vzk (brievenbuspost).

38. HEMA gebreide rok in maat M: Reden verkoop: Het is te groot voor mij nu en ik heb het amper gedragen (1 of 2 keer). Rok komt net boven de knie (ik ben 1.73 m lang). Bieden excl vzk via brievenbuspost (eigen risico).

1. Asos TFNC Coctail/Feestelijk jurkje: gebroken wit/licht beige, maat 34.

Volgens het label is het een maat S, maar valt zeker een maat kleiner uit. Mij is het ook daarom te klein. De jurk valt boven de knie. Ik ben 1.73 meter. Materiaal: Buitenste laag: Polyester, binnenste laag: viscose Breedte band onder de borst: 31 cm. Plat, op de grond gemeten. Voor meer afmetingen/vragen kun je me gerust een note sturen. Bieden vanaf 12,50 excl vzk (maximaal 4 euro met kialia of mss met brievenbus).

2. Sting zomer/coctail/feestelijk zwart jurkje, maat M. Materiaal: Viscose. Het is mogelijk om een riem te dragen onder de borst. 1 a 2 keer gedragen, zgan. Voor vragen/afmetingen kun je me gerust noten. Bieden vanaf 12,50 excl vzk (4 euro kiala punt).

3. Zakelijk net zwart jurkje H&M maat 38. De jurk bevat een onderjurk. Word gesloten met een lange onzichtbare rits aan de achterkant. Het is mogelijk om een riempje te dragen op de band van de jurk. 1 keer gedragen, zgan. Is mij nu te groot. Bieden excl vzk (4 euro kiala punt).

6. Strapless H&M Jurk met vlinder print in maat 38. Nooit gedragen, kaartje hangt eraan. De jurk bevat baleinen in het bovenstuk voor meer stevigheid. Ook bevat het aan de bovenkant een plastic plakrand. De rits zit in het midden verstopt achter stof. Afmetingen: Lengte: 77 cm, plat gemeten van het hoogste punt tot het laagste punt. Breedte bovenstuk: 39 cm ( plat gemeten) Breedte van de zwarte band: 35 cm (plat gemeten) Ik ben zelf 1.73 op de foto en de jurk valt me boven de knie Voor vragen/interesse en biedingen kunt u mij mailen.Bieden vanaf 7.5 euro exclusief verzendkosten.

9. Bershka roze blazer met halve mouwen die opgekreukeld zitten maat M. Ik draag het nu toch te weinig, terwijl het nog helemaal mooi en gaaf is. Voor 7,50 euro excl vzk (pakketpost).

10. Nepleren zomer/herfst beige jasje in maat 40 met rits details bij de mouwen en op de borst. Zij panelen zijn gemaakt van katoen (zie detail foto). Reden verkoop: te groot.

Bieden vanaf 12,50 excl vzk (pakketpost; 4 euro naar dichtstbijzijnde kiala punt).

11. Supertrash jurkje maat m; valt als een maat 36/38. Bieden vanaf 25 euro excl vzk (pakketpost; 4 euro naar dichtstbijzijnde kiala punt).

13. ZGAN esprit casual gebreid jurkje maat S, maar valt als een 38/40: bieden vanaf 15 euro excl vzk

17. VANS ERA - Sneakers laag - Grijs US size woman: 8.5, men: 7. Volgens Vans converter is dit gelijk aan een Europese maat 39. Schoenen zijn te breed voor mij. Alleen binnenshuis 1 x gepast. Originele doos krijg je erbij. Bieden excl vzk: richtprijs 40 euro.

19. Cognac pumps maat 39 ZGAN. Gekocht bij de Invito. De schoenen zijn 1 a 2 keer gedragen. De hak is 8 cm hoog. De hak is nog zgan en heeft geen vervanging nog nodig. Er zit een kleine beschadiging aan de binnenkant van de linkerschoen (zie detail foto). Bieden vanaf 12,50 excl vzk (4 euro naar dichtstbijzijnde kiala punt).

21. Zwarte open sleehakken/pumps maat 38: Is mij net iets te klein. Ik heb normaal een kleine 39. Misschien 1 keer gedragen. De hak is 6.5 cm hoog. Voor 10 euro inclusief verzendkosten is het voor jou! Het wordt dan via een Kiala punt verzonden.

22. Elastieken Riem in maat M: te groot gekocht helaas, en te laat met terugsturen. De riem is plat gelegd 38.8 cm lang terwijl het dichtgeknoopt is. Dus 77.6 cm totale lengte. Er zit rek in. Kaartje hangt er nog aan. Voor 4 euro excl verzendkosten het voor jou (brievenbuspost eigen risico).

25. Mooi gehaakte overslag top/jurk maat 36/38. Het komt bij mij net over mijn kont (ik ben 1.73 m lang). Reden verkoop: niet mijn kleur, waardoor nooit gedragen. Bieden excl vzk, kan door de brievenbus op eigen risico of als pakketje naar een kiala punt (4 euro). Voor 7,50 euro excl verzendkosten is het voor jou: brievenbuspost, eigen risico.

26. HEMA gebreide rok in maat M: Reden verkoop: Het is te groot voor mij nu en ik heb het amper gedragen (1 of 2 keer). Rok komt net boven de knie (ik ben 1.73 m lang). Prijs 5 euro excl vzk via brievenbuspost (eigen risico).

27. Zwart Gebreid Only jurkje maat S: De lengte is 92 cm en de breedte van het jurkje (gemeten bij de koord) is 34 cm (plat gemeten). Materiaal is van 100% acryl. Prijs 5 euro excl vzk. Brievenbuspost (eigen risico)

28. Een blauwe jurk van Principles in maat m met een strik achterop. Het is gemaakt van 95% viscose en 5% elastaan. Metingen: oksel-oksel: 41 cm breedte band in het midden: 39 cm lengte (schouder tot onderaan): 103 cm. Biedingen vanaf 5 euro exclusief verzendkosten.

29. Zwart Jurkje met kant, een little black dress LBD. Het jurkje heeft twee lagen, met de onderste laag een rand gemaakt van kant. Zowel de voorkant als de achterkant heeft een V-hals. De jurk is nieuw en is nog nooit gedragen. Kaartje hangt er nog aan vast. De jurk heeft geen maat, maar valt als een maat 36/38. Het is gemaakt van een stretchy stof. Afmetingen: Lengte: 90 cm. Breedte band: 30 tot 35 cm (stretch stof) Biedingen vanaf 7,50 exclusief verzendkosten. Het past in de brievenbus.

30. Garcia Vleermuis mouwen trui maat M/38/40. Een dikke warme trui voor de herfst/winter. Is mij nu te groot. Ik heb 1 a 2 keer gedragen en 1 keer gewassen. Ziet er compleet gaaf nog uit. Bieden vanaf 10 euro excl vzk (4 euro naar dichtstbijzijnde KIALA punt).

« Laatst bewerkt op: 06 oktober 2014, 10:16:38 door Laeni »

lover to lover

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 17 november 2013, 12:21:45 »
Ooooh het bloesje dat je op de eerste foto aanhebt, waar is die van? :D

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 november 2013, 12:23:09 »
Hehe, die is van Pull and Bear! Ik heb het afgelopen zomer gekocht in de sale. Is nu ook niet meer te koop in de webshop :(

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 november 2013, 17:13:49 »
upje :bounce:

SWEETGOODBYES

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 november 2013, 17:18:34 »
Ontzettend leuke spulletjes! En lekker veel info, mooi gedaan allemaal.

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 17 november 2013, 18:16:06 »

Melis

• **
  • De muur van herinneringen vertelt je hele leven.
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 17 november 2013, 18:23:25 »
Je rok van de eerste foto is superleuk! Jammer dat je niet aan ruilen doet, anders zou ik hem graag willen ruilen:)
 #teamciteer #shimmerclit
Instagram

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 17 november 2013, 19:36:23 »
Ik heb toch even gekeken in je verkooptopic, maar er zat niets bij mij voor mij. Als je van gedachte veranderd dan kan je me altijd noten ;)

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 17 november 2013, 21:10:41 »
upje  8)

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 18 november 2013, 13:04:10 »
 :bounce:

Melis

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 18 november 2013, 16:43:03 »
Jammer! Ook niet al zou ik wat geld erbij doen samen met een kledingstuk? x
 #teamciteer #shimmerclit
Instagram

ItsMyLife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 18 november 2013, 22:14:34 »
Ik bied €17,50 inc. verzenden op nummer 3 :)
♥ Felix, het katje van de straat ♥ WebsiteFacebook

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 19 november 2013, 07:48:51 »
@ Melissa: Nee sorry, ik zag echt verder niets wat bij mij past.
@ Judith: ik heb je genote.

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 19 november 2013, 16:14:44 »

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 19 november 2013, 20:29:38 »
Kanten jurkje is gereserveerd :)

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 20 november 2013, 11:00:19 »

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 20 november 2013, 16:17:30 »
 :cheers:

Melis

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 20 november 2013, 22:07:57 »
Ik bied op t eerste rokje 12 euro incl verzendkosten. Note me maar ;) x
 #teamciteer #shimmerclit
Instagram

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 21 november 2013, 20:50:21 »
Ik heb je genote

Alcea

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 21 november 2013, 20:51:55 »
1. H&M Plisse rok in maat 38.
Biedingen vanaf 12,50 exclusief verzendkosten. Nieuwprijs was 34.95.

hij is moooooi! maar ik moet even op mn geld letten haha

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 21 november 2013, 20:55:59 »
Hehe, laat maar weten of je interesse hebt voor die prijs.

Spulletjes gaan op het moment niet voor minder dan de vraagprijs.

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 22 november 2013, 18:54:32 »

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 23 november 2013, 09:15:20 »
Kanten jurkje is nu verkocht.  :bounce:

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 23 november 2013, 09:59:05 »
Toegevoegd: Make up en parfums. Voor updates scroll naar beneden van de eerste post!

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 25 november 2013, 16:17:36 »