Auteur Topic: STUDIEBOEKEN MBO SMD Sociaal Maatschappelijke Dienstverlening  (gelezen 3051 keer)

AwesomeAnyway

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 maart 2015, 23:47:12 »
Ik heb deze studie (bij Capabel Onderwijs) afgerond, daarom verkoop ik de bijbehorende boeken. Ze zijn lichtelijk gebruikt maar ik ben er altijd zeer netjes mee om gegaan, ook heeft er altijd kaftpapier omheen gezeten.

Als extra heb ik ook nog de 2 mappen van Capabel, deze kosten €150, maar ik verkoop ze voor €50. De bij bijbehorende inhoud is natuurlijk aanwezig. Er missen alleen 2/3 onbelangrijke bladzijden maar die kunnen op school worden gekopieerd. (Iedereen heeft deze mappen)
Daarbij verkoop ik ook nog de onbeschreven en nieuwe Nederlandse boeken op niveau 3F voor €10 p/s.

Boeken
- Communicatie en Organisatie SAW 3 & 4 - Uitgeverij Angerenstein €25
- Leren, Loopbaan & Burgerschap 3-4 - Uitgeverij Angerenstein €15
- Methodisch Begeleiden SAW 3 & 4 - Uitgeverij Angerenstein €25
- Cliënt en Omgeving SAW 3 & 4 - Uitgeverij Angerenstein €25
- Arbeidsrecht en sociale zekerheid - Mr. Lydia Janssen €15

Optioneel
- Nu Nederlands 3F Deel A €10
- Nu Nederlands 3F Deel B €10
- Capabelmappen + inhoud €50

Mijn prijstotaal €70
De nieuwwaarde van deze onderdelen is in totaal: €170

Bij bestelling van bovenstaand pakket als geheel dan geef ik 50 % korting op de Capabelmappen en Nederlandse boeken.

Prijzen zijn onderhandelbaar! :D

Boekenpakket (sommige boeken zijn al verkocht) ^ zie hierboven welke nog te koop zijn

Capabelmappen  en Nederlandse boeken

Methodisch begeleiden

Arbeidsrecht en sociale zekerheid

« Laatst bewerkt op: 27 maart 2015, 17:43:11 door AwesomeAnyway »

chocolate

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 23 maart 2015, 21:18:58 »
hee, ik weet dat het niet echt  de bedoeling is van dit topic. Maar ik denk er ook over om volgend jaar sociaal maatschappelijk dienstverlener te gaan studeren op de mbo. Dus toen ik dit zag staan vroeg ik me af hoe jij het er vind en of je zou aanraden hier naartoe te gaan? :)

AwesomeAnyway

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2015, 20:04:36 »
hee, ik weet dat het niet echt  de bedoeling is van dit topic. Maar ik denk er ook over om volgend jaar sociaal maatschappelijk dienstverlener te gaan studeren op de mbo. Dus toen ik dit zag staan vroeg ik me af hoe jij het er vind en of je zou aanraden hier naartoe te gaan? :)

Hoi. :)
Ik wilde graag mijn boeken verkopen maar informatie vragen mag ook natuurlijk.
Wanneer je deze opleiding bij het ROC volgt dan krijg je beter onderwijs dan bij Capabel (beide gedaan). Maar bij capabel is het wel fijn dat je er in 1 jaar mee klaar bent. Al zou ik het wel aanraden om het bij ROC te doen. Ik vond het op zich wel een leuke opleiding want het is best veelzijdig.
Qua baanperspectief raad ik het af omdat deze opleiding relatief kort bestaat en er dus minder banen in zijn te krijgen. Maar het is wel een goed opzetje wanneer je bijvoorbeeld hierna MWD op het hbo wil gaan doen.

AwesomeAnyway

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 27 maart 2015, 17:40:19 »
^

Sette

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 april 2019, 23:58:27 »
Hoii, heb je de smd studieboeken nog? Zoja, welke boeken ontbreken er? Zou t graag van je willen overnemen