Auteur Topic: Rottweiler top, high waist shorts en meer!  (gelezen 1233 keer)

Tamara

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 mei 2013, 13:52:35 »

Glitter pumps maat 38

stijltang

High waist short van H&M Conscious collectie, maat 38 (verkoop er ook een in maat 34 en daarvan is de kleur wat meer beige, stuur me een prive berichtje bij interesse dan kan ik foto's sturen!)

H&M blazer maat 34

Sequin dress, maat S

Rottweiler top maat S

Als je vragen hebt, kun je hier reageren of me een prive berichtje sturen!
Alles is zo goed als nieuw, het meeste zelfs nooit gedragen met prijskaartje!
don\'t be just a stock, a stock on the shelf.

schaamhaar

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2013, 13:58:26 »
Ik denk niet dat dit betrouwbaar is, je zou je eigen foto's moeten hebben en je komt pas betrouwbaar over als je vaak dezelfde achtergrond hebt.

Aurora

• Limited edition
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 mei 2013, 13:59:55 »
Ik denk niet dat dit betrouwbaar is, je zou je eigen foto's moeten hebben en je komt pas betrouwbaar over als je vaak dezelfde achtergrond hebt.
They say every atom in our body was once a part of a star. Maybe im not leaving, maybe im going home.

S.

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 mei 2013, 14:01:41 »
Het is zelfs verplicht om eigen foto's toe te voegen, anders wordt je verkoop topic gesloten. ;)

Tamara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 mei 2013, 14:27:14 »
haha omg, jeetje! ik heb hier vaak genoeg wat verkocht hoor op t forum evenals op t ellegirl forum.
beetje simpel vooroordeel.

Tamara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 12 mei 2013, 14:27:50 »
jezus wat een simpele zielen hier.
sluit dit topic maar;)

S.

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 12 mei 2013, 14:41:33 »
Wat heeft dit met simpele zielen te maken? Jij moet gewoon eigen foto's toevoegen. Deze mensen en ik hebben geen ervaring met jou en kunnen dus ook niet bepalen of jij wel of niet betrouwbaar bent. En dan heb ik het nog niet eens over dat jij verplicht bent om eigen foto's bij te voegen omdat je topic anders gesloten wordt.

Slotje.

Living

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 12 mei 2013, 14:46:52 »
Al alleen om je houding zou ik niks van je willen kopen...

Tamara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 12 mei 2013, 14:47:59 »
Wat heeft dit met simpele zielen te maken? Jij moet gewoon eigen foto's toevoegen. Deze mensen en ik hebben geen ervaring met jou en kunnen dus ook niet bepalen of jij wel of niet betrouwbaar bent. En dan heb ik het nog niet eens over dat jij verplicht bent om eigen foto's bij te voegen omdat je topic anders gesloten wordt.

Slotje.
ik heb gewoon twee eigen foto's en andere van de winkel zelf. Als je meer foto's wil zien, kun je me gewoon berichten. Anders ben ik 2 uur bezig met wat kleding op dit forum zetten en misschien is er wel weinig interesse.
Het heeft met simpele zielen te maken dat er direct gespeculeerd wordt dat dit niet betrouwbaar is. Ik vind dit gewoon heel erg overdreven en kan daar dan ook erg slecht tegen! Maar goed het zal wel.. ik voel me een beetje te goed voor dit overdreven gedrag "je moet dit, je moet dat". Als je meer foto's wil zien, kun je daar gewoon naar vragen hoor, HEEL SIMPEL!!!

Tamara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 12 mei 2013, 14:48:53 »
Al alleen om je houding zou ik niks van je willen kopen...
Mijn reactie komt voort uit het hanepoten gedrag van bepaalde mensen op dit forum. Ik denk dat het door de leeftijd komt.

Asella

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 12 mei 2013, 14:52:22 »
 laughing7.
music kills the silence

S.

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 12 mei 2013, 14:54:10 »
ik heb gewoon twee eigen foto's en andere van de winkel zelf. Als je meer foto's wil zien, kun je me gewoon berichten. Anders ben ik 2 uur bezig met wat kleding op dit forum zetten en misschien is er wel weinig interesse.
Het heeft met simpele zielen te maken dat er direct gespeculeerd wordt dat dit niet betrouwbaar is. Ik vind dit gewoon heel erg overdreven en kan daar dan ook erg slecht tegen! Maar goed het zal wel.. ik voel me een beetje te goed voor dit overdreven gedrag "je moet dit, je moet dat". Als je meer foto's wil zien, kun je daar gewoon naar vragen hoor, HEEL SIMPEL!!!
Neemt niet weg dat het hier verplicht is eigen foto's te maken. ;)

Joanneloves

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 15 mei 2013, 11:39:27 »
hoeveel voor de blazer?
note me

kuzzz

• Bekijk profiel
Verkoop van kleding etc. http://