je kunt toch ook in je note of email zetten. mocht ik binnen 24 uur geen reactie van je hebben vernomen dan voel ik me vrij om het kledingstuk ook aan een ander aan te bieden?? Doe ik tenminste altijd, als er dan wel omstandigheden zijn melden de meesten mensen dat eerder. En zijn te laat, tsja dat is dan jammer... heb het duidelijk tegen ze gezegt
ja dat is ook wel zo, maar soms hebben ze het adres en al gegeven, en ik mijn rekeningnummer, dus als ze dan niet reageren, weet ik dus niet of ze het toch nog overmaken, dat is mijn grootste ergernis ook [...]
ja dat is waar, ik ga dit nu ook zo doenHet is wel zo dat er ook vaak meiden zijn die vragen of ik het een week vast wil houden, en dan voel ik me zo onredelijk, maar ja uiteindelijk behandelen ze mij dan juist onredelijk, soms echt moeilijk
Wel lastig dit. Je zal er weinig aan kunnen doen, geïnteresseerden kunnen natuurlijk op elk moment afhaken en dat is hun goed recht.
Anneke1509 reageert niet op note's, ze zou meer dan een week geleden al het geld overmaken, ze is wel online en leest alles maar reageert nergens op.. het pakketje ligt dus al meer dan een week klaar met haar adres erop.. ook in haar eigen topic gevraagt of ze wil reageren maar ook geen reactie terwijl ze wel haar eigen topic upt.vind t niet erg als ze t niet meer wil maar is wel zo netjes om dat even te melden en te reageren op de note's!