Ik wil Teddybear hier melden als onbetrouwbaar. Heb haar iets verkocht, en na een tijdje beweerde ze dat ze niets ontvangen had en dat ze het geld terug wilde hebben. Nadat ik de tracking code heb gecontroleerd. heeft ze het pakketje wel degelijk ontvangen. :')
Pas dus op als je iets aan haar verkoopt.
woow doe eens even normaal jij.
ik heb het geld overgemaakt en
heb bijna een week moeten wachten op t pakketje..had jou ook in de tussentijd kunnen plaatsen bij onbetrouwbare koper, maar noten je altijd netjes waar het shirtje bleef
maar heb het shirtje nu inderdaad ontvangen, dat wou ik je laten weten via note totdat ik zag dat je dit had geplaatst.
en ga mij niet vertellen dat je het shirtje hebt verzonden met track and trace anders had je me die direct wel doorgenote, of was het pas verzonden toen ik mijn geld terug wou??
track and trace pakketje kost 3.95 en heb je shirtje overgenomen voor 6 inclusief..wat vreemd.
laat me even je bonnetje zien dan, dan weet ik wanneer het is verzonden of laat me raden die heb je niet...?
en dan mij onbetrouwbaar noemen grapjas haha, ik ga jou plaatsen bij onbetrouwbare koper als wij het zo gaan spelen