Auteur Topic: Onbetrouwbare Kopers  (gelezen 115751 keer)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #450 Gepost op: 07 augustus 2014, 13:36:20 »
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Petrova

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #451 Gepost op: 10 augustus 2014, 22:16:01 »
Ik volg dit topic, en ik wil toch even melden dat SilkeL wel een betrouwbare koper is, aangezien wij alles binnen enkele dagen geregeld hadden en ze het geld heeft overgemaakt!
I am definitely a mad man with a box

henk

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #452 Gepost op: 25 augustus 2014, 17:03:38 »
Sarahh wou een blousje van me kopen, opeens reageert ze niet meer op mijn notes, terwijl ik wel mijn bankgegevens heb gegeven. zo irritant. zeg dan gewoon dat je hem niet meer wil. maarja, jammer dan.

Falathiel

• Where there's life there's hope
    • Bekijk profiel
« Reactie #453 Gepost op: 01 september 2014, 15:02:00 »
Hierbij wil ik even mededelen dat het lid Ejena (waar mensen problemen mee hebben gehad) terug is als Abby (http://www.girlscene.nl/profiel/812223)
Heb je feedback voor mij als mod? Note mij! ask.fm Sims

Makeitrain

• You know nothing, Jon Snow.
    • Bekijk profiel
« Reactie #454 Gepost op: 01 september 2014, 17:14:56 »
Hierbij wil ik even mededelen dat het lid Ejena (waar mensen problemen mee hebben gehad) terug is als Abby (http://www.girlscene.nl/profiel/812223)
Geen idee of het zo is hoor, maar hoort ze dan niet weer geband/gebant(?) te worden? Volgensmij is die maand nog niet om, of de tijd is zo snel gegaan haha.
► Het is mijn, niet me. ◄

Falathiel

• Bekijk profiel
« Reactie #455 Gepost op: 01 september 2014, 17:21:17 »
Geen idee of het zo is hoor, maar hoort ze dan niet weer geband/gebant(?) te worden? Volgensmij is die maand nog niet om, of de tijd is zo snel gegaan haha.

We hebben er voor gekozen om haar wel op het forum toe te laten, maar haar een verbod te geven op kopen/verkopen

Makeitrain

• You know nothing, Jon Snow.
    • Bekijk profiel
« Reactie #456 Gepost op: 03 september 2014, 12:37:29 »
We hebben er voor gekozen om haar wel op het forum toe te laten, maar haar een verbod te geven op kopen/verkopen
eh..
Ik vind die galaxy tijger oorbellen erg leuk. Wat is de maat?
► Het is mijn, niet me. ◄

Angela

• Bekijk profiel
« Reactie #457 Gepost op: 03 september 2014, 21:13:04 »
Verkeerd topic.

Falathiel

• Bekijk profiel
« Reactie #458 Gepost op: 04 september 2014, 08:11:06 »

Jhené

• Ik lust geen Nuggets
    • Bekijk profiel
« Reactie #459 Gepost op: 20 september 2014, 14:58:06 »
Marisa reageert al langer dan 3 weken niet op mijn note. Ze heeft mijn rekeningnummer en ze is actief geweest op het forum. Ze heeft mijn notes gelezen..

Stella

• **
  • to the moon and back, remember?
    • Bekijk profiel
« Reactie #460 Gepost op: 07 februari 2015, 11:10:42 »
Niet per se een hele onbetrouwbare koper, maar ik wil het toch even noemen. Misschien dat meerdere mensen dit hebben aangezien ze in veel topics reageert.  fleur wilde twee kledingstukken van me overnemen en na een paar onderhandelingen waren we tot een overeenkomst gekomen. Ze vroeg om een aanfoto van een hemdje die ik gemaakt heb en naar haar mailadres gestuurd heb. Vervolgens reageert ze 5 dagen niet en toen ik net een note stuurde, reageerde ze dat ze geen interesse meer had. Voor die moeite had ik het netter gevonden als het iets eerder gebeurd was.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2015, 17:40:05 door Stella »

Just

• Bekijk profiel
« Reactie #461 Gepost op: 09 februari 2015, 22:08:25 »
.
« Laatst bewerkt op: 15 februari 2018, 12:41:12 door Just »

Vittoria

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #462 Gepost op: 12 februari 2015, 00:02:34 »

Iemand ervaring met kledingverkoop
?

Als je nog geen ervaringen hebt met haar, moet je deze vraag niet stellen in dit topic. Dit heeft toch een negatieve lading, wat niet zo netjes is naar haar toe.
"What day is it?" asked Pooh. "It's today," squeaked Piglet. "My favorite day," said Pooh.

Manon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #463 Gepost op: 23 februari 2015, 12:50:22 »
Chloé is een koper die heel erg moeilijk doet over verzendkosten. Ze note naar mij dat ze 7,50 bied dus ik zeg prima 7,50 is mijn prijs en inclusief verzenden is het dan 10 euro. Vervolgens stuurt ze haar adresgegevens en daarna krijg ik een mail dat ik vreemd ben en dat ze me gaat melden in het topic onbetrouwbare verkopers en me gaat melden bij de moderators, omdat zij alleen 7,50 wil betalen en ze wel haar adresgegevens heeft gegeven. Heel apart, want haar adresgegevens stuurde ze pas na mijn note met dat het dan 10 euro inclusief wordt.

Curiosityy

• Bekijk profiel
« Reactie #464 Gepost op: 24 februari 2015, 15:07:55 »
^ Chloé is geband. Zij heeft al eerder een ban gekregen en heeft geprobeerd weer terug te komen.
Manon (en andere GS'ers) kan (kunnen) haar reactie(s) dus gewoon links laten liggen :)

Manon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #465 Gepost op: 24 februari 2015, 16:08:31 »
^ Chloé is geband. Zij heeft al eerder een ban gekregen en heeft geprobeerd weer terug te komen.
Manon (en andere GS'ers) kan (kunnen) haar reactie(s) dus gewoon links laten liggen :)

Dankjewel!

Quelqu'un

• Bekijk profiel
« Reactie #466 Gepost op: 26 mei 2015, 21:52:50 »
Nadine W.M. heeft niet meer op mijn notes gereageerd. Dat maakt haar niet zozeer onbetrouwbaar, hoor. Het is meer dat ik het heel onprettig vind: ik geef mijn bankgegevens en voor- en achternaam via internet aan iemand en vervolgens ziet diegene van de koop af zonder dat even te laten weten..

Natuurlijk kan iemand niet zomaar in je rekening ofzo met alleen je rekeningnummer en naam, maar ik vind het gewoon geen fijn gevoel geven. :')

Ik verdenk haar ervan onbetrouwbaar te zijn. Ze beweert geld over te hebben gemaakt maar dit heeft zich op de rekening die ik haar heb opgegeven (ondertussen heb ik dit viervoudig gecheckt) niet geopenbaard.

Curiosityy

• Bekijk profiel
« Reactie #467 Gepost op: 28 mei 2015, 10:42:43 »
Ik verdenk haar ervan onbetrouwbaar te zijn. Ze beweert geld over te hebben gemaakt maar dit heeft zich op de rekening die ik haar heb opgegeven (ondertussen heb ik dit viervoudig gecheckt) niet geopenbaard.

Mja dat zegt niet altijd wat, de bank deed er een keer meer dan een week(!) over om geld van de rekening van een vriendin naar mij over te schrijven. (geen feestdagen oid)

Quelqu'un

• Bekijk profiel
« Reactie #468 Gepost op: 28 mei 2015, 18:54:44 »
Mja dat zegt niet altijd wat, de bank deed er een keer meer dan een week(!) over om geld van de rekening van een vriendin naar mij over te schrijven. (geen feestdagen oid)
oké, ik wacht nog even af

S_hirleeey

• You had me at hello
    • Bekijk profiel
« Reactie #469 Gepost op: 18 september 2015, 13:58:38 »
Ik wil Teddybear hier melden als onbetrouwbaar. Heb haar iets verkocht, en na een tijdje beweerde ze dat ze niets ontvangen had en dat ze het geld terug wilde hebben. Nadat ik de tracking code heb gecontroleerd. heeft ze het pakketje wel degelijk ontvangen. :')

Pas dus op als je iets aan haar verkoopt.

teddybear

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #470 Gepost op: 21 september 2015, 01:01:53 »
Ik wil Teddybear hier melden als onbetrouwbaar. Heb haar iets verkocht, en na een tijdje beweerde ze dat ze niets ontvangen had en dat ze het geld terug wilde hebben. Nadat ik de tracking code heb gecontroleerd. heeft ze het pakketje wel degelijk ontvangen. :')

Pas dus op als je iets aan haar verkoopt.
woow doe eens even normaal jij.
ik heb het geld overgemaakt en
heb bijna een week moeten wachten op t pakketje..had jou ook in de tussentijd kunnen plaatsen bij onbetrouwbare koper, maar noten je altijd netjes waar het shirtje bleef

maar heb het shirtje nu inderdaad ontvangen, dat wou ik je laten weten via note totdat ik zag dat je dit had geplaatst.
en ga mij niet vertellen dat je het shirtje hebt verzonden met track and trace anders had je me die direct wel doorgenote, of was het pas verzonden toen ik mijn geld terug wou??
track and trace pakketje kost 3.95 en heb je shirtje overgenomen voor 6 inclusief..wat vreemd.
laat me even je bonnetje zien dan, dan weet ik wanneer het is verzonden of laat me raden die heb je niet...?

en dan mij onbetrouwbaar noemen grapjas haha, ik ga jou plaatsen bij onbetrouwbare koper als wij het zo gaan spelen
« Laatst bewerkt op: 21 september 2015, 01:44:19 door teddybear »

S_hirleeey

• You had me at hello
    • Bekijk profiel
« Reactie #471 Gepost op: 25 september 2015, 21:42:16 »
woow doe eens even normaal jij.
ik heb het geld overgemaakt en
heb bijna een week moeten wachten op t pakketje..had jou ook in de tussentijd kunnen plaatsen bij onbetrouwbare koper, maar noten je altijd netjes waar het shirtje bleef

maar heb het shirtje nu inderdaad ontvangen, dat wou ik je laten weten via note totdat ik zag dat je dit had geplaatst.
en ga mij niet vertellen dat je het shirtje hebt verzonden met track and trace anders had je me die direct wel doorgenote, of was het pas verzonden toen ik mijn geld terug wou??
track and trace pakketje kost 3.95 en heb je shirtje overgenomen voor 6 inclusief..wat vreemd.
laat me even je bonnetje zien dan, dan weet ik wanneer het is verzonden of laat me raden die heb je niet...?

en dan mij onbetrouwbaar noemen grapjas haha, ik ga jou plaatsen bij onbetrouwbare koper als wij het zo gaan spelen

Ik heb je ook al in de note gezegd, ik ga deze discussie niet meer met jou aan. Je reacties slaan grotendeels nergens op en ik ben er klaar mee.