Auteur Topic: Onbetrouwbare Kopers  (gelezen 115520 keer)

KurtCobain

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 19 december 2011, 22:10:54 »
Wat een bullshit dit. Ik weet dat het irritant is als een potentiële koper niets meer van zich laat horen, maar dat recht heeft diegene gewoon. Als je niet gezegd hebt iets te gaan kopen, maar enkel gezegd hebt dat je interesse hebt of zo... nja ik vind dit echt onzin.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 19 december 2011, 22:14:03 »

daar gaat het niet om, ik hou het dan voor iemand gereserveerd, komt er iemand anders toevallig die wil het kopen, dan zeg ik nee het is gereserveerd, vervolgens hoor ik niks meer van die persoon waar het voor gereserveerd is, en de ander die het wou kopen, ben ik dan vaak kwijt
[...]

Wat een moeite om dan een andere eventuele koper te vinden zeg.
Dat recht hoor je gewoon te hebben als koper. Bovendien kunnen er daardoor miscommunicaties ontstaan zoals KurtCobain hierboven al zei, dat verkopers denken een koper te hebben. Beetje mierenneukerij maar goed. Voor zover dat een woord is.
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

Willeke

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 19 december 2011, 22:17:12 »
ieder zijn mening en gevoel

KurtCobain

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 19 december 2011, 22:21:30 »

Ja, alleen is mijn mening de juiste. :naughty:

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 19 december 2011, 22:22:37 »

Geef je het op? :')

Nee, serieus, wat moeten we met zo'n opmerking?
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

Willeke

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 19 december 2011, 22:25:20 »
doe ermee wat je wil.
Jij denkt er zo over, ik denk er anders over, dus ieder zijn mening en gevoel.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 19 december 2011, 22:28:44 »
Gosh.

Busra

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 19 december 2011, 22:40:44 »
Een meisje zou schoenen van me kopen.
Wil ze een lage prijs betalen met het motief : ik vertrouw je niet. Ik ken jou niet hoe kan ik weten dat je de waarheid spreekt ?

nou ik dacht echt OMGGGGG gewoon.

emela

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 19 december 2011, 22:52:17 »
Ik wou een keer iets kopen, heb toen een note gestuurd om de vraag hoeveel het zou kosten. Heb het toen aan m,n moeder gevraagd mocht het niet. Nou toen schaamde ik me kapot heb toen een nette note gestuurd met dat het niet mag van m,n moeder en dat wij geen internet bankieren hebben.
Peace is more than two fingers !

Willeke

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 19 december 2011, 22:52:30 »
in een winkel als je daar iets reserveert, moet je het zelfs  aanbetalen, en in dit topic hoef je heus niet met namen te gaan gooien, dat doe ik ook echt niet, maar ik wil wel mijn verhaal kwijt kunnen, net zo goed als iemand die door een verkoper belazerd is

Willeke

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 19 december 2011, 22:58:48 »
ik vind dat fijn als iemand dat gewoon zegt

Ik wou een keer iets kopen, heb toen een note gestuurd om de vraag hoeveel het zou kosten. Heb het toen aan m,n moeder gevraagd mocht het niet. Nou toen schaamde ik me kapot heb toen een nette note gestuurd met dat het niet mag van m,n moeder en dat wij geen internet bankieren hebben.

M.

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 20 december 2011, 03:30:51 »
Het is idd iedereens goed recht om iets niet meer te willen, maar het is dan wel erg makkelijk om gewoon niet meer te reageren!
Er wordt soms speciaal iets gemaakt voor n koper, heb dan iig ff t fatsoen om te zeggen dat je het niet meer wilt! Net zo netjes!

Willeke

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 20 december 2011, 10:21:57 »
Onbetrouwbare kopers, dat is misschien ook niet helemaal het goede woord, het is meer onbeschoft, er is maar een woord eigenlijk "respect", als je dat voor elkaar hebt, dan kan niemand klagen.

mesaaa

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 20 december 2011, 10:33:49 »
goed initiatief Willeke, het is inderdaad fijn om je verhaal hier kwijt te kunnen!

desaparece

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 20 december 2011, 10:39:40 »

Ik kan echt een waslijst maken als het moet... Het is dat ik de notes niet meer heb dus ik weet ook geen namen ;)

Willeke

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 20 december 2011, 19:52:41 »
dankjewel, ik hoop dat het daarvoor ook werkt

goed initiatief Willeke, het is inderdaad fijn om je verhaal hier kwijt te kunnen!

Willeke

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 22 december 2011, 13:12:41 »
dat heb ik ook een paar keer gehad dat iemand het op zou halen, een halve dag gewacht, maar mooi niks, ik snap ook niet dat mensen dat kunnen!

ik vind het idd erg vervelend als je de deal zo goed als rond hebt en je een adres nog moet hebben.. maar je rek nr. wel al gegeven hebt en het geld gestort moet worden en mensen er dan vanaf zien.. dan heb ik mijn rek. nr. dus voor niks aan iemand gegeven.. daar krijg ik toch een beetje een naar gevoel van. dat doe ik dus niet meer.. eerst wil ik alle gegevens van iemand en dan pas geef ik mijn rek. nr. en dan nog kappen mensen soms...

laatst had ik het zelfs op marktplaats zo erg dat iemand een koptelefoon zou ophalen rond een bepaalde tijd bij mij thuis.. prima jah. maar die kwam dus mooi niet opdagen, zat ik 2 uur voor niks te wachten... -.-'

melovesfashion2

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 22 december 2011, 15:39:43 »
Ik snap dit topic wel hoor. Het is gewoon vervelend als je denkt iets verkocht te hebben en dan hoor je ineens niks meer ofzo.
Natuurlijk heeft iedereen het recht om zich te bedenken, maar laat dat gewoon ff netjes weten.

JoieDeVivre

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 23 december 2011, 00:15:41 »
UPPI!

oblivisci

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 23 december 2011, 00:30:08 »

Een meisje zou schoenen van me kopen.
Wil ze een lage prijs betalen met het motief : ik vertrouw je niet. Ik ken jou niet hoe kan ik weten dat je de waarheid spreekt ?

nou ik dacht echt OMGGGGG gewoon.

Dat is dan nog geen onbetrouwbare koper. Denk je dat ze het leuk vindt zo hier dan besproken te worden en denk je dat ze je schoenen nog gaat kopen?

VIVRE Δ

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 23 december 2011, 02:12:37 »

Wat een bullshit dit. Ik weet dat het irritant is als een potentiële koper niets meer van zich laat horen, maar dat recht heeft diegene gewoon. Als je niet gezegd hebt iets te gaan kopen, maar enkel gezegd hebt dat je interesse hebt of zo... nja ik vind dit echt onzin.

Willeke

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 23 december 2011, 10:28:04 »
nogmaals het gaat er niet om dat je denkt een koper te hebben, het gaat om fatsoenlijk met elkaar omgaan!
Wat een moeite om even een note te sturen, ik zie er toch vanaf, 5 woordjes en iemand weet waar ie aan toe is.

Lisa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 23 december 2011, 12:59:03 »
ik denk dat sommige ook te snel oordelen,
stel iemands familie ligt int ziekenhuis en dan wordtie hier benoemt is toch ook niet leuk voor diegene zou jij ook niet leuk vinden als het in dit geval van jou kant was.
Tuurlijk zitten er altijd bij die eerst iets willen kopen en dan afzeggen of niks meer laten horen dat is ook niet netjes en daar word ik zelf ook boos van, maar zitten er denk ik wel veel bij die er een goede reden voor hebben.
Ik zie je zitten met je vleugels chillend als een angel wachtend op mij tot we samen chillen in de hemel.

Willeke

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 23 december 2011, 13:06:31 »
^
Ik vind zelf ook niet dat je te snel kan oordelen, daar heb je helemaal gelijk in, daar is dit topic ook niet voor, maar ik heb wel eens dingen meegemaakt die echt niet meer normaal zijn, en dan mag het hier best gemeld worden

Lisa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 23 december 2011, 13:45:19 »
uhu ja met girlscene heb ik het zelf nog nooit meegemaakt wel kei vaak @ marktplaats is echt irritant
Ik zie je zitten met je vleugels chillend als een angel wachtend op mij tot we samen chillen in de hemel.