Auteur Topic: Onbetrouwbare Kopers  (gelezen 115752 keer)

Willeke

• Bekijk profiel
« Gepost op: 19 december 2011, 19:49:32 »
Bij deze een topic met onbetrouwbare kopers

Wanneer is iemand een onbetrouwbare koper:
* Niet reageren op notes
* Geen bericht sturen als ze er toch vanaf zien

Persoonlijk vind ik dat als er wel een topic is met onbetrouwbare verkopers, deze ook niet mag ontbreken.

M.

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 19 december 2011, 19:51:41 »
Goed idee!
Ik vind wel dat iemand echt aan bovenstaande voorwaarden moet voldoen, wil je iemand noemen. Het moet geen topic voor wraakacties worden!

LittleSmurf

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 december 2011, 19:54:42 »
----
« Laatst bewerkt op: 19 december 2011, 20:02:25 door LittleSmurf »
Sometimes you have to put a fake smile on and pretend like it never happened. It\'s not called giving up, it\'s called growing up.

Willeke

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 december 2011, 19:57:06 »
Het is ook lastig om iemand een onbetrouwbare koper te noemen, maar de laatste tijd is het zo vaak raak, dat dit topic in mijn ogen gewoon niet mag ontbreken, ik ga ook niet iemand noemen, waar ik dit al met meegemaakt heb.

M.

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 december 2011, 19:57:49 »
Ja, klopt
Dat gaat over verkopers, dit over evt kopers

LittleSmurf

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 december 2011, 20:02:12 »
Owh, shit, niet gezien sorry. Ik dacht er verkopers stond :')
Sometimes you have to put a fake smile on and pretend like it never happened. It\'s not called giving up, it\'s called growing up.

dormant

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 19 december 2011, 20:05:09 »
Goed idee.
Ik heb een jaar geleden ook koper gehad die opeens niks meer van zich liet horen, echt schijt irritant.

deborah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 19 december 2011, 20:08:00 »
ik had iemand waar ik een maand over de prijs had gediscusseerd en toen haddeen we een deal. ze zou het geld storten . it stond er na een week nog NIET op. dus ik note haar. en toen zei ze: ja ik mag het niet van mijn mama. toen werd ik boos. en toen heeft ze 1 van de 2 dingen gekocht . grrrr
x

Flopzak

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 19 december 2011, 20:10:13 »
Ik kan me daar ook echt zooooo aan ergeren. Als je vraagt om een prijs en dan gelijk een note krijgt: ik heb net schoenen gekocht dan denk ik: ja dat wist je toch die 5 minuten geleden ook al? Maarja, dat hou je toch :(

Willeke

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 19 december 2011, 21:15:28 »
Ik hoop dat het helpt, we kunnen in ieder geval ons verhaal kwijt

Phaedra

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 19 december 2011, 21:36:57 »
Wel lastig dit. Je zal er weinig aan kunnen doen, geïnteresseerden kunnen natuurlijk op elk moment afhaken en dat is hun goed recht.

Levine

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 19 december 2011, 21:38:32 »
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dat iets van 2x heb gedaan. :') Gebeurt nooit meer. :P

Willeke

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 19 december 2011, 21:44:17 »
dat is waar, maar het gaat mij erom, dat ze me dat ook vertellen en me niet weken laten wachten, ik raak daar zo gefrustreerd van, en wil dan mijn verhaal kwijt kunnen, en dat kan hier dan

Wel lastig dit. Je zal er weinig aan kunnen doen, geïnteresseerden kunnen natuurlijk op elk moment afhaken en dat is hun goed recht.

melovesfashion2

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 19 december 2011, 21:49:31 »
Ik reageerde bij jou Misswill ool wat later dan bij de rest, maar ik zal ook ff uitleggen hoe het komt.
Op het moment dat ik de haarban bestelde wilde ik hem graag hebben enzo, maar het duurde even voordat ie klaar was. Ondertussen had ik alweet allemaal andere dingen aan mijn hoofd en was ik niet meer zo bezig met de haarband, maar ik wil hem wel nog steeds hoor zoals ik ook al gemaild heb :) ik wilde het alleen even uitleggen.
Heb al 2 x van andere mensen iets gekocht en daar was de koop altijd snel afgerond, omdat ik er gewoon op dat moment mee bezig was en verder zit ik ook nie zoveel op dit forum. Snappie? :D

deborah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 19 december 2011, 21:53:02 »
ik vind gewoon dat eigenlijk als je een deal gesloten hebt je dar niet op terug kn komen. dat is gewooon laaag

Willeke

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 19 december 2011, 21:57:10 »
ja maar jij reageerde wel, ik heb daar geen moment over getwijfeld, maak je geen zorgen

Ik reageerde bij jou Misswill ool wat later dan bij de rest, maar ik zal ook ff uitleggen hoe het komt.
Op het moment dat ik de haarban bestelde wilde ik hem graag hebben enzo, maar het duurde even voordat ie klaar was. Ondertussen had ik alweet allemaal andere dingen aan mijn hoofd en was ik niet meer zo bezig met de haarband, maar ik wil hem wel nog steeds hoor zoals ik ook al gemaild heb :) ik wilde het alleen even uitleggen.
Heb al 2 x van andere mensen iets gekocht en daar was de koop altijd snel afgerond, omdat ik er gewoon op dat moment mee bezig was en verder zit ik ook nie zoveel op dit forum. Snappie? :D

Sleepingbeautyx

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 19 december 2011, 21:59:04 »
nou je kan er toch vanaf zien?
het enige wat ik een beetje stom vind als je niets meer van je laat horen, zeg dan gewoon dat je ze niet meer wilt.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 19 december 2011, 22:01:44 »
Het is raar dat je dan niet meer van zo'n 'koper' hoort ja, maar om het nou 'onbetrouwbare kopers' te noemen? Ik vind dat je het recht hebt om er later toch nog van af te zien, je bent de verkoper niets verschuldigd.
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

Willeke

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 19 december 2011, 22:02:01 »
precies gewoon zeggen ik wil het toch niet hebben, dat is toch ook niet teveel gevraagd, ik vraag zelfs vaak, wil je het soms niet meer hebben, en dan nog niks

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 19 december 2011, 22:04:04 »

precies gewoon zeggen ik wil het toch niet hebben, dat is toch ook niet teveel gevraagd, ik vraag zelfs vaak, wil je het soms niet meer hebben, en dan nog niks

Dan zet je het weer in je topic en verkoop je het aan een ander? Ik snap het probleem niet. Zonde van je tijd ja, maar als het een beetje een fatsoenlijk product is koopt iemand het toch wel.
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

charlie

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 19 december 2011, 22:04:54 »

Het is raar dat je dan niet meer van zo'n 'koper' hoort ja, maar om het nou 'onbetrouwbare kopers' te noemen? Ik vind dat je het recht hebt om er later toch nog van af te zien, je bent de verkoper niets verschuldigd.

tessa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 19 december 2011, 22:06:52 »
Ik kan echt een waslijst maken als het moet... Het is dat ik de notes niet meer heb dus ik weet ook geen namen ;)

Willeke

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 19 december 2011, 22:07:39 »
daar gaat het niet om, ik hou het dan voor iemand gereserveerd, komt er iemand anders toevallig die wil het kopen, dan zeg ik nee het is gereserveerd, vervolgens hoor ik niks meer van die persoon waar het voor gereserveerd is, en de ander die het wou kopen, ben ik dan vaak kwijt

[...]

Dan zet je het weer in je topic en verkoop je het aan een ander? Ik snap het probleem niet. Zonde van je tijd ja, maar als het een beetje een fatsoenlijk product is koopt iemand het toch wel.

Lovegoodx

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 19 december 2011, 22:08:02 »
ik vind het idd erg vervelend als je de deal zo goed als rond hebt en je een adres nog moet hebben.. maar je rek nr. wel al gegeven hebt en het geld gestort moet worden en mensen er dan vanaf zien.. dan heb ik mijn rek. nr. dus voor niks aan iemand gegeven.. daar krijg ik toch een beetje een naar gevoel van. dat doe ik dus niet meer.. eerst wil ik alle gegevens van iemand en dan pas geef ik mijn rek. nr. en dan nog kappen mensen soms...

laatst had ik het zelfs op marktplaats zo erg dat iemand een koptelefoon zou ophalen rond een bepaalde tijd bij mij thuis.. prima jah. maar die kwam dus mooi niet opdagen, zat ik 2 uur voor niks te wachten... -.-'