Auteur Topic: Neppe Shoenen, Tassen, Riemen  (gelezen 1144 keer)

Denaro Parla

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 februari 2020, 21:11:15 »
Www.brandstoreworld.com
Ik heb aantal keren neppe kleding gekocht van deze site. Wat een top kwaliteit zeg. Wat de mooiste hieraan is paypal betaling wat alles zo veilig en makkelijk maakt.
Niet iedereen kan orgineel kopen het is niet te betalen.
Zijn er meer zulke webshops waar je met paypal kan bestellen?
Moet wel een hoge kopie van de orginele zijn en paypal natuurlijk anders is het niet te vertrouwen in mijn ogen.
Replica

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2020, 23:41:40 »
Je bedoeld; jullie nemen artikelen van secret, hidden links van Aliexpress en fabrikanten in china die namaak dingen maken en gooien er nog zo'n 100 euro extra op om er winst op de maken terwijl dat niet een jullie goederen zijn, maar meer als tussenpersoon werken waar in jullie mensen scammen :) schattig zeg.

Denaro Parla

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 februari 2020, 00:39:18 »
Je bedoeld; jullie nemen artikelen van secret, hidden links van Aliexpress en fabrikanten in china die namaak dingen maken en gooien er nog zo'n 100 euro extra op om er winst op de maken terwijl dat niet een jullie goederen zijn, maar meer als tussenpersoon werken waar in jullie mensen scammen :) schattig zeg.

Huhh what the f haha
Wel een brede denk visie was het maar zo'n feest. Had ik maar mijn eigen webshop.
Aliexpress is een en al een goedkope zooi. Ik heb vaker besteld maar schaam me dood is gelijk opvallend. Made In China hoor je van alle kanten afkomen.
Na de CORONA VIRUS durf ik niks meer te bestellen uit china. Het is niet discrimenerend bedoel maar het is eenmaal zo.
Ik zoek gewoon meerdere websites waar je veilig kan betalen uiteraard met paypal en moet wel aan de hoge kwaliteit voldoen. Zowel de materiaal als de uiterlijk high quality copy moet het zijn.
Replica

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 februari 2020, 02:10:37 »
Dus je doet nog steeds aan dropshipping; geen eigen goederen, maakt alleen binnen 20 minuten een website aan en werkt als ''tussenpersoon'' en gooit er een extra 100 euro op op de producten die op je website staan. Oh en je bent er zo een.. De Corona virus is allang niet meer besmettelijk als het weken lang over bezorging heeft gedaan, denk je nou echt dat je de ziek kunt worden over een pakketje die 3 weken over zee is gegaan en in verschillende tempraturen heeft gezeten?  :hamer:  Nee, ook al niest iemand met het corona virus je hele pakketje onder, dan heeft het virus al geen effect meer, en dan praten over minder dan een handvol van uren..

Denaro Parla

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 16 februari 2020, 04:56:35 »
Dus je doet nog steeds aan dropshipping; geen eigen goederen, maakt alleen binnen 20 minuten een website aan en werkt als ''tussenpersoon'' en gooit er een extra 100 euro op op de producten die op je website staan. Oh en je bent er zo een.. De Corona virus is allang niet meer besmettelijk als het weken lang over bezorging heeft gedaan, denk je nou echt dat je de ziek kunt worden over een pakketje die 3 weken over zee is gegaan en in verschillende tempraturen heeft gezeten?  :hamer:  Nee, ook al niest iemand met het corona virus je hele pakketje onder, dan heeft het virus al geen effect meer, en dan praten over minder dan een handvol van uren..
Hahaa je laat me echt lachen Big Smile.
Ik doe helemaal niet aan dropshipping maar je laat me op een idee komen ik dank je vriendelijk voor je informatie.
Over de virus dat is mijn eigen mening je blijft automatische beetje afstandelijk. Maar het kan kloppen wat jij schrijft.
20 min vind ik wel zeer weinig tijd ik denk dat jij de voorpagina niet eens af zou krijgen laat staan alles erop en eraan.
Mijn voorstel bouw een website binnen 20 min voor mijn ogen met paar bekenden van je, je mag een team werk van maken max 10 personen je komt met 10 man op 3 uurtjes en 20 minuten uit. Hoop tijd volgens jou bericht.Plaats mag jij zelf bepalen liefst begin zomer. Ik zorg voor koude bier, nootjes en hapjes. Betaal je 3000euro ter plekke meteen als het je lukt. Iedereen op dit forum is uitgenodigd als jij de challenge accepteert.
Als je verliest ben je een loser meer verwacht ik van je niet dus je verliest geen een rooie cent alles op mijn kosten.
Replica

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 16 februari 2020, 17:29:26 »
Nou, you're welcome, het 'idee' is je gegund. Een mening komt uit een opstelling van eigen gedachten en veronstellingen, als het aan komt op zulke dingen, zoals een virus en zijn feiten daar achter; kan je niks anders doen dan je informeren over de gegevens. En dan spreken we over wetenschap en bacteriën en daar komen 'ook' feiten bij kijken, dus 'afstandelijk' doen is een ander woord voor een eigen angst creëren uit niet op kennis zijn.. en dat is gênant, zoals elk andere panische, privilegieerde Europees :) . 20 minuten was overduidelijk een sarcastische, aandikking van mijn opmerking om een punt te maken, maar nu je het zo legt; weet ik zeker dat het niet onmogelijk is, zeker niet als we praten over een soortgelijke uitkomst en kwaliteit dat word vertoont op jou website, no offence :wink2:

Denaro Parla

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 16 februari 2020, 18:56:52 »
Nou, you're welcome, het 'idee' is je gegund. Een mening komt uit een opstelling van eigen gedachten en veronstellingen, als het aan komt op zulke dingen, zoals een virus en zijn feiten daar achter; kan je niks anders doen dan je informeren over de gegevens. En dan spreken we over wetenschap en bacteriën en daar komen 'ook' feiten bij kijken, dus 'afstandelijk' doen is een ander woord voor een eigen angst creëren uit niet op kennis zijn.. en dat is gênant, zoals elk andere panische, privilegieerde Europees :) . 20 minuten was overduidelijk een sarcastische, aandikking van mijn opmerking om een punt te maken, maar nu je het zo legt; weet ik zeker dat het niet onmogelijk is, zeker niet als we praten over een soortgelijke uitkomst en kwaliteit dat word vertoont op jou website, no offence :wink2:
TheBusDriver het is mijn website niet.
Ik wens je veel geluk gezondheid. Gezelligheid en vrede fijn om met je te discussiëren.
🍾🥂
Replica

Samantha

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 20 april 2020, 16:56:31 »
Nou die website bestaat dus niet meer. Staat een service notice op van Chanel.

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 20 april 2020, 16:59:44 »
hahah, oh wow, verbaast me niks

« Reactie #9 Gepost op: 08 juni 2020, 11:54:25 »
Ik denk dat dropship een redelijk goed idee is en ik denk dat het een slimme zet is, ik doe hetzelfde voor geneesmiddelen.