Auteur Topic: Het "Wie kan ... voor mij kopen?" topic.  (gelezen 5262185 keer)

Keepfaith

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1200 Gepost op: 10 januari 2016, 13:58:39 »
Hoii!

Zou iemand voor mij bij de kiko de velvet mat satin lipstick kunnen meenemen in de kleur 610 rosy brown?
Ik betaal dit uiteraard direct terug incl verzendkosten.

vagueh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1201 Gepost op: 29 januari 2016, 20:04:24 »
Hoii!

Zou iemand voor mij bij de kiko de velvet mat satin lipstick kunnen meenemen in de kleur 610 rosy brown?
Ik betaal dit uiteraard direct terug incl verzendkosten.

Hii, ik heb een kiko in de buurt & zou best voor je willen kijken? (Ik weet alleen niet zeker of ik deze week tijd heb helaas) Stuur me even een berichtje anders.

Pimpelmeesje001

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1202 Gepost op: 02 februari 2016, 16:56:06 »
Hallo meiden,

Het is een beetje een apart verzoek, maar ik ben opzoek naar een toiletborstel in de vorm van een uil, van de XENOS. Ze zijn er in wit, zwart en zeegroen/blauw (het liefst de laatstgenoemde optie, maar indien die kleur niet aanwezig is, is zwart of wit ook prima).  Ik heb hem half december bij de XENOS gezien en ze waren tussen de 8 en 9 euro.  Helaas kan ik online geen foto vinden.

Ik hoop dat iemand toevallig een exemplaar tegen komt! Om mijn verzoek nog vreemder te maken: het is bedoeld voor Valentijnsdag (don't ask why).
Ik betaal uiteraard direct terug incl verzendkosten, en zal je nog een lekker cadeautje opsturen :).

Yasmine

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1203 Gepost op: 07 februari 2016, 13:26:41 »
Ik ben opzoek naar mocassins met kwastjes van de Pull & Bear. Ze waren eerst 34,99 en nu 14,99. Op de site zijn ze helaas uitverkocht, maar misschien is er iemand die voor mij ergens kan/wil kijken. Een maatje 40 alsjeblieft :blush:

SJ.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1204 Gepost op: 14 maart 2016, 20:19:32 »
Heeft er iemand betrouwbare contacten in Amerika? Ik wil heel graag een jurk bestellen, en er ook voor betalen, alleen verzend de verkoper alleen naar Amerika. Kan ook geen bericht sturen:
We're sorry we couldn't find an answer for you. Unfortunately, this seller is not able to respond to your question. We suggest reviewing the item again to see if your answer is in the seller's listing.

<_<
Kan je je haren wassen met alleen water? Lees hier over mijn grote water only experiment!

Sanne

• Bekijk profiel
« Reactie #1205 Gepost op: 21 maart 2016, 19:36:08 »
Hoi hoi! Wie woont er in de buurt van een Urban Outfitters en zou deze daily journal voor me willen kopen en opsturen? :)
http://ohhdeer.com/urban-outfitters-white-marble-daily-journal
Graag een privé berichtje als je me wil en kan helpen!

eefjeneefje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1206 Gepost op: 09 juni 2016, 19:19:45 »
reclame
« Laatst bewerkt op: 11 februari 2017, 13:03:05 door kopjechino »

Lauwraaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1207 Gepost op: 11 juni 2016, 19:06:14 »
Ik ben op zoek naar de etos 'haargroei formule' pilletjes! Ik woon in België en heb geen etos in de buurt...Iemand die ze kan kopen en opsturen eventueel?

Samantha Yeah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1208 Gepost op: 15 juni 2016, 19:44:46 »
Wie kan voor mij dit shirtje kopen? Kost 10 euro of heeft er een liggen daar betaal ik 10 euro inclusief voor en voor een nieuwe 10 euro plus verzendekosten dan 13.50. Bij de bershka een topje waar cup e dus in kan dus zegmaar maatje M

Het heet op de site basis shirt!!

Pindaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1209 Gepost op: 18 juni 2016, 14:09:00 »
Ik ben op zoek naar de etos 'haargroei formule' pilletjes! Ik woon in België en heb geen etos in de buurt...Iemand die ze kan kopen en opsturen eventueel?

Ik heb een etos om de hoek zitten! Ik kan wel voor je kijken, stuur me anders even een berichtje

Mxoxo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1210 Gepost op: 04 mei 2018, 17:37:34 »
Wie zou voor mij bij de etos zo'n Vera Camilla Beauty Travelbag kunnen halen? Ik betaal uiteraard alles terug! Hier in de omgeving zit geen etos en het is niet mogelijk voor mij om naar een etos af te reizen maar toch wil ik het heel graag. Bedankt alvast!