Auteur Topic: Coca Cola trui, Asos Cut-Out bikini top, Forever21, Pieces. Ruilen of kopen  (gelezen 2229 keer)

JulyOctober

• Bekijk profiel
« Gepost op: 20 oktober 2014, 19:36:21 »
Hi,
Ik verkoop of ruil een paar van mijn spullen! Er komt later nog meer bij.

*Ik ruil alleen vanaf maat M, of iets waar je met cup F in past.
*Ik verzend naar Nederland en Belgie, kosten voor de koper
* Op vaste prijzen niet bieden
* Alles is ex verzendkosten
* Bieden is ook zonder verzendkosten

Boven

Forever21 top, blouse stofje 2x gedragen. Maar weet ik niet meer, maar waarschijnlijk L, en valt behalve om de borst losjes. Nieuw rond de €20 gekost. €7,50, bieden mag

Coca Cola trui van de primark, gedragen maar ziet er nog prima uit. Maat 12/38-40. Nieuw was hij € 15 euro Geruild met shiny stuff!

Zwarte laser cut top van de primark. Alleen gepast, en staat mij niet mooi door dat ik grote borsten heb. Maat 40. Was nieuw €15. €7, bieden mag

Bikini van asos in maat 80F. Hele gave cut outs, maar helaas viel de cup te groot uit bij mij, andere 80F van asos pas ik wel dus ligt aan het model denk. Was nieuw € 30. €10

Onder

Broeken van de Pieces, beide in maat M/L. Rood is een paar keer gedragen, Blauw 3x. Ik vind highwaisted broek veel lekkerder zitten. Per stuk €7,50 en €10 voor allebei

Gave hakken in maat 37, vallen iets groter en zijn te hoog voor mij rug ivm scoliose. €10, bieden mag

Anders

Ipad hoes, of voor andere 10" tablets. Ik ga een samsung tab4 kopen en die past hier niet in. €3

Dit was het voor nu!

ShinyStuff

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 23 oktober 2014, 23:08:13 »
Ohhhh die Coca Cola trui!!! <3<3 Zou je die willen ruilen? Je mag voor een hogere waarde uitzoeken als je wil want ik wil hem super graag hebben!