Auteur Topic: Black list: onbetrouwbare verkopers! #2  (gelezen 113277 keer)

Minion

• Amor Vincit Omnia
    • Bekijk profiel
« Reactie #675 Gepost op: 22 juni 2015, 14:36:28 »
Oke ik ging dus even op mn rekening kijken hoeveel geld ik heb en wonder boven wonder heeft Hummel het geld teruggestort.

Hummel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #676 Gepost op: 24 juni 2015, 11:20:05 »
Heb alles teruggestort! ^

Sourire

• Derp On
    • Bekijk profiel
« Reactie #677 Gepost op: 03 juli 2015, 17:39:36 »
Vroeg me al af waar dat geld opeens vandaan kwam haha, maar fijn dat het opgelost is!
BABY SWAG | Verkoop | Tumblr | Fandom Tumblr

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #678 Gepost op: 28 juli 2015, 23:01:37 »
Wat fijn dat het toch nog is opgelost! Netjes!
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Sourire

• Derp On
    • Bekijk profiel
« Reactie #679 Gepost op: 03 januari 2016, 10:36:48 »
Sweetthing, heb geruild met haar, mijne netjes 2 weken geleden op de post gedaan, zij zei dat ze hem maandag 2 weken geleden ook op de post zou doen, alleen nog steeds niks binnen en krijg ook geen reactie meer op mijn berichten

Romy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #680 Gepost op: 22 januari 2016, 16:10:23 »
Sweetthing, heb geruild met haar, mijne netjes 2 weken geleden op de post gedaan, zij zei dat ze hem maandag 2 weken geleden ook op de post zou doen, alleen nog steeds niks binnen en krijg ook geen reactie meer op mijn berichten

Okee het heeft er totaal niet mee te maken, maar je naam komt me bekend voor, heb je ooit op imonline gezeten ofzo haha?

Sourire

• Derp On
    • Bekijk profiel
« Reactie #681 Gepost op: 17 mei 2016, 20:11:20 »
Helaas weer iemand voor op het lijstje: puddipuddi. Heb een foundation voor 20 euro van dr gekocht bijna 2 weken geleden, nadat ik het geld heb overgemaakt meerdere berichten gestuurd maar geen reactie

LifeByRona

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #682 Gepost op: 15 augustus 2016, 18:19:15 »
VRAAG:

Ik heb via een andere site een jasje verkocht voor 4 euro. Ik heb het op tijd verstuurd, maar de koper heeft niks ontvangen. Nu eist ze geld terug. Ik vind het eigenlijk belachelijk om dat te eisen... ik heb altijd gewoon netjes gereageerd en heb het ook opgestuurd. Het enige wat ik zou willen doen, is de helft terugstorten. Anders maak ik verlies, en ik verkoop die spullen niet voor niets..

Wat vinden jullie ervan?

ik denk eerlijk gezegd dat ze maar wat lult en dat ze hem gewoon heeft. Mag ik misschien screenshots? Als je dat wilt...

SJ.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #683 Gepost op: 16 augustus 2016, 19:49:48 »
^ dat bericht is meer dan 4 jaar oud... Denk dat ze nu wel over de shock heen is
Kan je je haren wassen met alleen water? Lees hier over mijn grote water only experiment!

Knuffelaapje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #684 Gepost op: 14 december 2016, 22:13:00 »
whysoserious, ik heb vorige week al betaald en we zijn nu een week verder, ze reageert opeens niet meer op mijn notes (toen ik interesse had binnen een seconde) en tot op vandaag de jurk nog steeds niet ontvangen..

Advies voor iedereen: als je iets van iemand online koopt, zorg ervoor dat je met PayPal betaalt! Als het pakketje naar hetzelfde adres als dat je aan PayPal had doorgegeven zou worden bezorgd, kun je gebruik maken van de aankoopbescherming die PayPal biedt. Nog beter zou het zijn om eerst met iemand openbaar af te spreken, het artikel overhandigd te krijgen en ter plekke het geld te geven.