Sorry Saarzel, maar ik kan me wel een paar lullige scenario's indenken waarom iemand iets kapots zou meesturen. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar een aantal feiten liggen gewoon voor me en daar trek ik mijn conclusie naar. Ik heb een in tweeën gebroken ring en een deel zat gewoon niet in de verpakking. Dan maakt het voor mij ook niet uit wat je moeder ervan zegt x__x Dat verandert de zaak echt niet. Het maakt mij ook niet uit hoe het precies is gebeurd, dat veranderd de situatie en mijn conclusie niet. Dat tweede deel kan gewoon niet zomaar verdwenen zijn.
Maargoed, ik was van plan de ringen eventueel mee te sturen naar mijn zusjes mochten ze mij niet passen. Ik vind het dus niet zozeer vreselijk dat het kapot is, maar ik vind het wel echt lullig dat je niet aan een oplossing wilt werken. Toen ik mailde schoot je direct in de aanval, "ik heb het niet gedaan!" terwijl je niet eens details over de kapotte ring oid vroeg. Tja, ik heb nu zoiets van laat maar want ik ga er niet dood aan en het gaat maar om een paar euro. Maar als het om wat duurders ging was ik echt serieus boos geweest. En ik probeer hiermee dus ook andere meiden te waarschuwen want ik vind niet dat jij eerlijk handelt. Dat iets kapot gaat OK, maar ik verwacht van een betrouwbare verkoper ook dat die verantwoordelijkheid neemt en naar oplossingen zoekt als er iets misgaat. En dat doe jij niet.
En daarmee heb ik mijn zegje wel gedaan. Een beetje jammer dat het zo is gelopen. Ik hoop dat je wel geniet van mijn mooie trui.
NB: je hebt gelijk, je hebt de ringen goed verpakt. Netjes in bubbeltjes envelop, daar niks over te klagen. Daarom vind ik het ook nog ongeloofwaardiger dat het tijdens de verzending is gebeurd. Mss heeft je ma het per ongeluk kapot getrokken en liggen die vingers nog ergens bij jullie onder de bank oid. I don't know. Ik heb het iig niet.