Auteur Topic: Black list: onbetrouwbare verkopers! #2  (gelezen 113185 keer)

B-l-o-vv

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 26 september 2012, 13:22:25 »
^ ja dat zou mijn conclusie dus ook zijn, ik heb ookal meegemaakt dat ik iets stuk aan kreeg (de knopen waren van een vestje) maar dat kwam dus door de post want de knopen zaten er los in & ja als het door de post komt zit het afgebroken stuk er ook nog bij in.
& van stark weet ik dat die heel betrouwbaar is want ik heb er al 3 dingen van gekocht. & ik heb nou een tregging die ik van jou heb aan haha :D

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 26 september 2012, 15:15:56 »
Als ik het idee had dat het door de post kwam had ik er ook niet moeilijk over gedaan. Dan had ik haar er wss niet eens over ingelicht want dan weet ik dat het haar schuld niet is. Dat kan gebeuren en dat vind ik acceptabel, maar ik geloof gewoon dat dit niet het geval is.

@XsecretX: haha fijn dat mijn verkoopitems goed worden gebuikt ;3

Saarzel

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 26 september 2012, 16:51:31 »
Zal ik mijn ouders ook even laten mailen dan? Aangezien mijn moeder ze tien sec voor ik ze in het pakketje deed nog heeft gepast. IK WEET NIET WAAR DAT ANDERE DEEL IS. ik snap dat zelf ook niet, maar ik heb hem NIET kapot in dat ding gedaan. waarom zou ik dat doen?

Saarzel

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 26 september 2012, 17:11:08 »
wat is je mailadres? Dan laat ik mijn moeder even mailen. Die vind namelijk ook dat je belachelijk reageert.

-

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 26 september 2012, 17:11:52 »
Hahaha mama erbij halen :') Sorry maar dat vind ik echt heeel grappig :"D
I think that loneliness can be romantic

naughtysmiles

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 26 september 2012, 17:26:28 »
Zal ik mijn ouders ook even laten mailen dan? Aangezien mijn moeder ze tien sec voor ik ze in het pakketje deed nog heeft gepast. IK WEET NIET WAAR DAT ANDERE DEEL IS. ik snap dat zelf ook niet, maar ik heb hem NIET kapot in dat ding gedaan. waarom zou ik dat doen?

Uhm.je ouders laten mailen is echt raar, want je moeder is echt niet onpartijdig, natuuuurlijk zal zij bevestigren dat zij de ring nog heeft gepast, ookal heeft ze dat misschien niet gedaan. Wat denk je, dat ze gaat zeggen:' Mijn dochter liegt, ik heb zr niet gepast 10 sec voor ze de ringen in het pakketje deed' :').
blog
"Question everything. Your love, your religion, your passion. If you don't have questions, you'll never find answers"

Saarzel

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 26 september 2012, 17:29:22 »
Mijn moeder gaat niet voor mij liegen, en ik laat haar alleen mailen omdat zij die ring vlak daarvoor heeft gepast. En kapot gaan of zoekraken in post is altijd risico van de koper, niet verkoper. Waarom zou ik een kapotte ring opsturen? Ik weet zeker dat hij heel was toen ik hem in het (bubbeltjeswrap) envelop deed, dus hij was gewoon goed verpakt.

LOOH

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 26 september 2012, 17:30:06 »
Als je iets verstuurt en het gaat kapot bij de post ofzo vind ik wel dat je een ander item moet opsturen of iets anders. Anders is het geen eerlijke ruil, dan had je je ringen maar beter moeten verzenden (meer bubbeltjes plastic, sterkere enveloppe etc.).
Dit inderdaad. Stel nu nog dat de ring niet kapot was toen je hem verzond. Het is toch jouw schuld dat die kapot is. Had je hem maar beter moeten beschermen
Dit account is gerecycled. Some people stay gold forever

LOOH

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 26 september 2012, 17:34:54 »
Mijn moeder gaat niet voor mij liegen, en ik laat haar alleen mailen omdat zij die ring vlak daarvoor heeft gepast. En kapot gaan of zoekraken in post is altijd risico van de koper, niet verkoper. Waarom zou ik een kapotte ring opsturen? Ik weet zeker dat hij heel was toen ik hem in het (bubbeltjeswrap) envelop deed, dus hij was gewoon goed verpakt.
Niet goed genoeg blijkbaar.
Dit account is gerecycled. Some people stay gold forever

Saarzel

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 26 september 2012, 17:36:48 »
sorry maar wat kan ik meer doen dan in een bubbeltjesverpakking? hem in een stalen doos opsturen?

Saarzel

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 26 september 2012, 17:40:11 »
Nouja, aangezien je mijn naam hier al hebt neergegooid terwijl ik nog aan het nadenken was over wat ik zou doen, ga ik niets terugsturen. Ik had trouwens al een nieuwe ring besteld op ebay, aangezien je graag dezelfde wilde.
Ik wilde serieus een nieuwe opsturen, maar toen zag ik dat je mijn naam hier al had neergezet. Zou jij dan nog een vervanging sturen?

In ieder geval: ik heb veel spullen hier verkocht en sta ook meerdere keren in het betrouwbare verkopers topic. Ik ga geen vervanging meer voor je sturen, want ik weet zeker dat ik het niet kapot in dat ding heb gedaan.

Saarzel

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 26 september 2012, 17:40:54 »
De foto die in mijn topic staat is trouwens gewoon een eigen foto, daar draag ik hem gewoon. Dan kan het dus niet dat het ringdeel ontbreekt, dan zou ik hem niet om kunnen doen.

-

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 26 september 2012, 17:44:35 »
De foto die in mijn topic staat is trouwens gewoon een eigen foto, daar draag ik hem gewoon. Dan kan het dus niet dat het ringdeel ontbreekt, dan zou ik hem niet om kunnen doen.
Dat kan daarna gebeurd zijn, just saying.
I think that loneliness can be romantic

Saarzel

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 26 september 2012, 17:54:47 »
het is ook oh zo logisch en slim om een kapotte ring op te sturen

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 26 september 2012, 20:28:04 »
Sorry Saarzel, maar ik kan me wel een paar lullige scenario's indenken waarom iemand iets kapots zou meesturen. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar een aantal feiten liggen gewoon voor me en daar trek ik mijn conclusie naar. Ik heb een in tweeën gebroken ring en een deel zat gewoon niet in de verpakking. Dan maakt het voor mij ook niet uit wat je moeder ervan zegt x__x Dat verandert de zaak echt niet. Het maakt mij ook niet uit hoe het precies is gebeurd, dat veranderd de situatie en mijn conclusie niet. Dat tweede deel kan gewoon niet zomaar verdwenen zijn.

Maargoed, ik was van plan de ringen eventueel mee te sturen naar mijn zusjes mochten ze mij niet passen. Ik vind het dus niet zozeer vreselijk dat het kapot is, maar ik vind het wel echt lullig dat je niet aan een oplossing wilt werken. Toen ik mailde schoot je direct in de aanval, "ik heb het niet gedaan!" terwijl je niet eens details over de kapotte ring oid vroeg. Tja, ik heb nu zoiets van laat maar want ik ga er niet dood aan en het gaat maar om een paar euro. Maar als het om wat duurders ging was ik echt serieus boos geweest. En ik probeer hiermee dus ook andere meiden te waarschuwen want ik vind niet dat jij eerlijk handelt. Dat iets kapot gaat OK, maar ik verwacht van een betrouwbare verkoper ook dat die verantwoordelijkheid neemt en naar oplossingen zoekt als er iets misgaat. En dat doe jij niet.

En daarmee heb ik mijn zegje wel gedaan. Een beetje jammer dat het zo is gelopen. Ik hoop dat je wel geniet van mijn mooie trui.

NB: je hebt gelijk, je hebt de ringen goed verpakt. Netjes in bubbeltjes envelop, daar niks over te klagen. Daarom vind ik het ook nog ongeloofwaardiger dat het tijdens de verzending is gebeurd. Mss heeft je ma het per ongeluk kapot getrokken en liggen die vingers nog ergens bij jullie onder de bank oid. I don't know. Ik heb het iig niet.
« Laatst bewerkt op: 26 september 2012, 20:31:43 door Stark »

Nathaliefull

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 26 september 2012, 21:33:37 »
mijn shirt is ook een keer niet aangekomen bij iemand.. natuurlijk mijn fout (geen idee waar hij is gebleven trouwens) maar heb het geld gewoon terug gegeven want zo hoort het vind ik  :blush: 

Nathaliefull

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 26 september 2012, 21:36:49 »
als jij  in een winkel werkt en een klant heeft iets kapots gekocht en hij wilt een nieuwe, dan geef je toch ook een nieuwe lijkt mij?
nou dit is een soort zelfde geval; klant klaagt, jij maakt het goed op de een of andere manier
daar zou je echt mee moeten leren om gaan denk ik..

Saarzel

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 27 september 2012, 15:00:26 »
Ja, want dan heeft de winkel ervoor gezorgd dat het kapot is. Als een vriendin van jou iets voor je koopt en het vervolgens molt terwijl ze het naar je toe brengt, geeft de winkel toch ook geen nieuwe?

Nathaliefull

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 27 september 2012, 17:08:44 »
ik bedoel dus dat jij in dit geval de winkel bent..

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 27 september 2012, 23:28:55 »
Ja, want dan heeft de winkel ervoor gezorgd dat het kapot is. Als een vriendin van jou iets voor je koopt en het vervolgens molt terwijl ze het naar je toe brengt, geeft de winkel toch ook geen nieuwe?

Nou eig heb je in een wel winkel garantie. Bij Zara mag je het bijv nog binnen 30 dagen terug brengen als het stuk gaat. Maar ik vind dat eerlijk gezegd geen vergelijking (want winkels zijn verzekerd etc.) en daar gaat het mij niet om. ALs ik ervan overtuigd was dat jij het niet kapot hebt gemaakt had ik er ook geen probleem van gemaakt, maar zoals ik al heb aangegeven kan het in mijn ogen niet anders dan dat het bij jou thuis kapot is gegaan. En in dat geval had ik het wel netjes gevonden als je iets wilde regelen.

Saarzel

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 28 september 2012, 20:46:54 »
dat wilde ik ook, tot jij voordat ik de kans ook maar kreeg om na te denken wat als compensatie te geven mijn naam hier neergooide.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 28 september 2012, 20:54:30 »
dat wilde ik ook, tot jij voordat ik de kans ook maar kreeg om na te denken wat als compensatie te geven mijn naam hier neergooide.

Ach meid, volgens heb ik al duidelijk gezegd hoe het echt is gegaan en daar klopt dit ook weer niet mee. Ik heb je echt moeten pushen om over een overeenkomst na te denken. Je gaf al direct aan dat je geen verantwoordelijkheid wilde afleggen voor deze fout zonder ook maar naar details te vragen oid. Ik heb je ook min of meer gepusht om daar naar te kijken x__x Dus tja... ik vind het uiteindelijk ook niet erg. Volgens mij was je sowieso niet van plan om echt iets ter compensatie te doen of geven want je was vanaf het eerste punt al tegenstribbelig.

Saarzel

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 28 september 2012, 21:24:52 »
Ach gossie, arme meid. Ik ga idd geen verantwoordelijkheid nemenv oor iets wat ik niet zelf heb gedaan.
Hiermee sluit ik de discussie. Jij vindt dat ik het fout heb gedaan, helaas, prima dan. Ik vind dat jij ongelofelijk irritant bent, dus jij krijgt van mij geen compensatie meer. Iedereen tevreden. Ik ben een onbetrouwbare verkoper, ondanks dat ik meerdere malen in het betrouwbare ben genoemd.

Elke93

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 29 september 2012, 10:52:41 »
Iemand ervaring met Charnele?

Eva

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 29 september 2012, 20:10:38 »
Is er nog een lijst met onbetrouwbare verkopers? xMOESJE mag er dan iig bij..
Heb van haar een boekentas gekocht (nu al meerdere maanden terug) voor €10. Helaas nooit gekregen en ook nooit meer reactie gehad op notes..