Auteur Topic: Black list: onbetrouwbare verkopers! #2  (gelezen 113187 keer)

ladyfaith

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 17 augustus 2012, 21:53:29 »
Ik snap sowieso niet waarom sommige mensen zomaar dingen overkopen van anderen op internet (zoals op dit forum).
Ik bedoel, er zullen echt wel betrouwbare mensen bij zitten, maar er zullen ook een hoop oplichters bij zitten, die je geld proberen te ''jatten''.
Je weet toch nooit zeker of diegene wel betrouwbaar is, dus ik vind dan ook wel dat je beter na moet denken voordat je zomaar geld gaat overmaken naar een of andere oplichter.
“Wanting to be someone else is a waste of who you are.”  ― Kurt Cobain

therushoflife

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 17 augustus 2012, 21:56:37 »
Ik snap sowieso niet waarom sommige mensen zomaar dingen overkopen van anderen op internet (zoals op dit forum).
Ik bedoel, er zullen echt wel betrouwbare mensen bij zitten, maar er zullen ook een hoop oplichters bij zitten, die je geld proberen te ''jatten''.
Je weet toch nooit zeker of diegene wel betrouwbaar is, dus ik vind dan ook wel dat je beter na moet denken voordat je zomaar geld gaat overmaken naar een of andere oplichter.

Daarvoor is het betrouwbare verkopers topic, waardoor je ziet of iemand betrouwbaar is. (:

M.

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 19 augustus 2012, 16:41:52 »
Op internet kopen op een forum lijkt me nooit compleet betrouwbaar.
Op elke verkoopsite zullen wel rotte appels zitten
Op Marktplaats en Speurders is het ook nooit compleet betrouwbaar, za t wel nooit worden ook

Juweeltjes

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 20 augustus 2012, 11:31:38 »

ik ga in mijn nieuwe topic daarom maar weer een lijst vermelden van alle meiden hier op GirlScene aan wie ik wat verkocht heb, als een soort referentie....

xKeet

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 27 augustus 2012, 12:49:34 »
Als je verkoopt en mag ophalen   :bounce:
Kan je ook zien dat iemand betrouwbaar is

Juweeltjes

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 29 augustus 2012, 21:24:35 »
Ik wil graag weten of er iemand ervaring heeft met:

xManisje ( vroeger Inomiesa); Fato94 en channiej22  ?????????

Juweeltjes

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 30 augustus 2012, 13:35:14 »
Let goed op als je wat koopt van xManisje... ze zou vrijdag 24 augustus korte laarsjes verstuurd hebben met TNT, pakketnr. ofzo had ze echter niet...  na veel vragen ( notes sturen) van mijn kant, krijg ik vandaag eindelijk het pakketje: van PostNL, verstuurd woensdag 29 augustus...

Marlies

• Insecurities.
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 30 augustus 2012, 15:37:35 »
Ik wil graag weten of er iemand ervaring heeft met:

xManisje ( vroeger Inomiesa); Fato94 en channiej22  ?????????
channiej22 is te vertrouwen heb er al mee geruild en een swap gedaan.

Juweeltjes

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 30 augustus 2012, 20:21:50 »
channiej22 is te vertrouwen heb er al mee geruild en een swap gedaan.

mag ik weten wat jullie geruild hebben? want ik heb vandaag, donderdag, nog steeds niet de uil- en de vogelkooi ketting binnen die ze maandag verstuurd zou hebben... ( geruild tegen een nieuwe grijze camee ring met strass en een witte ketting met unieke handmade witte hanger)

M.

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 30 augustus 2012, 20:31:49 »
mag ik weten wat jullie geruild hebben? want ik heb vandaag, donderdag, nog steeds niet de uil- en de vogelkooi ketting binnen die ze maandag verstuurd zou hebben... ( geruild tegen een nieuwe grijze camee ring met strass en een witte ketting met unieke handmade witte hanger)
Heeft zij jouw spullen al wel binnen?
Of reageert ze nergens op?

Juweeltjes

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 30 augustus 2012, 22:04:30 »
^@ skipper1: we zouden het maandag allebei versturen, maar dat was mij niet gelukt, dinsdag wel, en haar dat ook genote, zelf is ze vrij vaag over wanneer zij het verstuurd heeft, maar ze zei gister niks ontvangen te hebben, en ik zou het vandaag moeten ontvangen. ( wat ik dus  niet heb) vanavond reactie in mijn topic dat ze de spulletjes heeft ontvangen, maar op laatste note reageert ze niet.
« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2012, 22:08:23 door Juweeltjes »

Juweeltjes

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 01 september 2012, 17:36:05 »
en nog niks ontvangen van Channiej22  ....
« Laatst bewerkt op: 13 september 2012, 11:16:59 door Juweeltjes »

Mariska

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 11 september 2012, 16:07:33 »
Krullevaar is onbetrouwbaar! Na 3 weken nog steeds geen ring binnen.

Potato

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 11 september 2012, 16:09:41 »
Tja, weet je.. AngryChair staat als het goed is in het betrouwbare verkopers topic, maar ik heb 6 juni schoenen besteld bij haar en ze nog steeds niet ontvangen..
If things were perfect ~ Always the tone of surprise

Flor

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 11 september 2012, 17:35:43 »
LavieEst zou vorige week dinsdag iets als pakketpost versturen. Tot nu toe nog niets ontvangen en ook de traceercode niet gekregen terwijl ik die meerdere keren heb gevraagd. Ik denk dat we dus wel kunnen stellen dat ze zeer onbetrouwbaar is.

Heb de spullen ontvangen, maar heeft wel lang geduurd waarbij ik veel mailtjes heb moeten sturen.
« Laatst bewerkt op: 15 september 2012, 13:18:54 door _Flor_ »

B-l-o-vv

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 11 september 2012, 18:16:33 »
Dat is zo spijtig omdat allemaal te horen!

Nathaliefull

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 15 september 2012, 16:28:49 »
iemand ervaring met youonlyliveonce?

Krullevaar

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 16 september 2012, 17:56:59 »

Ik vind dit echt zo onterecht he.
Jij maakt geld over, ik vraag om je adres maar je reageert niet meer.
tja, dan kan ik 'm moeilijk opsturen.

Dus nu vroeg ik weer om je adres, maar dat wil je niet geven want je hebt al een andere ring en wilt daarom je geld terug.

Sorry hoor maar zo werkt het gewoon niet, dat zullen wel meer mensen met me eens zijn denk ik.
Als hij nou kwijtraakt bij de post of hij komt kapot aan wil ik natuurlijk meehelpen om het op te lossen, maar als je na 2 of 3 weken ineens bedenkt dat je 'm toch niet meer hoeft, ga ik niet meer het geld terustorten.
Als je nou gewoon je adres stuurt, kan ik 'm zo opsturen, dat heb ik je al zovaak verteld.
What you don't know, is the signs are right for the turning tide!

Lily-Lauren

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 22 september 2012, 11:56:06 »
@ Nathalieful

YOUONLYLIFEONCE is betrouwbaar,
We hadden een tijd geleden iets geruild en kreeg het redelijk snel binnen,
succes !

Nathaliefull

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 22 september 2012, 12:50:10 »
ja ik heb het nu ook ontvangen heb haar gelijk in het betrouwbare topic gezet :)

xKeet

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 24 september 2012, 14:41:35 »

Krullevaar is wel betrouwbaar !

Krullevaar

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 24 september 2012, 19:49:59 »

Krullevaar is wel betrouwbaar !

(: Thanks!
Ik heb volgens mij al wel meer dan 50 x iets verkocht hier, is altijd goed gegaan, alleen nu heb ik dus een beetje gezeur met dat meisje.

Zij heeft 3 euro betaald voor een ring, maar geeft haar adres niet. nu, na 3 weken, wil ze ineens haar geld terug. als ze nou gewoon haar adres geeft, stuur ik de ring zo op..
What you don't know, is the signs are right for the turning tide!

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 25 september 2012, 21:35:59 »
--wordt nog overlegd--
« Laatst bewerkt op: 25 september 2012, 21:39:31 door Stark »

Saarzel

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 26 september 2012, 08:42:53 »
--wordt nog overlegd--

Even als reactie hierop: de ring is stukgegaan in de post, dat weet ik zeker. Waarom zou ik een kapotte ring opsturen? En ten 2e: ik wilde nadenken voor iets als compensatie, zet je me al lekker hier neer. Ik sta trouwens al ik het betrouwbare verkopers topic. Dus als jij me onbetrouwbaar vind omdat de post iets verpest en ik vervolgens het probeer goed te maken. Jij je zin. Vergeet je compensatie maar en zet mijn naam lekker hier neer.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 26 september 2012, 09:57:49 »
Even als reactie hierop: de ring is stukgegaan in de post, dat weet ik zeker. Waarom zou ik een kapotte ring opsturen? En ten 2e: ik wilde nadenken voor iets als compensatie, zet je me al lekker hier neer. Ik sta trouwens al ik het betrouwbare verkopers topic. Dus als jij me onbetrouwbaar vind omdat de post iets verpest en ik vervolgens het probeer goed te maken. Jij je zin. Vergeet je compensatie maar en zet mijn naam lekker hier neer.

Gezien dit overleg nu toch niet meer verder lijkt te gaan leg ik het hele verhaal even uit, want ik ben er echt niet van overtuigd dat dit een fout van de post is. En ik vind dat ik daar duidelijk bewijs voor heb die jij gewoon niet erkent. Ik vind het ook een beetje jammer dat je hier nu op reageert. Ik dacht dat wij gisteren uitgepraat waren, vandaar dat ik een post maakte. Maar toen jij duidelijk maakte dat je er toch nog over wilde praten heb ik de post verwijderd. Jouw naam stond er nu dus nog niet en toch vind je dat ik mijn kans op 'compensatie' verspeeld heb. Maar om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat je sowieso iets wilde doen, gezien je de schuld steeds van je af schuift.

Hoe het van mijn kant dus is gegaan: ik heb met Saarzel een ruil gedaan. Mijn blauwe trui voor twee ringen. Gisteren zijn haar ringen binnen gekomen en direct na aankomst zag ik dus dat een ring (de rozenring) kapot was. De vingers waren eraf gebroken en waren ook nog eens onvindbaar, ze waren dus niet meegezonden. Lijkt me logisch welke conclusie ik dan trek, het is kapot verstuurd want anders zou ik beide delen van een in tweeën gebroken ketting hebben meegekregen (en dat heb ik dus niet, ik heb een deel het andere deel ontbreekt). Ik heb het pakje goed doorzocht en ook bij mij op de grond gekeken of die afgebroken vingers niet waren gevallen oid, maar ze zitten volgens mij echt niet in het pakje. Als ze gevallen waren had ik het vallen van metaal ook vast wel gehoord. Mijn conclusie: Saarzel heeft mij een kapotte ring opgestuurd.

Er is gisteren gepraat over een compensatie, ik wil namelijk wel een eerlijke ruil. Zij zit namelijk binnenkort met een mooie trui geheel in nieuwe staat die ik ook aan een ander meisje had kunnen verkopen. Ik had een andere ring uit haar topic gewild of eventueel de 3 euro wat die ring waard was. Maar ze wilt daar niks van horen. Ze heeft gisteren wel aangegeven dat ze er even over na wilde denken, maar blijkbaar vind ze dat ze dat niet meer hoeft vanwege mijn post in dit topic (ook al had ik deze verwijderd).

Hoe dan ook blijf ik mij opgelicht voelen. Saarzel meent dat dit na verzending gebeurd moet zijn, maar ik geloof niet dan PostNL de ring kapot heeft gemaakt, het pakje heeft geopend en een kapotte helft eruit heeft gehaald en vervolgens het pakje gewoon weer netjes dicht heeft geplakt. Kom ik gewoon niet bij. Het MOET gewoon voor verzending zijn gebeurd en dat vind ik haar verantwoordelijkheid.

Daarom vind ik Saarzel onbetrouwbaar. Niet alleen omdat ik een kapot item heb ontvangen, maar ook omdat ze niet mee wilt werken aan een oplossing en ik dus met de gebakken peren zit. Je probeert het overigens absoluut niet goed te maken. ik maak duidelijk dat ik wil dat iets gebeurd en je blijft zeggen dat het niet jouw schuld is. Na lang aandringen wil je pas NADENKEN over een oplossing, daarmee is ons gesprek gisteren beëindigd en nu zie ik dit in het topic staan en krijg ik een boos mailtje terug. Ik snap het niet helemaal, ik heb de post verwijderd en niemand weet dat het over jou ging. Pas door jouw reactie maak je die link. Dat is verder ook niet mijn schuld.
« Laatst bewerkt op: 26 september 2012, 10:07:24 door Stark »