Auteur Topic: Black list: onbetrouwbare verkopers! #2  (gelezen 113279 keer)

Sapphire

• [nog steeds koos en kansloos]
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 31 juli 2012, 10:18:18 »
Aangezien het vorige onbetrouwbare verkoperstopic een aantal pagina's met foutmeldingen had, hier een nieuwe.

Gebruik ook het andere topic om via zoek (rechtsboven) iemand op te zoeken, aangezien ik geen goede lijst kon vinden met de onbetrouwbare verkopers.

Ik citeer Monique ook nog even:
Citaat
Dit is het officiële "ONBETROUWBARE VERKOPERS" topic. Post hier dus je ervaringen!
Ajb wel alleen als er echt wat is gebeurd, dus niet 'ze was nogal laat met versturen' (als het 2 dagen was ofzo). We willen geen mensen zwartmaken die niet echt wat fout hebben gedaan :P
Maar als je echt je spullen niet krijgt en al meerdere malen hebt gemaild, dan kun je het hier melden!

Ook nog even een mededeling: Liever niet dit topic te gebruiken om dingen uit te vechten 'je bent onbetrouwbaar' 'nietes' 'welles' 'nietes' etc, doe dit via notes. Als je er dan écht niet uit komt kan je om meningen vragen, maar het is niet de bedoeling van dit topic.
« Laatst bewerkt op: 31 juli 2012, 10:21:37 door KoosKansloos »
'You're the exclamation mark in the happiest sentence I could ever possibly write.'

mynameiskim

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 03 augustus 2012, 15:54:03 »
whysoserious, ik heb vorige week al betaald en we zijn nu een week verder, ze reageert opeens niet meer op mijn notes (toen ik interesse had binnen een seconde) en tot op vandaag de jurk nog steeds niet ontvangen..
« Laatst bewerkt op: 03 augustus 2012, 15:54:28 door mynameiskim »

Marchaatje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 augustus 2012, 10:38:11 »

whysoserious, ik heb vorige week al betaald en we zijn nu een week verder, ze reageert opeens niet meer op mijn notes (toen ik interesse had binnen een seconde) en tot op vandaag de jurk nog steeds niet ontvangen..

De post kan er ook lang over doen tegenwoordig!
Leest ze haar notes wel?
Misschien is ze op vakantie?

Eva

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 augustus 2012, 16:23:36 »
Iemand ervaring met xMOESJE? Heb bijna twee geleden met haar een deal gemaakt over een tas en het geld overgemaakt. Ook mijn adres gegevens gegeven. Heb de tas nog niks ontvangen, maar ze reageert ook niet meer op mijn notes..

Onderhand ruim twee weken geleden.. :(

Anonymous

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 05 augustus 2012, 15:05:22 »
iemand ervaring met iSpeechless? ik zeg niet dat ze onbetrouwbaar is, maar ik ben er liever zeker van!
note me!

Anonymous

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 05 augustus 2012, 15:06:07 »
iemand ervaring met iSpeechless? ik zeg niet dat ze onbetrouwbaar is, maar ik ben er liever zeker van!
note me!

M.

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 05 augustus 2012, 16:25:57 »

note me!

Dit is het oude topic, misschien dat je daar iets kunt vinden
http://forum.girlscene.nl...ers/list_messages/90016/0

Antigone

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 06 augustus 2012, 20:33:30 »
VRAAG:

Ik heb via een andere site een jasje verkocht voor 4 euro. Ik heb het op tijd verstuurd, maar de koper heeft niks ontvangen. Nu eist ze geld terug. Ik vind het eigenlijk belachelijk om dat te eisen... ik heb altijd gewoon netjes gereageerd en heb het ook opgestuurd. Het enige wat ik zou willen doen, is de helft terugstorten. Anders maak ik verlies, en ik verkoop die spullen niet voor niets..

Wat vinden jullie ervan?

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 06 augustus 2012, 20:39:35 »
^ Heb je geen bewijs ofzo? Verstuurbewijs? Ik krijg altijd gewoon een bonnetje als ik iets verstuur, als je die hebt, maak daar een foto van en stuur het op, dan zit jij niet fout en weet zij dat ook zeker.

M.

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 06 augustus 2012, 20:40:56 »
Ik zou idd ook niet meer dan de helft terugstorten
Zij kan zeggen dat je t niet hebt verstuurd, maar wie zegt dat zij t echt niet heeft ontvangen?
De volgende keer vragen of ze t via brievenbuspost of pakketpost verstuurd willen hebben, dan kunnen ze zelf kiezen. Heb jij jezelf ingedekt
Nou is de post ook niet altd even snel

M.

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 06 augustus 2012, 20:42:52 »

^ Heb je geen bewijs ofzo? Verstuurbewijs? Ik krijg altijd gewoon een bonnetje als ik iets verstuur, als je die hebt, maak daar een foto van en stuur het op, dan zit jij niet fout en weet zij dat ook zeker.

Jij geeft brievenbuspost af op t postkantoor en dan krijg je een bonnetje?
Staat daar dan ook iets van een code of postcode op? Of alleen dat je bijv ¤0,50 hebt betaald? Of krijg je dat bij pakketpost?
« Laatst bewerkt op: 06 augustus 2012, 20:43:40 door skipper1 »

Antigone

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 06 augustus 2012, 20:45:30 »
Bedankt voor de reacties! Ik heb er helaas geen bonnetje van omdat ik het gewoon in zo'n brievengleuf heb gedaan bij de supermarkt. Misschien is het daar wel gejat.. wie weet...

PARTYSHANK

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 06 augustus 2012, 21:18:14 »
Jammer dat er uberhaupt zo'n topic moet bestaan!

HAIM

• No one dies a virgin, life fucks us all over
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 07 augustus 2012, 09:34:16 »

Jammer dat er uberhaupt zo'n topic moet bestaan!

Echt wel!!
oke is goed

whysoserious

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 08 augustus 2012, 15:42:22 »

ik heb het op de post gedaan, en vind het raar dat je het niet hebt ontvangen.
wat ik ook raar vind is dat JIJ nu niet meer op mijn notes reageert!
en sowieso om de politie erbij te halen vind ik nergens voor nodig. voor een bedrag van 3 euro zullen ze jou ook niet serieus nemen ;)

maargoed,, ik sta vaker in het betrouwbare verkoperstopic, dus dit neem ik ook niet al te serieus ;)

xKeet

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 08 augustus 2012, 21:00:52 »
ja of je wilt gewoon je geld terug die heb je er ook bij zitten die zeggen niks te hebben gehad ;)

wilde er nog wat bij zetten...

Of de post heeft het gewoon druk ..dat was ook op het nieuws
En als je zeker wilt zijn dat een truitje / broek / jas of wat dan ook zeker wilt dat het aan komt doe het dan via pakketpost je betaald wat meer maar je krijgt het zeker ;)

track & trace code
« Laatst bewerkt op: 08 augustus 2012, 21:04:23 door xKeet »

Rood vogeltje

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 11 augustus 2012, 11:59:32 »

ja of je wilt gewoon je geld terug die heb je er ook bij zitten die zeggen niks te hebben gehad ;)

wilde er nog wat bij zetten...

Of de post heeft het gewoon druk ..dat was ook op het nieuws
En als je zeker wilt zijn dat een truitje / broek / jas of wat dan ook zeker wilt dat het aan komt doe het dan via pakketpost je betaald wat meer maar je krijgt het zeker ;)

track & trace code

Dat van de pakketpost is niet zo hoor. Gezien ik afgelopen maanden al 5 pakketjes niet gekregen had heb ik een jasje met pakketpost laten versturen. De track en trace code klopt niet op de site. De verkoopster zegt erachter gebeld te hebben en dat het pakketje bij bol.com is afgeleverd. Maargoed of ik dat moet geloven, ik weet niet. Ik koop niet meer via internet.
online veel geld verdienen?? http://www.cash4ladies.nl/aanmelden.php?ref=16627 werkt echt!!

kloplop

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 11 augustus 2012, 21:16:44 »

[...]

Dat van de pakketpost is niet zo hoor. Gezien ik afgelopen maanden al 5 pakketjes niet gekregen had heb ik een jasje met pakketpost laten versturen. De track en trace code klopt niet op de site. De verkoopster zegt erachter gebeld te hebben en dat het pakketje bij bol.com is afgeleverd. Maargoed of ik dat moet geloven, ik weet niet. Ik koop niet meer via internet.

Ook met track and trace krijg je idd niet altijd je spullen. Ik heb een keer wat naar Engeland verstuurd kon perfect alles volgen en er stond uiteindelijk ook afgeleverd, maar die persoon had niks gekregen. Gebeld met postnl en die heeft het uitgezocht. Bleek het verkeerd afgeleverd te zijn maar ze wisten niet waar. Het pakketje was dus vermist. Heb uiteindelijk wel al mijn geld teruggekregen van postnl :)

Nikki

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 12 augustus 2012, 11:59:00 »
Ik wacht nog steeds op mijn geld wat HereGoesNothin oftewel K R Thani terug zou storten...

Ik word gek van der, het is nou al 4 maanden geleden

Nikki

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 12 augustus 2012, 11:59:00 »
Ik wacht nog steeds op mijn geld wat HereGoesNothin oftewel K R Thani terug zou storten...

M.

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 12 augustus 2012, 12:13:24 »

Helaas zijn er nog een aantal door haar opgelicht
Ook onder de naam pakjechips
Misschien kun je hier een melding doen
https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml

xKeet

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 13 augustus 2012, 14:11:45 »
Zou wel melding van doen

salma

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 13 augustus 2012, 20:39:32 »
Heeft iemand ervaring met herfstgordijn?
VERKOOPTOPIC :)http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/nieuw-verkooptopic-nieuwe-mooie-fashion-kleding-251104.0.html

M.

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 15 augustus 2012, 08:11:03 »

Heeft iemand ervaring met herfstgordijn?

Ze wordt een keer genoemd in t betrouwbare verkoperstopic
http://forum.girlscene.nl...ijn&data%5Bboolean%5D=AND

Lisa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 16 augustus 2012, 21:41:21 »
Ik vind het erg jammer om iemand te moeten noemen, maar ik heb ongeveer twee weken geleden bekend gemaakt aan xRoxieh dat ik zeer veel interesse had in een jurkje van haar, we hadden een prijs etc al besproken. Maar toen ik om haar gegevens vroeg, kreeg ik geen reactie meer. Inmiddels is het jurkje uit haar topic en is ze nog wel online geweest om onderandere een nieuw topic aan te maken.
Gelukkig heb ik dus niks over gemaakt, maar ik vind dit soort dingen wel vervelend.
Ik vind het begrijpelijk dat er iets tussen kan komen waardoor je het item niet meer kan verkopen, maar even een note sturen is niet te veel gevraagd dan toch?

Liefs.