Auteur Topic: Belangrijk: (ver)koopregels en -tips! Lees voor je verkoopt  (gelezen 73423 keer)

Combi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 25 april 2013, 20:17:23 »
het is misschien een beetje een domme vraag, maar wat betekent het als iemand up stuurt bij een verkooptopic???? x

lover to lover

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 25 april 2013, 20:21:20 »
'Omhoog' , als in het topic gaat weer omhoog in de lijst van actieve topics. Zo zien mensen het topic dus eerder :)

Combi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 25 april 2013, 20:23:35 »
oke dankje

Glynis

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 29 april 2013, 14:43:03 »

Hoeveel zijn de verzendingskosten van België naar Nederland?

Wonderwall

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 10 mei 2013, 09:47:21 »
Ik zou graag mijn kleding willen verkopen op het forum, alleen heb ik er helemaal geen ervaring mee. Ik zou dus helemaal niet weten hoe ik dat aan moet pakken met de verzending bijvoorbeeld. Ik heb de beginpost gelezen maar ik vraag me toch af hoe jullie dat doen. Verzenden jullie vaak dingen in een doos? Ik heb vooral shirtjes die ik kwijt wil.. kan dat door de brievenbus?

Tamara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 12 mei 2013, 14:52:01 »
Ik zou graag mijn topic willen sluiten. Aangezien er bij voorbaat al gespeculeerd wordt dat ik niet betrouwbaar ben. Erge simpele uitspraken worden er gedaan en daar heb ik niet zo een behoefte aan. Ik ga weer rustig verder forummen op het ellegirl forum. Heb toch de indruk dat het intelligentie niveau daar wat hoger ligt.
Gaat om dit topic
http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/rottweiler-top-high-waist-shorts-en-meer-271230.new.html#new
don\'t be just a stock, a stock on the shelf.

Living

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 12 mei 2013, 16:55:36 »
Ik zou graag mijn topic willen sluiten. Aangezien er bij voorbaat al gespeculeerd wordt dat ik niet betrouwbaar ben. Erge simpele uitspraken worden er gedaan en daar heb ik niet zo een behoefte aan. Ik ga weer rustig verder forummen op het ellegirl forum. Heb toch de indruk dat het intelligentie niveau daar wat hoger ligt.
Gaat om dit topic
http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/rottweiler-top-high-waist-shorts-en-meer-271230.new.html#new

Je mag je topic hier plaatsen ! :http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/topic-mag-weg-plaats-hem-hier-269785.0.html

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 21 mei 2013, 18:36:47 »
Hoe zit het als je iets onder rembours wilt sturen? Hoe weet PostNL mijn rekeningnummer dan? Please note me!

xTelevisie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 30 mei 2013, 19:26:07 »
Hoi!
Ik verkoop wat dingen op marktplaats, ik vroeg me af of je op girlscene een verkooptopic mag openen met alle info en foto's en dan met link van marktplaats, zodat jullie daar kunnen bieden. Of moet je alles wat je hier verkoopt regelen via Girlscene?
x

Curiosityy

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 30 mei 2013, 20:09:48 »
Hoi!
Ik verkoop wat dingen op marktplaats, ik vroeg me af of je op girlscene een verkooptopic mag openen met alle info en foto's en dan met link van marktplaats, zodat jullie daar kunnen bieden. Of moet je alles wat je hier verkoopt regelen via Girlscene?
x

Je moet het ook daadwerkelijk verkopen via Girlscene! Dus het handelen zelf moet hier gebeuren zegmaar.

xTelevisie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 30 mei 2013, 20:11:38 »
Je moet het ook daadwerkelijk verkopen via Girlscene! Dus het handelen zelf moet hier gebeuren zegmaar.

oke thanks!

Wonderwall

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 28 juni 2013, 10:00:44 »
Ik zou graag mijn kleding willen verkopen op het forum, alleen heb ik er helemaal geen ervaring mee. Ik zou dus helemaal niet weten hoe ik dat aan moet pakken met de verzending bijvoorbeeld. Ik heb de beginpost gelezen maar ik vraag me toch af hoe jullie dat doen. Verzenden jullie vaak dingen in een doos? Ik heb vooral shirtjes die ik kwijt wil.. kan dat door de brievenbus?

passionate

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 29 juni 2013, 15:49:15 »

Je kunt shirtjes etc. in een grote envelop doen en dat past meestal wel door de brievenbus. Dan zijn de verzendkosten een stuk goedkoper, je moet even kijken hoeveel de envelop weegt en dan weet je hoeveel postzegels je erop moet doen. Alleen dingen die niet door de brievenbus passen zijn duurder om te versturen, omdat dat met de pakketpost mee moet. Maar verzendkosten worden (bijna) altijd als kosten van de koper gerekend.

FUEGO

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 09 juli 2013, 20:15:01 »
Je kunt shirtjes etc. in een grote envelop doen en dat past meestal wel door de brievenbus. Dan zijn de verzendkosten een stuk goedkoper, je moet even kijken hoeveel de envelop weegt en dan weet je hoeveel postzegels je erop moet doen. Alleen dingen die niet door de brievenbus passen zijn duurder om te versturen, omdat dat met de pakketpost mee moet. Maar verzendkosten worden (bijna) altijd als kosten van de koper gerekend.
Ik gebruik altijd de "plastic zakken" zeg maar als je iets online besteld. Zoals H&M, van dat soort plastic zakken, weet er even geen ander woord voor. Dat bewaar ik en gebruik ik voor als ik kleding wil verkopen. Of soms gewoon zo'n plastic tas van een kledingwinkel, kan ook prima is ook stevig plastic.

Verder weeg ik het zelf thuis af en print ik de pakketzegel online via PostNL. Zo hoef ik niet naar de winkel te gaan en kan het gelijk op de post. Dus ook misschien een tip, want ik vertrouw die mensen bij de supermarkt niet. Dan zeggen ze, "jaa past niet door de brievenbus", terwijl het super makkelijk gaat...

Nog een tip: Pakketten verzenden via PostNL is duur (€6,75), en dat kan goedkoper via bijvoorbeeld Kiala, of DHL. Zelf doe ik vaak dan via DHL (€4 als diegene het ophaalt bij afhaalpunt, of €5,50 thuisbezorging). Hoge verzendkosten kan soms een koper afschrikken om iets van je te kopen.
« Laatst bewerkt op: 09 juli 2013, 20:21:59 door FUEGO »
Verdien geld online >  GEKKENGOUD  MM.  Heb zelf al sinds juni 2010 ongeveer +€160 euro verdiend!

Rocketqueen

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 18 augustus 2013, 21:05:34 »
Ik heb een vraagje over mijn topic. Zou je liever hebben dat er een prijs bij elk item staat of dat je zelf mag bieden?
I solemnly swear that I am up to no good

lover to lover

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 25 augustus 2013, 12:05:26 »
Als iemand hoger op een item bied dan de oorspronkelijke prijs die jij ervoor hebt betaald, laten jullie dit diegene dan weten of gaan jullie gewoon akkoord met het bod?

Ik heb namelijk zoiets van, ze zijn er zelf bij hoeveel ze bieden. Maar van de andere kant vind ik het ook wel weer oneerlijk om niet te laten weten dat dat meer is dan de nieuwprijs. :')

lover to lover

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 25 augustus 2013, 13:23:29 »
Up.

lover to lover

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 25 augustus 2013, 16:54:14 »
Up voor mn vraag.

Curiosityy

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 13 september 2013, 22:09:28 »
^ ik heb dat volgens mij nog niet echt meegemaakt, maar ach. Potentiële kopers schatten zelf de waarde in (of ze geven daar niet om en willen het gewoon graag hebben) en.. ja. Ik zou er niet per se iets mee doen, diegene had je ook kunnen vragen wat je er zelf voor hebt betaald.

Kelso

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 05 oktober 2013, 20:38:28 »
Een enorm dood topic maar vraag het toch, iedere keer wanneer ik m'n topic aanpas krijg ik "504 Gateway Time-out nginx"

iemand ervaring mee?

Freeway

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 26 oktober 2013, 03:06:46 »
http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/verkoopjestopic-van-freeway-219987.25.html
Topic kan weg! En ik had er nog eentje die ook weg mag, maar kan het niet zo 1,2,3 vinden..

EDIT:

Inmiddels gevonden, deze kan ook weg:
http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/verkoop-vero-moda-we-iphone-accesoires-enz..-259052.0.html
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2013, 03:23:33 door Freeway »

Jadenator

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 06 november 2013, 18:45:56 »
oke,dus als ik het begrijp moet ik mijn bankkaartnummer geven als iemand iets van mij wil kopen en dan als die persoon het geld heeft gestort stuur ik de kleding op?

Jadenator

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 06 november 2013, 18:59:19 »
ik heb nog een vraag: als je postzegels koopt; moet je da dan zelf betalen of betaalt de koper die terug? ik wil mijn eerste verkooptopic maken

Jadenator

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 06 november 2013, 20:01:10 »
up?

Taar

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 07 november 2013, 09:52:24 »
Als je wil verkopen, zul je inderdaad je rekeningnummer moeten geven aan de koper. Anders kan deze natuurlijk niet het geld overmaken. Als je dan het geld hebt ontvangen, stuur je het product op. Verzendkosten worden over het algemeen betaald door de koper; dus die reken je boven op de vraagprijs.