Auteur Topic: Belangrijk: (ver)koopregels en -tips! Lees voor je verkoopt  (gelezen 73480 keer)

Kim

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #150 Gepost op: 09 juli 2015, 14:55:07 »
Iemand die mijn vraag kan beantwoorden?  :blush:

edit: Heb al gezien dat het mocht!
« Laatst bewerkt op: 09 juli 2015, 14:59:42 door Kim »

flylikeabird

• We don't need no wings to fly.
    • Bekijk profiel
« Reactie #151 Gepost op: 22 juli 2015, 20:40:42 »
Ik heb een vraagje, ik wil graag (ongelezen) boeken verkopen maar hoe kan ik die het beste verzenden. Ik heb daar namelijk geen ervaring mee om ze goedkoop mogelijk te verzenden want die enveloppen zijn behoorlijk prijzig en wil niet dat de boeken beschadigen.
Sometimes you gotta fall before you fly

Taar

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #152 Gepost op: 23 juli 2015, 21:18:44 »
Ik heb een vraagje, ik wil graag (ongelezen) boeken verkopen maar hoe kan ik die het beste verzenden. Ik heb daar namelijk geen ervaring mee om ze goedkoop mogelijk te verzenden want die enveloppen zijn behoorlijk prijzig en wil niet dat de boeken beschadigen.

Kleinere boeken pak ik in met kaftpapier en dan nog een enveloppe eromheen. Die vouwde ik altijd om het boek heen, zodat geen ruimte overblijft en niks kan scheuren. Nooit gehoord dat de boeken beschadigd waren. Grote boeken verzend ik gewoon in een doos, want die passen toch niet door de brievenbus. 
Je zou ook luchtkussenenveloppe kunnen gebruiken. Die zullen bij de action niet zoveel kosten.

Ontwerpster

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #153 Gepost op: 25 juli 2015, 11:01:36 »

Op http://www.tineye.com kan je de url van een foto ingeven, en kijken waar op internet deze nog voorkomt. Weet je meteen of de verkoper het item wel zelf in huis heeft ;)

Gathering

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #154 Gepost op: 22 januari 2016, 16:42:01 »