Auteur Topic: Belangrijk: (ver)koopregels en -tips! Lees voor je verkoopt  (gelezen 73480 keer)

Kim

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #150 Gepost op: 09 juli 2015, 14:55:07 »
Iemand die mijn vraag kan beantwoorden?  :blush:

edit: Heb al gezien dat het mocht!
« Laatst bewerkt op: 09 juli 2015, 14:59:42 door Kim »

flylikeabird

• We don't need no wings to fly.
    • Bekijk profiel
« Reactie #151 Gepost op: 22 juli 2015, 20:40:42 »
Ik heb een vraagje, ik wil graag (ongelezen) boeken verkopen maar hoe kan ik die het beste verzenden. Ik heb daar namelijk geen ervaring mee om ze goedkoop mogelijk te verzenden want die enveloppen zijn behoorlijk prijzig en wil niet dat de boeken beschadigen.
Sometimes you gotta fall before you fly

Taar

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #152 Gepost op: 23 juli 2015, 21:18:44 »
Ik heb een vraagje, ik wil graag (ongelezen) boeken verkopen maar hoe kan ik die het beste verzenden. Ik heb daar namelijk geen ervaring mee om ze goedkoop mogelijk te verzenden want die enveloppen zijn behoorlijk prijzig en wil niet dat de boeken beschadigen.

Kleinere boeken pak ik in met kaftpapier en dan nog een enveloppe eromheen. Die vouwde ik altijd om het boek heen, zodat geen ruimte overblijft en niks kan scheuren. Nooit gehoord dat de boeken beschadigd waren. Grote boeken verzend ik gewoon in een doos, want die passen toch niet door de brievenbus. 
Je zou ook luchtkussenenveloppe kunnen gebruiken. Die zullen bij de action niet zoveel kosten.

Ontwerpster

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #153 Gepost op: 25 juli 2015, 11:01:36 »

Op http://www.tineye.com kan je de url van een foto ingeven, en kijken waar op internet deze nog voorkomt. Weet je meteen of de verkoper het item wel zelf in huis heeft ;)

Gathering

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #154 Gepost op: 22 januari 2016, 16:42:01 »
Hoi, vraagje: Mag je ook een koop-topic maken? Ik ben opzoek naar meiden die nog oude foto rolletjes hebben liggen en die aan mij zouden willen verkopen, maar ik vind dat dat niet echt past in het ik-zoek topic. Of misschien onder fotografie?

BlueMoon

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #155 Gepost op: 10 maart 2016, 12:42:31 »
Kun je ook zelf gemaakte spulletjes verkopen? En ik woon niet meer in Nederland sinds 2 jaar, is het dan oke om dingetjes te verkopen?

Falathiel

• Where there's life there's hope
    • Bekijk profiel
« Reactie #156 Gepost op: 15 maart 2016, 21:28:26 »
Kun je ook zelf gemaakte spulletjes verkopen? En ik woon niet meer in Nederland sinds 2 jaar, is het dan oke om dingetjes te verkopen?

Ja, dat mag, zolang je er maar foto's van plaatst. En ik weet niet waar je woont, maar het kan dan misschien wel duur worden ivm verzendkosten en dan is het maar net of de meiden zoveel geld kwijt willen zijn alleen al aan verzendkosten
Heb je feedback voor mij als mod? Note mij! ask.fm Sims

Milou

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #157 Gepost op: 23 oktober 2016, 12:56:27 »
Ha meiden, weet niet of ik hier goed zit maar: hoe kan ik m'n eigen topics snel terugvinden? Ben nu telkens uren bezig om op de een of andere manier m'n eigen verkooptopics weer boven water te krijgen, niet zo chill. Kan vast makkelijker toch? Hoor het graag!

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #158 Gepost op: 11 februari 2017, 12:32:45 »
Ha meiden, weet niet of ik hier goed zit maar: hoe kan ik m'n eigen topics snel terugvinden? Ben nu telkens uren bezig om op de een of andere manier m'n eigen verkooptopics weer boven water te krijgen, niet zo chill. Kan vast makkelijker toch? Hoor het graag!

Klik op je eigen profielnaam op het forum, niet bovenaan rechts. Dan klik je op 'toon bijdragen' en dan zie je waar je allemaal hebt gereageerd. Dan moet je even zoeken als het veel berichten zijn maar daar zie je jouw topics.

Je kunt je eigen topic ook als bladwijzer toevoegen, dan kun je hem boven in de roze balk bij 'profiel' en dan 'mijn bladwijzers' terugvinden.
« Laatst bewerkt op: 11 februari 2017, 12:35:56 door kopjechino »
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things