Auteur Topic: Zwanger?? Buikpijn  (gelezen 541 keer)

Kiekz

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 januari 2018, 23:44:45 »
Hoi!
Afgelopen week hebben ik en mijn vriend een beetje (onveilig) geknuffeld. Hij is even in mij gekomen maar vgm niet klaar gekomen (het was ook maar heel kort). Ik heb nu alleen al 3/4 dagen hele erge buikpijn en verder niet misselijk. Nu is mijn vraag, ben ik zwanger?

Leo

• Where is Oscar?
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2018, 11:34:31 »
Over een week of twee een zwangerschapstest doen en je weet het met zekerheid.
Niet klaarkomen is niet hetzelfde als geen zaad in je hebben gebracht.
persoonlijk denk ik dat je niet zwanger bent, maar ik weet niet wanneer je laatst ongesteld bent geweest dus ik kan het echt niet zeggen
Wattpad
Yeah, I don't do teen drama

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2018, 12:01:29 »
Nogal snel om meteen buikpijn te hebben, het zal meer door de stress zijn om te denken dat je misschien zwanger kan zijn.

onveilig geknuffeld, ik stel me hier vragen bij :') Draag je handschoenen hiervoor om te knuffelen?

Call it by the name. Had je seks, dan had je ook seks. De kans lijkt me enorm nihil sinds er geen zaadlozing is en het ook 'even' was, lijkt het me onwaarschijnlijk.
Tuurlijk in voorvocht kan er sperma in zitten.
Verdiep je wat in seks voor je ermee begint. het klinkt echt alsof je nog niet weet wat je aan het doen bent.
Ain't no rest for the wicked!

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 januari 2018, 12:02:32 »
Over een week of twee een zwangerschapstest doen en je weet het met zekerheid.
Niet klaarkomen is niet hetzelfde als geen zaad in je hebben gebracht.
persoonlijk denk ik dat je niet zwanger bent, maar ik weet niet wanneer je laatst ongesteld bent geweest dus ik kan het echt niet zeggen

+ Gebruik volgende keer een condoom!!!!!!! Volgens mij kun je ook niet eens zo snel symptomen hebben.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

LynnPing

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 11 januari 2018, 12:07:57 »
Hoihoi,

Na onveilige seks bestaat er altijd een kans dat je zwanger kan worden. Je doet er erg verstandig aan om in het vervolg veilig seks te hebben, ook ivm met SOA'S. Haal binnenkort even een zwangerschapstest bij de apotheek of ga naar de dokter.

Hoop dat het allemaal mee valt!

Groetjes

BrokenDreams

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 11 januari 2018, 16:57:06 »
onveilig geknuffeld, ik stel me hier vragen bij :') Draag je handschoenen hiervoor om te knuffelen?

Call it by the name. Had je seks, dan had je ook seks. De kans lijkt me enorm nihil sinds er geen zaadlozing is en het ook 'even' was, lijkt het me onwaarschijnlijk.
Tuurlijk in voorvocht kan er sperma in zitten.
Verdiep je wat in seks voor je ermee begint. het klinkt echt alsof je nog niet weet wat je aan het doen bent.
Hahaha in skipak knuffelen of zo laughing7.
Verder helemaal mee eens, verdiep je in over voorbehoedsmiddelen en seks voordat je ermee begint. Dat scheelt een hoop stress.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 11 januari 2018, 17:26:28 »
Gebruik de volgende keer een condoom.

En ik zou over twee weken een zwangerschapstest doen. Kans is heel klein, maar aanwezig.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 12 januari 2018, 10:54:53 »
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things