Auteur Topic: Zwanger?  (gelezen 341 keer)

Anoniem graag

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 23 april 2020, 16:58:01 »
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen....
Ik ben vorige maand doordat ik de pil was vergeten een week later ongesteld geworden... nu slik ik de pil gewoon weer zoals normaal en heb geen stopweek bij de pil. Ik heb gisteravond mijn eerste pil gepakt zonder hormonen maar nogsteeds geen druppeltje bloed te vinden.... normaal word ik een paar pillen voor de hormoonloze pillen ongesteld maar ben nu nogsteeds niet... heb wel veel last van menstruatiekrampen en soms erger als normaal. Zou ik zwanger kunnen zijn? Of moet ik toch nog even wachten?
Help me out🥴

Anoniem graag

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 23 april 2020, 16:59:55 »
Ook heb ik een paar dagen wat dunnere ontlasting gehad maar voor dat ik dit had heb ik seks gehad en zoals ze zeggen “voor het zingen de kerk uit”

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 23 april 2020, 18:44:53 »
Je bent ongesteld geworden, nadat je de pil te laat hebt ingenomen.. Dus het lijkt me niet dat je zwanger bent. Als je de pil verkeerd hebt genomen, moet je de 7 dagen daar na seks moeten hebben gehad met een condoom (aangezien de werking ervan onzeker is als je de pil verkeerd slikt), dus je kan zelf zien of er een mogelijkheid is. Je kunt het nooit zeker zijn, vandaar kan je niks doen dan simpelweg afwachten, en het zeker zijn. En in verband met de ontlasting, dat heeft niks te maken met een beginnende zwangerschap.

Anoniem graag

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 23 april 2020, 20:01:42 »
Ik heb de pil met de laatste 4 pillen wit dus zonder hormonen... ik ben de pil vaker vergeten die strip waardoor ik dus ipv de 20e de 27e ongesteld werd en ik dus ongesteld ben geworden toen ik al aan mijn nieuwe strip ben begonnen... ik ben deze strip de pil niet vergeten en zou dus ongesteld moeten zijn wat ik nogsteeds niet ben maar heb al zeker 4/5 dagen last van menstruatie pijn en erger dan normaal en heb veel hoofdpijn duizelig steken in m’n onderbuik en aventoe last van gevoelige borsten

Anoniem graag

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 23 april 2020, 20:02:55 »
Vrijwel snel naardat ik ongesteld ben geweest vorige maand hebben we het zoals ze zeggen “voor het zingen de kerk uit” .... ook voordat ik ongesteld werd vorige maand hebben we dat gedaan

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 27 april 2020, 09:40:17 »
Heb je die vergeten pil alsnog wel ingenomen? Doe anders een test voor de zekerheid.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things