Auteur Topic: zwanger?  (gelezen 575 keer)

helpmexxliefs

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 januari 2018, 22:33:33 »
Hey , ik ben een meisje van 16 en ik had n vraag .. Ik maak me een beetje zorgen , ik heb seks gehad met mijn vriend zonder condoom maar hij is niet klaar gekomen ik ben niet aan de pil. Nu ben ik al een week overtijd ( ik ben wel wat vaker te laat ongesteld) maar deze keer heb ik wel wat symptomen van zwangerschap(dat denk ik ) bij het plassen en afvegen daarna was er licht rood bloed en verder nog wat bruinig .. ook heb ik de pijn in me onderbuik die ik ook heb als ik ongesteld ben. Kan iemand me raad geven ? Denken jullie dat ik zwnager ben of dat me ongesteld heid gewoon komt ?

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 januari 2018, 22:40:23 »
Ik denk dat je gewoon ongesteld bent. Je kunt voor de zekerheid een zwangerschapstest doen en gebruik volgende keer een condoom. Dan hoef je je ook geen zorgen te maken.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

helpmexxliefs

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 januari 2018, 22:47:02 »
Ja maar meestal ben ik het veel heftiger .. En nu is het echt bruinig en niks meer met afvegen.

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 09 januari 2018, 22:54:30 »
Dat bruine is gewoon oud bloed, heb ik ook weleens aan het begin van m’n menstruatie. Is niks geks.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

helpmexxliefs

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 januari 2018, 23:07:00 »
Oke want ik las ook iets over innestelingsbloed

SophieMaaas

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 09 januari 2018, 23:10:45 »
Als je het echt zeker wilt weten, gewoon een zwangerschapstest doen en dan heb je zekerheid.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 09 januari 2018, 23:25:57 »
Zwangerschapstest.

En daarnaast wees niet zo dom en koop condooms. Jeetje...

Pikachu

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 10 januari 2018, 17:04:34 »
Het zou natuurlijk kunnen dat er voorvocht naar binnen is gekomen en dat bevat ook sperma. Dus je beste keuze nu is gewoon een zwangerschapstest kopen.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 10 januari 2018, 18:07:56 »
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things