Auteur Topic: Wil ik hem wel pijpen?  (gelezen 1714 keer)

Ingrey

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 september 2020, 10:22:42 »
Beste mensen,

Dit topic maak ik aan om even te kunnen uitschrijven wat de situatie is en ook omdat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen en meningen over mijn situatie.
Ik zal even bij het begin beginnen. Ik ben een 19-jarig meisje en ik heb nu 2 maanden een vriend. Daarvoor hebben we z'n 1,5 maand gedate. Dus we gaan nu 3,5 maanden intensief met elkaar om en daarvoor waren we ook al goede kennissen van elkaar. Daarvoor heb nog nooit een vriend gehad of überhaupt ooit gezoend. Mijn vriend heeft wel enkele meisjes gezoend, maar nooit echt verder gegaan dan dat. Ik vind dit heel fijn, omdat we op deze manier samen het seksuele gedeelte van een relatie ontdekken.
Ik had alleen nooit gedacht dat het zo snel zou gaan. Ik dacht dat het maanden zou duren voordat je überhaupt elkaar naakt zou zien, maar dit is bij ons al vrij snel gegaan. Nu vind ik dat absoluut niet erg. Ik heb alleen voor mezelf het principe (wat misschien anders zal zijn voor jullie) dat ik maar met één persoon seks wil hebben. Degene waar ik seks mee heb moet dus echt de ware zijn. Natuurlijk zie ik een toekomst voor me met mijn huidige vriend, maar ik ben me er ook van bewust dat we nog maar 2 maanden een relatie hebben.
Het is een hartstikke lieve jongen en hij is zich er ook van bewust dat hij misschien vaak meer wil dan dat ik wil. Dit was in het begin in ieder geval zo (bv vragen of het oké was dat hij aan mijn borsten zat). Sindsdien zijn we niet verder gegaan dan aftrekken en vingeren. Nu merkte ik vorige week, toen we samen op zijn bed lagen, dat hij me elke keer iets naar beneden drukte. Ik had dus wel het gevoel dat hij wilde dat ik met mijn mond naar zijn pik zou gaan. Ik kon dit gevoel niet echt goed bevestigen, dus ik heb het toen maar gelaten en niks gedaan. Maar afgelopen week was ik weer bij hem thuis en toen gebeurde het weer. Alleen in een wat extreme mate. Ik wist gewoon niet zo goed wat ik moest doen en ik wist eigenlijk ook niet goed of ik het wel wilde, dus heb ik het weer gelaten. Ik weet dus eigenlijk wel dat hij wil dat ik hem pijp, of in ieder geval hem oraal bevredig.
Nu hoe ik me hierover voel:
Ik vind het eigenlijk, gek om te zeggen, ergens wel een geil idee. Ik wil het dus wel doen, omdat ik het ook fijn vind om hem te zien genieten. Hij heeft mij (nog) niet oraal bevredigt (wat van mij eigenlijk ook niet hoeft) maar hij vind het wel belangrijk dat ik het ook fijn heb. Hij vingert bijvoorbeeld wel en vind het dan ook belangrijk dat ik het lekker vind en dat ik klaarkom. Ik wil dus ook wel iets terug doen.
En nu hetgeen dat me tegenhoudt:
Ten eerste zou ik niet weten hoe ik dat moet doen. Er komen vragen in mij op zoals: wat als hij in mijn mond komt? of wat als hij het niet lekker vind? of hoe ga ik in één keer van zijn lippen naar zijn pik?
Daarbij vraag ik me af of ik het niet te snel vind. Als we ons hele leven bij elkaar zouden blijven, moeten we het wel spannend kunnen houden en is het dan slim om na 2 maanden al zo ver te gaan?

Dus wat nu het geval is: ik weet niet zo goed wat me nu tegenhoudt om het niet te doen. Ik heb ook een beetje het idee dat ik de oorzaak zoek in het feit dat ik me er niet prettig bij voel, terwijl het misschien meer is dat het gewoon een drempel is waar ik overheen moet. Ik vind het gewoon best eng ofzo om in één keer naar beneden te gaan, wat als het heel knullig is?

Hebben jullie hier misschien ook ervaring mee of zijn er mensen met advies?

IkBenEenMeid300

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 september 2020, 11:30:35 »
Hey ,

Het klinkt dat je het wel wilt maar nog niet klaar ervoor bent , ik raad je echt om gewoon met hem te bespreken wat jullie grenzen zijn. Mijn advies met alles is : bij twijfelen niet doen of in dit geval nog niet doen. Als iemand echt van je houd en om je geeft dan respecteer die dat.
Jullie hebben nog pas en misschien is het juist wel leuk en fijn als jullie het rustiger aan doen , elkaar beter leren kennen op andere vlakken.
bij twijfelen niet doen is mijn advies en praat er met hem over wat jullie wel en niet willen en wat zijn jullie grenzen en voel geen druk !

IkBenEenMeid300

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 september 2020, 11:31:05 »
Double post

StephanieL

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 september 2020, 20:19:57 »
Ik snap volledig dat je graag enkel seks wilt met "de ware", maar dat brengt natuurlijk wel issues met zich mee. Ten eerste ben je nog jong en vind ik het gevaarlijk om er vanuit te gaan dat hij de ware is. Dat brengt extra druk mee die niet per se de relatie ten goede komt. Dan zit je met het feit dat je het moeilijk maakt voor hem en jezelf om seksueel te experimenteren en aan zijn/je noden te komen.

Je bent 19 en hij dan ook zoiets? Iedereen rond jullie heeft dan veel seks en vooral jongens kunnen nogal uitbundig opscheppen over hun seksuele avonturen. Sommige jongens worden effectief wekelijks door een andere meid gepijpt en dat zullen ze zeker in geuren en kleuren vertellen terwijl je vriend niet echt veel krijgt van zijn eigen vriendin. Hij kan echt het gevoel krijgen dat hij iets mist dus praat hier zeker over hoe hij zich voelt.

Aan de andere kant ben jij natuurlijk ook niet actief en dus weet je eigenlijk nog niet wat seks voor je betekent. Ik snap dat je het speciaal wilt voor de eerste keer, maar wees gewaarschuwd, dat kan zeer teleurstellend zijn. Uit eigen ervaring raad ik aan om voor je met "de ware" seks hebt toch al wat ervaring op te doen zonder dat er een relatie aan vast hangt. Ik heb uiteraard momenten gehad dat ik me voelde als een stuk vlees dat geneukt werd door een kerel die gewoon zijn ballen wilden legen, mar daarnaast heb ik ook super avonden gehad die heel belangrijk waren om mezelf seksueel te leren kennen.

Over hoe je moet pijpen, dit filmpje is echt wel een voorbeeld voor mij. Ik vind het leuk zo en de mannen blijkbaar ook ;). https://www.youtube.com/watch?v=bhvRPta1XcM&list=LL4UAS-UGV4wxqje6OfOZPQA&index=3&t=16s

FlowerYoongi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 14 september 2020, 23:53:12 »
hey meis, ik snap heel goed hoe je je voelt. ik vond de eerste keer pijpen ook doodeng. ik wilde wel, maar had geen idee wat ik nou eigenlijk moest doen. ik kan je geruststellen; het is helemaal niet moeilijk en eigenlijk kun je het niet fout doen. de schaal ligt tussen goed en geweldig, niet tussen slecht en goed. zolang je niet je tanden gebruikt, is dat het niet fijn voelt voor hem niet mogelijk.  en elke keer word je er beter in.
zelf heb ik destijds al mijn informatie van badgirlsbible.com gehaald. ik raad je ook aan om amateur blowjob videos op te zoeken, dan kun je een beetje zien wat je kunt verwachten tijdens je eerste blowjob (standaard blowjob videos met deepthroaten en al zijn niet realistisch voor je eerste keer)

als je bang bent dat hij in je mond komt kun je hem vragen of hij je wil waarschuwen voor hij komt, dan kun je de laatste 10 seconden met je handen doen. of je kunt het ook met een condoom eromheen doen. dat vind ik persoonlijk minder fijn want ik vind de latex smaak vervelend, maar wie weet heb je iets aan een smaakjescondoom. met een condoom hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken over sperma in je mond.

als je eigenlijk nog niet wil, moet je het niet doen. als je twijfelt moet je ook wachten. als je nog niet durft omdat je het eng vindt, praat er met hem over. hij zal je zeker ook geruststellen en zeggen dat het oké is dat je niet goed weet hoe het werkt, en dat jullie het samen kunnen uitzoeken.

sowieso vind ik dat je hem erop aan zou moeten spreken dat hij je naar beneden probeert te duwen. in plaats daarvan zou hij zou het je moeten vragen en erover moeten praten.

je hoeft je overigens geen zorgen te maken dat je levenslange relatie in bed niet leuk meer zou zijn als je al na 2 maanden pijpt, en dat het op den duur dan saai wordt. geloof me, dat gebeurt niet. er zijn heel veel verschillende dingen waarmee je kunt experimenteren in de slaapkamer en pijpen is maar het topje van de ijsberg.

daarnaast denk ik dat je even na moet denken over je moraliteit in je relatie. als jij zeker weet dat jij alleen seks wil met de ware, denk je dan dat dit verstandig is? je kunt er in ieder geval niet vanuit gaan dat je nu gesettled bent in je relatie, en dat hij dat ook voelt. weet hij dat jij alleen seks wil met de ware? en als je hem pijpt en mocht je je over een tijd realiseren dat hij toch niet de ware is, denk je dan niet dat deze afspraak met jezelf ervoor zorgt dat je blijft hangen in een relatie die niet meant to be is?

als je dit echt zo belangrijk vindt, raad ik je eigenlijk aan om te wachten tot je trouwdag. daarmee zorg je ervoor dat jullie beide niet gekwetst worden door verwachtingen die niet uitkomen. ik weet niet waar het vandaan komt dat je maar met 1 persoon seks wilt, maar zorg ervoor dat hij dit ook weet, mocht hij dat nog niet weten.

Linksejongen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 16 september 2020, 23:28:58 »
Ik denk eerlijk gezegd als jij het wil en hij ook, Daarnaast moet je hem ook kunnen vertrouwen dat hij
Niet vreemd gaat of verbergt dat hij een ziekte draagt. Gewoon bespreken en het moet ook wederzijds zijn. Xxx
Boy55