Auteur Topic: Wil ik hem wel pijpen?  (gelezen 1178 keer)

Ingrey

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 september 2020, 10:22:18 »
Beste mensen,

Dit topic maak ik aan om even te kunnen uitschrijven wat de situatie is en ook omdat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen en meningen over mijn situatie.
Ik zal even bij het begin beginnen. Ik ben een 19-jarig meisje en ik heb nu 2 maanden een vriend. Daarvoor hebben we z'n 1,5 maand gedate. Dus we gaan nu 3,5 maanden intensief met elkaar om en daarvoor waren we ook al goede kennissen van elkaar. Daarvoor heb nog nooit een vriend gehad of überhaupt ooit gezoend. Mijn vriend heeft wel enkele meisjes gezoend, maar nooit echt verder gegaan dan dat. Ik vind dit heel fijn, omdat we op deze manier samen het seksuele gedeelte van een relatie ontdekken.
Ik had alleen nooit gedacht dat het zo snel zou gaan. Ik dacht dat het maanden zou duren voordat je überhaupt elkaar naakt zou zien, maar dit is bij ons al vrij snel gegaan. Nu vind ik dat absoluut niet erg. Ik heb alleen voor mezelf het principe (wat misschien anders zal zijn voor jullie) dat ik maar met één persoon seks wil hebben. Degene waar ik seks mee heb moet dus echt de ware zijn. Natuurlijk zie ik een toekomst voor me met mijn huidige vriend, maar ik ben me er ook van bewust dat we nog maar 2 maanden een relatie hebben.
Het is een hartstikke lieve jongen en hij is zich er ook van bewust dat hij misschien vaak meer wil dan dat ik wil. Dit was in het begin in ieder geval zo (bv vragen of het oké was dat hij aan mijn borsten zat). Sindsdien zijn we niet verder gegaan dan aftrekken en vingeren. Nu merkte ik vorige week, toen we samen op zijn bed lagen, dat hij me elke keer iets naar beneden drukte. Ik had dus wel het gevoel dat hij wilde dat ik met mijn mond naar zijn pik zou gaan. Ik kon dit gevoel niet echt goed bevestigen, dus ik heb het toen maar gelaten en niks gedaan. Maar afgelopen week was ik weer bij hem thuis en toen gebeurde het weer. Alleen in een wat extreme mate. Ik wist gewoon niet zo goed wat ik moest doen en ik wist eigenlijk ook niet goed of ik het wel wilde, dus heb ik het weer gelaten. Ik weet dus eigenlijk wel dat hij wil dat ik hem pijp, of in ieder geval hem oraal bevredig.
Nu hoe ik me hierover voel:
Ik vind het eigenlijk, gek om te zeggen, ergens wel een geil idee. Ik wil het dus wel doen, omdat ik het ook fijn vind om hem te zien genieten. Hij heeft mij (nog) niet oraal bevredigt (wat van mij eigenlijk ook niet hoeft) maar hij vind het wel belangrijk dat ik het ook fijn heb. Hij vingert bijvoorbeeld wel en vind het dan ook belangrijk dat ik het lekker vind en dat ik klaarkom. Ik wil dus ook wel iets terug doen.
En nu hetgeen dat me tegenhoudt:
Ten eerste zou ik niet weten hoe ik dat moet doen. Er komen vragen in mij op zoals: wat als hij in mijn mond komt? of wat als hij het niet lekker vind? of hoe ga ik in één keer van zijn lippen naar zijn pik?
Daarbij vraag ik me af of ik het niet te snel vind. Als we ons hele leven bij elkaar zouden blijven, moeten we het wel spannend kunnen houden en is het dan slim om na 2 maanden al zo ver te gaan?

Dus wat nu het geval is: ik weet niet zo goed wat me nu tegenhoudt om het niet te doen. Ik heb ook een beetje het idee dat ik de oorzaak zoek in het feit dat ik me er niet prettig bij voel, terwijl het misschien meer is dat het gewoon een drempel is waar ik overheen moet. Ik vind het gewoon best eng ofzo om in één keer naar beneden te gaan, wat als het heel knullig is?

Hebben jullie hier misschien ook ervaring mee of zijn er mensen met advies?

ScratchingTheItch

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 20 oktober 2020, 21:35:15 »
Je twijfelt: niet doen. Jullie hebben nog zo kort een relatie, het kan echt geen kwaad om hiermee te wachten. Respecteert hij het als jij je grens bewaakt en zegt dat je hem nog liever niet wil pijpen? Aan zijn reactie weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 21 oktober 2020, 13:54:51 »
Praat erover!
Mijn vriend of ik hem wilde pijpen, ik heb eerst 3x nee gezegd en ben er later zelf over begonnen, omdat ik het zelf wilde doen. Het leek mij altijd heel smerig en toen ik zei dat ik het wel wilde doen, zei ik ook meteen dat ik liever niet heb dat hij in mijn mond komt. Daarom duurde het ook bijna 9 maanden nadat we officieel samen waren.
Maar iedereen heeft een ander tempo. Wel hadden we eerder seks dan orale seks, omdat ik het zelf (nog) niet wilde
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Mariska

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 23 oktober 2020, 16:19:29 »
Zolang je twijfelt: niet doen ;) Zelf vind ik orale seks zelfs intiemer dan "gewone", dus ik zou daar echt mee wachten tot je het heel zeker weet.
Als hij je naar beneden duwt, gewoon zeggen dat je daar nog niet klaar voor bent. Een simpele "nee", of "nog niet" zou voldoende moeten zijn om dat duidelijk te maken, zonder de mood te verpesten.

Als je wel op het punt komt dat je het wilt proberen, vertel hem dan dat je het spannend vindt en dat je niet zo goed weet waar te beginnen. Hij kan je er dan in begeleiden wat hij fijn vindt en wat niet.

En over in je mond komen: gewoon zeggen dat je dat niet wil, er zijn zo veel vrouwen die dat niet doen. Mannen voelen het aan als ze er bijna zijn, dus dan kan hij je een seintje geven en kan jij het met je handen afmaken.
Kijk ook eens op mijn blog: http://ikbenmariska.nl/ Ik blog over duurzaamheid, femininiteit en sinds kort ook over mijn ervaring als (door corona gedwongen) huisvrouw! Zie ik je binnenkort?