Auteur Topic: Wat willen vrouwen?  (gelezen 1401 keer)

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 20 april 2021, 12:43:54 »
Is dat niet meer een forum voor verbitterde, oude huisvrouwtjes?

Niet bepaald, alle soorten vrouwen EN mannen zitten daarop
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 20 april 2021, 12:46:57 »
+ Mannen zijn niet welkom op dit forum, maar omdat het zo dood is, heb ik je een kans gegeven die nogal op een discussie uitloopt (wat op zich niet erg is, maar nu een beetje uit de hand loopt)
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

PinkieWink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 20 april 2021, 15:20:39 »
25+ en dan nog steeds zo wanhopig klinken. En ik ben kortzichtig? :""") Je denkt dat de gemiddelde vrouw vrijwillig een klootzak wilt (die waarschijnlijk alleen in jou ogen klootzakken zijn). Ben inderdaad blij dat mannen hier eigenlijk niet zijn toegestaan. Meestal reageren ze in het seks-topic, wat een verrassing.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 20 april 2021, 15:32:35 »
+ Mannen zijn niet welkom op dit forum, maar omdat het zo dood is, heb ik je een kans gegeven die nogal op een discussie uitloopt (wat op zich niet erg is, maar nu een beetje uit de hand loopt)

En terecht.

Als dit op het Viva forum komt dan maakt het me écht helemaal niets uit.
Maar dit forum was ook bedoeld voor jongere meiden en die mag je best beschermen voor mannen die vragen over seks willen stellen. Sterker nog, dat moet. In dat opzicht is het misschien wel goed dat dit forum een beetje 'dood' is.
Er zijn de laatste tijd zoveel vage berichten.

Maar goed, het wordt off topic. Ik hoop dat er wat mee gedaan wordt.

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 21 april 2021, 10:45:42 »
Zo te zien ligt het probleem hier vooral bij jou en niet bij vrouwen. Op mij kom je nogal wanhopig over en als er iets is wat afstoot, is dat het wel. Ik zou zeggen, doe wat met de tips die je hebt gekregen en pas je gedrag een beetje aan. Succes verder
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

denise1998

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 25 april 2021, 06:52:36 »
Niet trollen aub
« Laatst bewerkt op: 25 april 2021, 19:29:12 door Roses »