Auteur Topic: Wat willen vrouwen?  (gelezen 1402 keer)

Domie

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 18 april 2021, 23:54:02 »
Ik zat met een vraag, en dit forum leek mij perfect voor de vraag. Maar ik zie dat het behoorlijk dood is op het forum, dus weet niet of dit de juiste plek is. Maar goed. Ik heb dus een probleem, ik wordt vaak enkel behandeld als een vriend, omdat ik wordt omschreven als een softie en onmannelijk omdat ik ten eerste, niet agressief ben. En ten tweede vinden ze mij onmannelijk omdat mijn piemel 7 cm is, en zij blijkbaar een grotere mannelijker vinden.

Dus ik krijg een beetje gemixte signalen, aan de ene kant klagen ze over dat mannen allemaal hetzelfde zijn en klootzakken zijn, maar vervolgens neuken zij er wel mee, en zien zij dat soort types als "mannelijk", en hebben ze totaal geen enkele interesse in mij.

Dus heeft er iemand nog tips of suggesties?

PinkieWink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 19 april 2021, 14:20:13 »
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 april 2021, 15:40:54 »
Doe even normaal.

Sowieso is dit niet de juiste plek om dit te vragen aan minderjarige meisjes.
Ga lekker naar het Viva forum of zo.

Domie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 april 2021, 16:04:06 »
Doe even normaal.

Sowieso is dit niet de juiste plek om dit te vragen aan minderjarige meisjes.
Ga lekker naar het Viva forum of zo.
Volgens mij zitten er genoeg meiden-vrouwen van 18+ op dit forum. Vooral niet in dit gedeelte.

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 april 2021, 17:29:12 »
Dan nog, doe even normaal.

Maar om je een fatsoenlijk antwoord te geven: genoeg vrouwen voelen zich aangetrokken tot een 'foute' man. Vaak omdat hij fysiek aantrekkelijk is. Echter zijn er ook meer dan genoeg vrouwen die daar helemaal niks mee hebben, dus misschien zoek je gewoon verkeerd.

Zeven centimeter is weinig, maar als je echt van elkaar houdt zou het niet uit hoeven maken. Ik zou je wel verdiepen in hoe je de seks op andere manieren fijn kan maken voor haar, door bijvoorbeeld veel voorspel.

Voor de rest, geef het tijd. Je komt niet heel volwassen over, dus ik neem aan dat je nog redelijk jong bent. Het komt vanzelf wel.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 april 2021, 17:36:35 »
Gaat dit over seks of over liefde?
Al maakt dat niet uit, aangezien elke vrouw wat anders wilt
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 19 april 2021, 18:37:12 »
Beetje een rare vraag, aangezien elke vrouw anders is en andere voorkeuren heeft. En daar is niks mis mee. Zelf vind ik machogedrag een enorme afknapper, maar van dit soort incelgedrag word ik eerlijk gezegd ook kriegel. Geef het tijd, je vindt vanzelf wel iemand.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Domie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 19 april 2021, 19:12:24 »
Dan nog, doe even normaal.

Maar om je een fatsoenlijk antwoord te geven: genoeg vrouwen voelen zich aangetrokken tot een 'foute' man. Vaak omdat hij fysiek aantrekkelijk is. Echter zijn er ook meer dan genoeg vrouwen die daar helemaal niks mee hebben, dus misschien zoek je gewoon verkeerd.

Zeven centimeter is weinig, maar als je echt van elkaar houdt zou het niet uit hoeven maken. Ik zou je wel verdiepen in hoe je de seks op andere manieren fijn kan maken voor haar, door bijvoorbeeld veel voorspel.

Voor de rest, geef het tijd. Je komt niet heel volwassen over, dus ik neem aan dat je nog redelijk jong bent. Het komt vanzelf wel.
Klopt, maar valt mij op dat meiden dat meer doen wanneer ze jonger zijn. Op latere leeftijd draaien ze opeens 180 graden van smaak. maar is nogal vreemd dat ze klagen dat dat soort jongens slecht zijn, niet betrouwbaar etc, maar er vervolgens wel mee blijven neuken.

Ja, maar dan moetje wel de kans krijgen. Als je van tevoren al op basis daarvan wordt afgewezen, dan kan ik daar niks aan doen he. Aangezien je dan compleet afhankelijk bent van een gun factor.

Hoe kom ik niet volwassen over?

Domie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 19 april 2021, 19:13:55 »
Gaat dit over seks of over liefde?
Al maakt dat niet uit, aangezien elke vrouw wat anders wilt
Beide.

Niet echt, er zijn 7 miljard mensen op de wereld, niet iedereen is uniek. Je kan mensen meer in groepen delen. maar het probleem met smaak op dit gebied, is dat het veranderd. Want een vrouw kan nu wel op de ``foute mannen`` vallen, maar dat kan over 5/10 jaar al weer veranderd zijn.

ScratchingTheItch

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 19 april 2021, 21:42:37 »
Ik heb het idee dat de lengte van je piemel hier niet in de doorslaggevende factor is omdat dat niet de eerste indruk is die een vrouw van je krijgt (ga ik vanuit), maar misschien heb ik het fout :).

Ja, vrouwen houden vaak wel van masculiniteit omdat ze zich veilig en geborgen bij een man willen voelen. Ik voel me ook eerder aangetrokken tot een man die mij moeiteloos kan optillen in plaats van dat ik van hem win met handje drukken. Helaas scoren de testosteronhaantjes hoger op masculiniteit. Maar ik respecteer mezelf wel genoeg om me niet met klootzakken in te laten. Ik heb geen zin in zulke mannen in m'n leven, laat staan in m'n bed. Voor mij is dit volstrekt normaal, dus ik weet ook niet wat die andere meiden bezielt die wel op eikels vallen. Aan een mooi lijf heb ik niks als die man een shitty karakter heeft. 

Mijn tip zou zijn: respecteer jezelf en je grenzen. Vrouwen (mensen in het algemeen) zien dan dat je geen pushover bent. Daarvoor hoef je je echt niet als een haantje te gedragen, maar het is naast dat het indruk maakt op vrouwen, ook goed voor je zelfvertrouwen en rust. Daarnaast zou ik als het van toepassing is en je er wat voor voelt, eens kijken naar of en hoe je je uiterlijk kan upgraden naar stoer en stijlvol. Dit is heel persoonlijk en ik weet ook niet hoe je eruitziet, maar je voorkomen geeft mensen wel de eerste indruk. Daarnaast is een uiterlijk waar je je top bij voelt ook goed voor je uitstraling en zelfvertrouwen :).
« Laatst bewerkt op: 19 april 2021, 21:53:57 door ScratchingTheItch »

Domie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 19 april 2021, 22:36:38 »
Ik heb het idee dat de lengte van je piemel hier niet in de doorslaggevende factor is omdat dat niet de eerste indruk is die een vrouw van je krijgt (ga ik vanuit), maar misschien heb ik het fout :).

Ja, vrouwen houden vaak wel van masculiniteit omdat ze zich veilig en geborgen bij een man willen voelen. Ik voel me ook eerder aangetrokken tot een man die mij moeiteloos kan optillen in plaats van dat ik van hem win met handje drukken. Helaas scoren de testosteronhaantjes hoger op masculiniteit. Maar ik respecteer mezelf wel genoeg om me niet met klootzakken in te laten. Ik heb geen zin in zulke mannen in m'n leven, laat staan in m'n bed. Voor mij is dit volstrekt normaal, dus ik weet ook niet wat die andere meiden bezielt die wel op eikels vallen. Aan een mooi lijf heb ik niks als die man een shitty karakter heeft. 

Mijn tip zou zijn: respecteer jezelf en je grenzen. Vrouwen (mensen in het algemeen) zien dan dat je geen pushover bent. Daarvoor hoef je je echt niet als een haantje te gedragen, maar het is naast dat het indruk maakt op vrouwen, ook goed voor je zelfvertrouwen en rust. Daarnaast zou ik als het van toepassing is en je er wat voor voelt, eens kijken naar of en hoe je je uiterlijk kan upgraden naar stoer en stijlvol. Dit is heel persoonlijk en ik weet ook niet hoe je eruitziet, maar je voorkomen geeft mensen wel de eerste indruk. Daarnaast is een uiterlijk waar je je top bij voelt ook goed voor je uitstraling en zelfvertrouwen :).
Is niet de eerste indruk nee, aangezien ik niet naakt rondloop. Maar ik wordt er wel op beoordeeld.

Dat is een primitief en achterhaald concept, aangezien wij niet meer in een jager en verzamelaar samenleving leven. Zelfs een gespierde, bad boy gaat geen groep van 10 man te lijf omdat zij aan zijn vriendin gezeten hebben. Dus wat heeft het voor waarde? En ik denk dat er wel meer smaken zijn dan enkel of een mannelijke bad boy, of een pushover.

Maar dat soort jongens willen ze dan ook meer voor het seksuele aspect, denk dat zij ook wel inzien dat het geen goed relatiemateriaal is. Althans, soms geven ze wel een poging, maar die faalt uiteindelijk. Vanwege obsessief en jaloers gedrag, en of vreemdgaan.

Ik ben geen gespierde, bad boy, maar ook geen pushover. Ik heb mijn eigen mening, en die vertel ik ook gewoon. Ik krijg juist te horen dat ik te uitgesproken ben en altijd een comeback heb. En altijd de discussie aanga. En ik kan ook gewoon zware dingen tillen, dus is niet alsof ik jou bijvoorbeeld niet zou kunnen optillen.

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 20 april 2021, 07:48:04 »
Ik erger me mateloos aan hoe generaliserend dit soort topics zijn.
Er zijn ook mannen die hoge eisen stellen of alleen een bepaald type vrouw willen.

Er zijn genoeg leuke mensen die op zoek zijn naar iemand om het gezellig mee te hebben.
En als je jong bent stel je vaak andere prioriteiten ja, ligt aan een aantal factoren.

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 20 april 2021, 07:50:10 »
Is niet de eerste indruk nee, aangezien ik niet naakt rondloop. Maar ik wordt er wel op beoordeeld.

Dat is een primitief en achterhaald concept, aangezien wij niet meer in een jager en verzamelaar samenleving leven. Zelfs een gespierde, bad boy gaat geen groep van 10 man te lijf omdat zij aan zijn vriendin gezeten hebben. Dus wat heeft het voor waarde? En ik denk dat er wel meer smaken zijn dan enkel of een mannelijke bad boy, of een pushover.

Maar dat soort jongens willen ze dan ook meer voor het seksuele aspect, denk dat zij ook wel inzien dat het geen goed relatiemateriaal is. Althans, soms geven ze wel een poging, maar die faalt uiteindelijk. Vanwege obsessief en jaloers gedrag, en of vreemdgaan.

Ik ben geen gespierde, bad boy, maar ook geen pushover. Ik heb mijn eigen mening, en die vertel ik ook gewoon. Ik krijg juist te horen dat ik te uitgesproken ben en altijd een comeback heb. En altijd de discussie aanga. En ik kan ook gewoon zware dingen tillen, dus is niet alsof ik jou bijvoorbeeld niet zou kunnen optillen.

Primitief maar zeker niet achterhaald.

Mannen vallen ook nog steeds grotendeels op jonger.
Dun is aantrekkelijker dan dik.
Grotendeels.

Die voorkeuren zijn er nog steeds en zullen voorlopig nog niet verdwijnen.

ScratchingTheItch

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 20 april 2021, 08:44:32 »

Hm, niet zo achterhaald als je misschien denkt. Vrouwen vallen nog steeds op eigenschappen die je kan linken aan kracht. Natuurlijk zijn er meer smaken mannen en gaat dit niet voor elke vrouw op, 't zou een saaie boel zijn als dat zo was. Maar dit geldt ook voor vrouwen. Niet elke vrouw kickt op sterke klootzakken, zelfs niet voor een avond.

Als je kijkt naar de hoeveelheid vrouwen die je kent of hebt gesproken en de diversiteit van de Nederlandse (vrouwelijke) bevolking, denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken. Als een vrouw die lengte echt zo belangrijk vindt (net als een man tegen mij zegt dat hij toch echt grote borsten wil en ik, tsja niet zo hoog scoor daar) dan is daar de deur :).

Domie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 20 april 2021, 09:24:33 »
Ik erger me mateloos aan hoe generaliserend dit soort topics zijn.
Er zijn ook mannen die hoge eisen stellen of alleen een bepaald type vrouw willen.

Er zijn genoeg leuke mensen die op zoek zijn naar iemand om het gezellig mee te hebben.
En als je jong bent stel je vaak andere prioriteiten ja, ligt aan een aantal factoren.
Val jij zelf dan ook over? Heb ik ergens gezegd dat alleen vrouwen dat doen?

Dus mensen die niet leuk zijn doen dat soort dingen niet, of bestaan in het algemeen niet?

Dus dat soort prioriteiten zijn belangrijk in de jongere jaren en later niet?

PinkieWink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 20 april 2021, 09:31:00 »
Je klinkt ontzettend als een incel. 'Ze dit, ze dat'. Vrouwen zijn ook gewoon mensen en hebben ieder een smaak. Als ik je berichten zo lees kom je ook totaal niet aantrekkelijk over. Je klinkt echt alsof je jezelf ontzettend zielig vindt.

Je vroeg in je beginpost over tips. Ga niet bij vrouwen lopen klagen dat 'ze' alleen op klootzakken vallen en dat je nooit liefde krijgt. Laat zien waarom een meisje met jou zou willen zijn. Doe gewoon je eigen ding en ga niet wanhopig lopen zoeken naar een vriendin.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Domie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 20 april 2021, 09:36:44 »
Je klinkt ontzettend als een incel. 'Ze dit, ze dat'. Vrouwen zijn ook gewoon mensen en hebben ieder een smaak. Als ik je berichten zo lees kom je ook totaal niet aantrekkelijk over. Je klinkt echt alsof je jezelf ontzettend zielig vindt.

Je vroeg in je beginpost over tips. Ga niet bij vrouwen lopen klagen dat 'ze' alleen op klootzakken vallen en dat je nooit liefde krijgt. Laat zien waarom een meisje met jou zou willen zijn. Doe gewoon je eigen ding en ga niet wanhopig lopen zoeken naar een vriendin.
Jij roept wel heel makkelijk incel, tegenwoordig hip om mannen uit re maken voor incel? Zit volgens mij toch een hele subcultuur achter. Heb ik gezegd dat vrouwen geen mensen waren?

Ik heb niet eens genoeg berichten geplaatst om dat te kunnen beoordelen, erg kortzichtig.

Domie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 20 april 2021, 09:39:00 »
Hm, niet zo achterhaald als je misschien denkt. Vrouwen vallen nog steeds op eigenschappen die je kan linken aan kracht. Natuurlijk zijn er meer smaken mannen en gaat dit niet voor elke vrouw op, 't zou een saaie boel zijn als dat zo was. Maar dit geldt ook voor vrouwen. Niet elke vrouw kickt op sterke klootzakken, zelfs niet voor een avond.

Als je kijkt naar de hoeveelheid vrouwen die je kent of hebt gesproken en de diversiteit van de Nederlandse (vrouwelijke) bevolking, denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken. Als een vrouw die lengte echt zo belangrijk vindt (net als een man tegen mij zegt dat hij toch echt grote borsten wil en ik, tsja niet zo hoog scoor daar) dan is daar de deur :).
Apart, aangezien de meeste vrouwen op wie ik verliefd was kleine of normale tieten had. Niet echt belangrijk op seksueel of relationeel gebied.

Maar tot nu toe vind elke vrouw in wie ik interesse had getoond dat wel.

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 20 april 2021, 10:09:30 »
Apart, aangezien de meeste vrouwen op wie ik verliefd was kleine of normale tieten had. Niet echt belangrijk op seksueel of relationeel gebied.

Maar tot nu toe vind elke vrouw in wie ik interesse had getoond dat wel.

Het is ook niet allesbepalend, het is grotendeels.
Ik heb ook liever een man die langer is dan ik en daar zoek ik naar, maar als ik hartstikke verliefd word op iemand van 1.60 hoeft het geen dealbreaker te zijn.

Je klinkt echt heel jong. Geef het tijd of lees wat boeken over aantrekkingskracht, dan krijg je vanzelf antwoord op je vragen. :)

Tot ziens.

Domie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 20 april 2021, 10:11:43 »

Het is ook niet allesbepalend, het is grotendeels.
Ik heb ook liever een man die langer is dan ik en daar zoek ik naar, maar als ik hartstikke verliefd word op iemand van 1.60 hoeft het geen dealbreaker te zijn.

Je klinkt echt heel jong. Geef het tijd of lees wat boeken over aantrekkingskracht, dan krijg je vanzelf antwoord op je vragen. :)

Tot ziens.
Dus jij valt niet op de "foute man" types?

En ik ben 25+, waarschijnlijk ouder dan wat jij bent.

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 20 april 2021, 10:12:31 »
Voor de rest zijn jongens op dit forum niet eens toegestaan.
Beetje achterhaald, maar nu weet ik weer waarom.

Maar nogmaals, stel de vraag eens op het Viva forum. Ook genoeg jonge vrouwen en die weten wel raad met jou. Krijg je nog een stuk meer reacties ook. :)

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 20 april 2021, 10:13:18 »
Dus jij valt niet op de "foute man" types?

En ik ben 25+, waarschijnlijk ouder dan wat jij bent.

Als je 25+ bent moet je al helemaal niet dit soort vragen stellen op een forum met minderjarige meisjes. Dat is gewoon eng.
Ergens een moderator? :)

Domie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 20 april 2021, 10:21:08 »

Maar nogmaals, stel de vraag eens op het Viva forum. Ook genoeg jonge vrouwen en die weten wel raad met jou. Krijg je nog een stuk meer reacties ook. :)
Is dat niet meer een forum voor verbitterde, oude huisvrouwtjes?

Domie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 20 april 2021, 10:23:49 »

Ik heb anders al meerdere mannelijke accounts zien reageren.

En wat doen zulke heilige, onschuldige meisjes in dit gedeelte overigens? En vrij veel leden zijn 20+, doe niet alsof de leden primair 10 zijn ofzo.

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 20 april 2021, 10:25:55 »
Ik heb anders al meerdere mannelijke accounts zien reageren.

En wat doen zulke heilige, onschuldige meisjes in dit gedeelte overigens? En vrij veel leden zijn 20+, doe niet alsof de leden primair 10 zijn ofzo.

Dat haalt niet weg dat iemand van 25+ verstandig genoeg mag zijn om niet in dit gedeelte dit soort vragen te stellen, want er zijn teveel jongere meiden. Los van dat er ook 20+ zijn (waaronder ik).
Ik heb je bericht gemeld en ik ga nu ook niet meer reageren. Als je zelf niet kan begrijpen waarom, dan ligt het probleem echt bij jou.