Auteur Topic: wanneer klaar voor seks?  (gelezen 141585 keer)

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 01 november 2010, 20:49:15 »

jaa der zijn der zelfs van 12 die al seks hebbe xo
enne de meeste hier geven van die oude raad alsof ze volwassene zijn?
jullie zijn zowat eve oud xo

en Irisx95 dankje voor je advies :)

Age is just a number. :fluit:
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

jemeenthet

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 01 november 2010, 20:49:42 »
Je vraagt iets en je krijgt antwoord. Maar ja, als jij denkt dat je klaar bent voor seks zou ik er vooral voor gaan. Wie zijn wij om je tegen te houden? c:
My presence is a present, kiss my ass.

cabeYo

• Skål!
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 01 november 2010, 20:51:12 »

Je vraagt iets en je krijgt antwoord. Maar ja, als jij denkt dat je klaar bent voor seks zou ik er vooral voor gaan. Wie zijn wij om je tegen te houden? c:

haha idd, en weet misschien heeft ze het al gedaan x]
don't call my name, don't call my name, Alejandro

Janneke

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 01 november 2010, 21:32:37 »
Je bent klaar voor seks als je je niet meer afvraagt of je er klaar voor bent. Gewoon langzaam opbouwen als je voelt dat je verder wilt gaan en niks doen wat je niet wilt.

123Onbekend

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 02 november 2010, 07:08:56 »
Als je er zin in hebt zeg je dat gwn tegen je vriend en dan ga je er gwn wat over praten enzo en hoe hij zig erbij voelt xD. Want als je erover hebt gepraat met hem weet je zelf ook wat beter wat je wilt...

Ik ben ook 14 en heb het er met mijn 16 jarige vriend(nog maagd) over gehad.. Hij zij als jij er zin in hebt enzo dan ben ik er ;p

En je vriend helpt je denk ik ook in je beslissingen of je er al klaar voor bent?

Hopelijk heb je er iets aan xD
« Laatst bewerkt op: 02 november 2010, 07:09:52 door 123Onbekend »
-

GummyBearr

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 02 november 2010, 16:22:07 »
hmm, je bent er klaar voor wanneer je er geen topic meer voor hoeft aan te maken..
Surf Surf Surf

joyce7

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 02 november 2010, 16:43:11 »

hmm, je bent er klaar voor wanneer je er geen topic meer voor hoeft aan te maken..

^mee eens,

maar begreep ik het goed en heb je tot op heden alleen nog maar gezoend? Dan zijn er nog genoeg andere dingen die je kunt doen voordat je echt gemeenschap hebt!

Jurissa

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 02 november 2010, 18:48:03 »

Je bent 14 en hoe je erover praat lijkt het me niet dat je er klaar voor bent.

Sws, je kunt niet aan iemand advies vragen of je dr klaar voor bent.
Dat weet alleen jij.
Ik zou toch eerst echt een lange&serieuze relatie willen... weet niet hoe dat bij jou zit..?
It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart. ~Finnick Odair-The Hunger Games

chocolavlaaenzo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 02 november 2010, 21:07:06 »
hmm ben zelf ook 14 bijna 15, heb al een jaar en nog wat weken met hem..
eerst was ik er ook niet klaar voor ook omdat ik 14 was zat ik dr wat mee, maar t komt wel vanzelf. en heb er geen spijt van want hij was heel lief (a)

iedereen die zo over die leeftijd zeurt, laat zelf gewoon bepalen wanneer je t wil :')

pietjepuk

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 02 november 2010, 22:48:56 »
Ik ben ook ontmaagd op mijn 14de. (Ik ben nu 15) Wel ong. een week voor mijn verjaardag, maar ik was natuurlijk nog steeds 14. Ik denk eerlijk gezegd dat je erg nog niet klaar voor bent.. Zo'n indruk krijg ik, ook doordat je hiervoor een topic opent. Als ik jou was zou ik het gewoon een beetje opbouwen (Of heb je nog geen vriend?) en dan merk je het meestal vanzelf wel..

Iedereen die zegt dat 14 jarige nog met barbie's moeten spelen etc.; dat is niet bij iedereen zo hoor.. Bij mij was dat in ieder geval niet zo. Ik voel me best wel beledigt als ik dat soort dingen lees, alsof je nog te dom bent voor iets ofzo. Misschien denk ik anders dan de meeste andere 14-jarige (?) doordat ik een vroege leerling ben en dus ook met mensen van 15/16 om ging terwijl ik zelf net 14 was.
Achja who cares :')
Test

Valentina

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 02 november 2010, 22:54:23 »
Als je seks raar vindt lijkt het me nog niet het moment om er mee te beginnen.
J'irais jusqu'au bout du monde, si tu me le demandais... Je suis, tu es, nous sommes

Maaike

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 02 november 2010, 22:58:59 »
je bent er pas klaar voor, als je er niet meer aan denkt of je er klaar voor bent.

haha wat een wijze zin :$

Janneke

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 02 november 2010, 23:31:13 »

je bent er pas klaar voor, als je er niet meer aan denkt of je er klaar voor bent.

haha wat een wijze zin :$

wel waar :ja:

Sweetscented

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 02 november 2010, 23:44:02 »
Serieus, je weet zelf of je er klaar voor bent of niet... dat kun je niet aan ons vragen. En zo te lezen ben jij er nog niet klaar voor. 14 vind ik zelfs nog een beetje vroeg voor zoiets als seks, maar dat is mijn mening.

Mizuki

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 03 november 2010, 11:43:12 »
Je bent het of je bent het niet
It would be the end of life as we know it..    *