Auteur Topic: Waar aanraken  (gelezen 1485 keer)

« Gepost op: 10 juni 2018, 21:06:23 »
Ik ben 16 en nog niet heel ver op het gebied van seks en dergelijke, maar mijn vriend streelt vaak mijn heupen, kont en borsten, maar niet meer dan dat. Vind ik hartstikke fijn en al, maar het probleem is, wat kan ik bij hem doen wat hij fijn vindt, zonder dat ik direct met mijn hand in zijn kruis moet? Daar zijn we allebei nog niet klaar voor.

Roses

• Global Moderator
  • Take time to smell the roses 🌹
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2018, 21:16:42 »
Zelfde plekken? Als jullie naast elkaar zitten, hand op zijn been? Heb zelf ook weinig tot geen ervaring :fieuw:
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2018, 21:17:04 »
dat is het leuke eraan, ontdek, zie hoe hij erop reageert.

Strelen op de rug, schouders, bovenbenen, zijn enkele plaatsen waar je kan beginnen.
Ain't no rest for the wicked!

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 10 juni 2018, 21:27:54 »
Raak heb inderdaad op, min of meer, dezelfde plekken aan. Z’n kont, bovenbeen, steek je handen onder z’n shirt (rug) als jullie staand knuffelen.

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 10 juni 2018, 21:28:14 »
Ik zit graag aan billen, maar dat kan iets persoonlijks zijn. Anders nek, schouders, bovenbenen etc.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 10 juni 2018, 21:58:04 »
Ligt eigenlijk een beetje aan jou. Wat wil je graag (aan)voelen? Ik vind rug en kont echt heerlijk om aan te raken maar ook armen en torso. En zelfs met zijn benen kan ik kroelen en kusjes geven.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

« Reactie #6 Gepost op: 11 juni 2018, 16:58:47 »
Ik ben eigenlijk heel verlegen op dat gebied en durf niet zo goed, haha. maar ik zal wat proberen :fieuw:

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 16 juni 2018, 17:32:02 »
Gewoon rustig de tijd nemen en er met hem over praten! :)