Auteur Topic: vriend + vingeren  (gelezen 19846 keer)

UGGSLOVE

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 september 2010, 14:45:34 »
ik heb dus sinds kort een vriend. beetje bij beetje ga je natuurlijk wat verder, zoals bij iedereen. maar nu heeft hij mij al een paar keer geprobeert te vingeren, maar het lukt hem maar steeds niet. hij kan het gaatje niet vinden, en ik zelf vind het ook lastig om te zeggen welke richting die nou precies op moet. want bij je zelf weet je het beste, maar als een ander het doet, lijkt het wel of je het dan niet kan uitleggen. dus iemand tips?
en hoe kan hij het beste bij je doen, liggend naast je? (zoals wij altijd doen)

ik hoor het graag!
Dreams. Follow them, they know the way

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 september 2010, 14:52:54 »
Eh, wat dacht je van links/rechts/meer naar boven/meer naar beneden? Of zijn hand vastpakken en hem sturen?

Seriously, kunnen mensen tegenwoordig zelf niet een beetje nadenken? :W
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het vandaag windstil.

WAKExUPxCALL

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 september 2010, 14:54:09 »

Eh, wat dacht je van links/rechts/meer naar boven/meer naar beneden? Of zijn hand vastpakken en hem sturen?

Blijkbaar niet!

UGGSLOVE

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 september 2010, 14:56:54 »

ik weet niet waar jij zo moeilijk over doet hoor, maar het is gewoon een normale vraag. dus als jij het zo raar vindt, waarom reageer je dan? :?:
Dreams. Follow them, they know the way

WAKExUPxCALL

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 11 september 2010, 14:59:40 »

[...]

ik weet niet waar jij zo moeilijk over doet hoor, maar het is gewoon een normale vraag. dus als jij het zo raar vindt, waarom reageer je dan? :?:

Het is toch raar dat je zelf niet eens kan zeggen waar 'je gaatje' zit? Pak z'n hand beet en stuur 'm daarheen.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 11 september 2010, 15:03:22 »

[...]

Omdat dit een forum is waar je mag reageren. Bovendien, ik gaf je tips (die je overigens zelf wel kon bedenken maar goed). Wat voor tips verwacht je? Het is toch meer dan logisch dat jij weet waar je gat zit en je hem dat duidelijk kan maken door hem de richting aan te geven of zijn hand te sturen?

Maar goed, dat vond jij zo te zien niet zo'n goede tip: laat hem een vergrootglas pakken en een koplamp?
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het vandaag windstil.

Curiousx26

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 11 september 2010, 15:08:00 »
Ikzelf vind het niet zo fijn als mn vriend me stuurt, maar in ditsoort gevallen is het juist wel handig - zo leer je t'de volgende keer ook zelf te doen. Gewoon, zn hand pakken en sturen en dan langzaam 'm zelf 't laten doen :-)

Curiousx26

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 11 september 2010, 15:08:26 »
Trouwens, ik zou gewoon op je rug gaan liggen, das toch 't makkelijkste..

Blushflush

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 11 september 2010, 15:50:48 »
Is dit serieus?
I wonder what it would be like to wake up in the morning & not be awesome. I will never have that problem.

Blushflush

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 11 september 2010, 15:51:08 »
Huh? En je bent 17?
I wonder what it would be like to wake up in the morning & not be awesome. I will never have that problem.

Chatoyant

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 11 september 2010, 15:58:30 »

Huh? En je bent 17?

Euh wat maakt dat uit? Je doet alsof 't raar is dat je dan nog niet bent verdergegaan.
Love your life!

Blushflush

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 11 september 2010, 16:04:29 »

[...]

Euh wat maakt dat uit? Je doet alsof 't raar is dat je dan nog niet bent verdergegaan.

Nee, dat vínd jij.

Het is niet raar dat ze niet is verdergegaan.
Het is raar dat ze niet weet hoe ze aan haar vriendje duidelijk kan maken waar de ingang van haar vagina zit.

Niet zo snel je conclusies trekken.

CatEyes

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 11 september 2010, 16:10:38 »
Gwn zijn vinger vast pakken en hem de weg wijzen :)
I am fluent in three languages..English,sarcasm and profanity :)

Blushflush

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 11 september 2010, 16:13:22 »

ik heb dus sinds kort een vriend. beetje bij beetje ga je natuurlijk wat verder, zoals bij iedereen. maar nu heeft hij mij al een paar keer geprobeert te vingeren, maar het lukt hem maar steeds niet. hij kan het gaatje niet vinden, en ik zelf vind het ook lastig om te zeggen welke richting die nou precies op moet. want bij je zelf weet je het beste, maar als een ander het doet, lijkt het wel of je het dan niet kan uitleggen. dus iemand tips?
en hoe kan hij het beste bij je doen, liggend naast je? (zoals wij altijd doen)

ik hoor het graag!

Is dat diezelfde jongen die een vriendin had terwijl hij met jou wou afspreken?

Chatoyant

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 11 september 2010, 16:19:34 »

[...]

Nee, dat vínd jij.

Het is niet raar dat ze niet is verdergegaan.
Het is raar dat ze niet weet hoe ze aan haar vriendje duidelijk kan maken waar de ingang van haar vagina zit.

Niet zo snel je conclusies trekken.

Dat vind ik helemaal niet raar (weet niet waarop je dat nu weer baseert..aangezien ik zei "je doet alsof" dus niet dat je 't meent, vroeg 't me gewoon af?), maar jij zegt Huh? Je bent 17? En..is dit serieus? Nou daar maak ik snel uit op dat jij 't blijkbaar raar vindt dat ze zo'n vraag op haar 17e stuurt. Niet iedereen weet de ingang van haar vagina te vinden..ik kon 't vroeger ook niet vinden tot na een tijdje..Tip: spiegel ervoor!
« Laatst bewerkt op: 11 september 2010, 16:21:21 door Chatoyant »
Love your life!

Blushflush

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 11 september 2010, 16:23:47 »

[...]

Dat vind ik helemaal niet raar, maar jij zegt Huh? Je bent 17? En..is dit serieus? Nou daar maak ik snel uit op dat jij 't blijkbaar raar vindt dat ze zo'n vraag op haar 17e stuurt. Niet iedereen weet de ingang van haar vagina te vinden..ik kon 't vroeger ook niet vinden tot na een tijdje..Tip: spiegel ervoor!

Nee, ik bedoelde niet dat jij het raar vind dat ze pas 17 is en nog geen ervaring heeft, ik bedoelde dat jij vind dat ik dat suggereer met mijn vragen. :P Maar dat dat dus niet zo is. Op die manier.

En oké, misschien ben ik dan weer ouderwets, maar ik vind dat als iemand nog niet eens weet waar de ingang van haar vagina zit, dat iemand dan ook nog niet klaar is om verder te gaan met een partner. Maar hé, that's just me.
Los van dat, als je een vriendje hebt, neem ik toch aan dat je hem vertrouwt en je op je gemakt voelt bij hem. Als je niet eens durft te zeggen waar de ingang van je vagina zit, of voor wilt stellen om er samen naar op zoek te gaan desnoods, wat is die relatie dan waard?

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 11 september 2010, 16:24:19 »
jongejonge wat een gezeik hierzo. laat haar lekker d'r gang gaan, en als iemand uit wil leggen dan doe je dat. zonder teveel commentaar.
//

Chatoyant

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 11 september 2010, 16:25:47 »
@Blushflush Daar ben ik het ook mee eens :P Ik zou dan eerst zelf even een spiegeltje pakken en gaan kijken..
Love your life!

Blushflush

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 11 september 2010, 16:39:29 »
Ik spam dit topic vol, sorry.
Maar ik kwam dit tegen in een ander topic.
Laat dit aan je vriendje zien haha.

jostitosti

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 11 september 2010, 18:06:13 »
Bij vingeren hoeft ie je kut toch ook niet in?
Misschien ben je te gespannen, waardoor je je vagina onbewust aanspant, waardoor hij dr niet in ken.
twentyturd of november twothousandandturteen

kopjechino

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 11 september 2010, 18:18:56 »
Maar vingeren is niet perse erin hoor,
je kan ook gewoon wat met je clitoris doen.

ja sorry geen zin om duidelijk te zijn, maar ik hoop dat je me wel gewoon snapt. want dit slaat nergens op.

Janneke

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 11 september 2010, 19:56:00 »
Zijn hand sturen :)

duCOQUELICOT

• Forumbeheerder | eindbaas
    • Bekijk profiel
    • a Celiac in Amsterdam
« Reactie #22 Gepost op: 11 september 2010, 20:07:02 »

Bij vingeren hoeft ie je kut toch ook niet in?
Misschien ben je te gespannen, waardoor je je vagina onbewust aanspant, waardoor hij dr niet in ken.

Kan 't even rustig.

Oftewel; gewoon duidelijk maken door zijn hand te sturen/te vertellen waar hij heen moet. Desnoods doe je het zelf en laat je hem kijken.
My goodness, did you see her hem? Six inches deep in mud. She looks positively mediaeval. TPO Fresh || Blog

xLivx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 11 september 2010, 20:40:39 »
Misschien omdat je gespannen bent dat het aanspant en het niet lukt? Je zou ook kunnen proberen om een kussen onder je kont te leggen, dat ontspant wat meer.

Lovegoodx

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 11 september 2010, 20:44:16 »
gewoon zijn hand/vinger begeleiden naar het goeie gaatje.. XD
en anders even het plaatje van blushflush laten zien ;)