Auteur Topic: Vriend slecht in voorspel  (gelezen 1936 keer)

May

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 januari 2021, 00:11:53 »
Hoi meiden,

Ik heb nu ongeveer 2 maanden een vriend en alles loopt eigenlijk heel goed. Er is alleen 1 dingetje waar ik wel mee zit en dat is dat hij qua voorspel niet echt weet wat hij doet. Bij zowel t vingeren als t beffen gaat hij er zeg maar meteen ‘in’ in plaats van de clitoris te stimuleren. Ik wil dit bespreekbaar maken maar ik heb echt geen idee hoe ik dit het beste kan aanpakken. Hij is namelijk qua communicatie best gesloten en ik wil hem ook niet t idee geven dat hij alles fout doet. Hebben jullie misschien tips?

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2021, 12:13:53 »
Communicatie is de key, het toch proberen bespreekbaar maken. Of als jullie bezig zijn, zijn hand pakken en naar de goede plek leiden.
In het begin wist mijn vriend ook niet echt wat hij moest doen, maar door erover te praten en hem terwijl wij bezig zijn vragen of het fijn is en leiden, zijn wij al een heel stuk verder.

Je hoeft ook niet meteen te zeggen van "ik vind dit niet fijn", maar bijvoorbeeld, "ik vind dit fijn als ik dit bij mezelf doe, wil jij het eens proberen?"
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

ScratchingTheItch

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2021, 19:50:26 »
Pak z'n vinger en leid die naar de plek waar je die hebben wil  :bounce: