Auteur Topic: Vriend heeft me aangeraakt in mijn slaap...  (gelezen 1697 keer)

LovelyyAngel

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 april 2020, 01:22:05 »
Heyy! Ik ben 17 en mijn vriend is 18.
We zijn 8 maanden samen en alles gaat heel goed. Het gaat echt goed tussen ons, ook op seksueel vlak. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest met iemand, en hoop echt mijn toekomst met hem te kunnen delen.

We hebben een week geleden afgesproken, en omdat we ver van elkaar wonen (3 uur met de trein) blijven we wat nachtjes slapen.
Deze keer was het weer bij hem. Het was de 3e nacht en de voorbije 2e nachten hadden we seks gehad. Normaal zouden we het weer gewoon doen maar die avond voelde ik me niet zo goed (mentaal).. hij zei dat ik in bed mocht gaan liggen, stopte me in en zei dat we niks gingen doen die nacht. Daarna bleef hij nog even naast me liggen tot ik sliep en ging daarna gamen.

Een paar uur later werd ik wakker. Mijn vriend pakte een van de 2 dekens en ging uit het bed, ik vroeg waarom en hij zei dat hij op zijn bureaustoel zou slapen. Ik was in de war en vroeg waarom. Hij vroeg of ik wist wat hij had gedaan. Dit wist ik niet dus ik vroeg hem  wat dat was. Hij durfde het eerst niet te zeggen maar na langer aandringen vertelde hij het dan toch. Hij had me beneden aangeraakt terwijl ik sliep... Hij was er duidelijk niet goed van en begreep ook niet juist waarom hij het deed. Hij zei dat zijn ex dit altijd van hem vroeg omdat ze hier goeie dromen van kreeg, ik denk persoonlijk niet dat hij dit heeft verzonnen maar snap niet waarom hij het dan bij mij zou doen. We hebben die nacht een hele discussie gehad omdat hij zich schaamde en zichzelf niet goed genoeg voor me vond. Ik wou hem niet kwijt, dus vergaf hem.

Hij heeft die nacht daadwerkelijk in zijn bureaustoel geslapen omdat hij zich slecht voelde.

Ik denk er de laatste tijd soms over na en het raakt me emotioneel wel, ik ben een beetje vertrouwen kwijt..

Ondertussen gaat het nog steeds goed, ik kan nog gewoon langs hem slapen, en seks hebben.. Ik ben nog steeds suupergelukkig met hem!

Nu is mijn vraag gewoon, heb ik dit juist aangepakt? Of had ik het moeten uitmaken?
Hij heeft beloofd zoiets nooit meer te doen en echt getoond dat hij er zelf niet goed van was. Wat zouden jullie doen in deze situatie?

Alvast bedankt voor het lezen van dit lange verhaal, echt waar! xxx

Lissy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 april 2020, 06:22:48 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 april 2020, 11:32:25 door Lissy »