Auteur Topic: Vriend gefrustreerd dat ik niet pijp.  (gelezen 11152 keer)

michellux

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 12 augustus 2017, 10:15:53 »
Je moet wel doen wat je leuk vind. Een leven zonder orale seks is in mijn ogen wel een onderdeel wat je mist. Persoonlijk geniet ik er weer van als ik zie hoe heerlijk mijn vriend het vind als ik hem pijp. Ik moest er eerst ook niet veel van hebben maar mijn vriend heeft mij ook over het dode punt geholpen en daar ben ik nu best wel blij om. Nu walg ik er niet meer van het idee zijn piemel in mijn mond te hebben en presteer ik het zelfs hem te laten klaarkomen. Zo kan het ook.

Bridget Jones

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 12 augustus 2017, 10:47:50 »
Helemaal mee eens met Michellux. Als je openstaat om het een keer te proberen, dan is het misschien een goed idee om dit samen te doen en als je het wilt kun je steeds een stapje verder gaan.
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2017, 10:52:06 door Bridget Jones »
things are only getting better

♥ Little Ariel ♥

• Pura vida.
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 12 augustus 2017, 13:46:13 »
Als je het niet wil moet je het niet doen, het maakt niet uit of hij je wel of niet beft. En ik vind het raar dat hij doorzeurt om in je mond te komen, zeker niet alle meisjes doen dat.
Start and finish every day with a clear mind and an open heart

Stranger

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 30 augustus 2017, 16:49:50 »
Als je het niet wil moet je het niet doen, het maakt niet uit of hij je wel of niet beft. En ik vind het raar dat hij doorzeurt om in je mond te komen, zeker niet alle meisjes doen dat.
Hier ben ik het mee eens. Ik pijp mijn vriend ook niet klaar, ik vind sperma vies en zit er echt niet op te wachten dat in mijn mond te krijgen.

Wat je wel kan proberen is gewoon te pijpen onder de douche, en niet tot klaarkomen. Dan heb je die smaak al niet in je mond :)

sarahvisser2001

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 19 september 2017, 11:08:26 »
Ik zou het ook gewoon een keertje proberen, hij moet wel schoon zijn natuurlijk. Een slechte ervaring 12 jaar geleden wil niet zeggen dat het nooit lekker kan zijn...

xSchatjezina

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 19 september 2017, 14:58:19 »
Zuigen kreng!

Vapi

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 20 september 2017, 17:31:30 »

Ik zou het gewoon een keer proberen, dat zal hij ook vast waarderen. Desnoods onder de douche, dan is het al wat minder vies. En misschien dat je hem daarna kunt aftrekken tot hij komt?

Ik vind pijpen ook niet echt fijn, maar doe het heel af en toe wel omdat mijn vriend er zo van geniet. Dat is het wel waard.

Basman

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 25 januari 2020, 16:25:36 »
Verbazingwekkend hoeveel negatieve reacties ik hier lees over pijpen.

Ik bef ook niet omdat ik het lekker vind, maar om mijn vrouw te verwennen!
Stop met egoïstisch denken, seks is het verwennen van je partner op de best mogelijke manier. Geef je veel, dan krijg je veel!
En inderdaad zoals ik hier ook al lees, pijp hem dan tot net voordat hij klaarkomt. En spreek goed af dat hij het aangeeft voor hij komt
« Laatst bewerkt op: 25 januari 2020, 16:28:46 door Basman »

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 25 januari 2020, 20:01:04 »
Oud topic, slotje
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?