Auteur Topic: Vriend gefrustreerd dat ik niet pijp.  (gelezen 15388 keer)

Roos

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 18 juli 2017, 13:42:36 »
Ik en mijn vriend zijn 12 jaar bij elkaar.
In het verleden vroeg hij weleens te pijpen maar heb aangegeven dat ik het vies vind.

Het valt me op dat het hem steeds meer frusteerd. Hij wil gewoon ervaren hoe het is omdat hij dit nog nooit echt heeft gehad op wat gestuntel van mij na wat ik vies vond.
Hij wil gewoon echt dat ik hem klaar pijp en hij in mijn mond kom.

Nu vroeg hij waarom vind je het zo vies dan? Toen liet ik los dat ik ooit mijn 1e vriendje heb klaar gepijpt en heb doorgeslikt en ranzig vond. Dat had ik beter niet kunnrn zeggen.
Nu is ie gewoon boos. Hij zegt: dus je pijpt je ex en slikt door, geeft je naakte lichaam aan je exen en neukt ze.
Maar mij het op zijn minst 1x laten ervaren is teveel.

Hij heeft me altijd me respect behandeld. Zelfs onze 1e x in bed hebben we niet meteen geneukt maar alleen gevreeen.

Wat moet ik hier nu mee.
Vind pijpen niks en echt vies maar bij mijn vriend blijft dit maar irriteren.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #1 Gepost op: 18 juli 2017, 13:54:24 »
Je kunt hem toch ook pijpen met een condoom?

Je vriend klinkt iig echt als een gevoelloze hark. Jij bent niks verplicht, snap wel dat hij het na 12 jaar vervelend vind maar het is toch niet het einde van de wereld.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 18 juli 2017, 14:50:40 »
Beft hij je wel? Of ook niet?
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 18 juli 2017, 15:21:36 »
Maar vind je het slikken vies of het pijpen zelf? Doe het anders onder de douche?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Asella

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 18 juli 2017, 15:23:56 »
Als je het niet wilt doen dan moet hij daar respect voor hebben!

Maar misschien kan je wel overwegen om het nog een keer te proberen, bijvoorbeeld onder de douche als dat schoner voelt, gewoon heel even en met de afspraak dat hij niet in je mond mag komen. Alleen met voorwaarden waarbij jij je fijn en veilig voelt zodat het leuk is om hem te plezieren in plaats van naar!
music kills the silence

Paardenbloem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 18 juli 2017, 16:33:36 »
Er zijn ook vrouwen die uit principe niet pijpen, omdat mannen het niet nodig hebben om klaar te komen. Als hij wel op andere manieren bevredigd wordt, waarom maakt hij zo'n big deal van pijpen?
Ik heb met mezelf de afspraak gemaakt dat ik alleen dingen doe, als ik ze zelf ook echt wíl, niet wanneer ik weet dat mijn partner ze wil en ik het dan doe 'omdat het hoort' of omdat de partner erom vraagt. Dus als iemand er zo mee omgaat als hij dat doet, vooral dat hij boos wordt, om eerdere ervaringen met een ex nog wel, zou ik niet goed tegen kunnen.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 18 juli 2017, 16:52:09 »
Er zijn ook vrouwen die uit principe niet pijpen, omdat mannen het niet nodig hebben om klaar te komen.

Vind ik best een rare reden. Seks is meer dan alleen orgasmes. Ik kom niet klaar van beffen en vingeren maar dat betekent niet dat ik het dan niet hoef. En zoenen kom ik ook niet klaar van.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Vapi

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 18 juli 2017, 16:53:10 »
Als je het niet wilt doen dan moet hij daar respect voor hebben!

Maar misschien kan je wel overwegen om het nog een keer te proberen, bijvoorbeeld onder de douche als dat schoner voelt, gewoon heel even en met de afspraak dat hij niet in je mond mag komen. Alleen met voorwaarden waarbij jij je fijn en veilig voelt zodat het leuk is om hem te plezieren in plaats van naar!

Dit inderdaad. Ik vind het zelf niet vies, maar doe het niet graag omdat ik het niet fijn vind. Eens in de zoveel tijd doe ik het wel omdat mijn vriend het gewoon heel fijn vindt. Ik zou het gewoon nog een keer proberen, dan zal je vriend het ook vast wel begrijpen als je het dan echt te vies vindt.

johnlennontho

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 18 juli 2017, 19:30:58 »
Ik snap je vriend ook wel eerlijk gezegd. De meeste jongens/mannen vinden pijpen ontzettend fijn en een belangrijk deel van seks. Ik zou er ook moeite mee hebben als ik een jongen zou zijn denk ik.

Maar jij moet natuurlijk niets doen wat je niet wilt maar is er een reden waarom je het echt zo vies vindt..? Eerste paar keer is vaak wat raar/onprettig, maar dat wordt wel minder.

Als je het echt niet wilt moeten jullie kijken of jullie daar met elkaar uitkomen, succes in ieder geval!

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 18 juli 2017, 19:37:02 »
Ik snap jou helemaal. Ik vind pijpen ook echt ranzig, dus weiger het te doen. En als mijn vriend mij niet wil beffen, dan hoeft hij dat ook niet. Een relatie is meer dan seks.

Nc

Als je het echt niet wil, moet hij daar uiteindelijk respect voor hebben.
''Syncopate my skin to your heart beating.''

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 18 juli 2017, 20:10:05 »

Nu vroeg hij waarom vind je het zo vies dan? Toen liet ik los dat ik ooit mijn 1e vriendje heb klaar gepijpt en heb doorgeslikt en ranzig vond. Dat had ik beter niet kunnrn zeggen.
Nu is ie gewoon boos. Hij zegt: dus je pijpt je ex en slikt door, geeft je naakte lichaam aan je exen en neukt ze.
Maar mij het op zijn minst 1x laten ervaren is teveel.

1) het WAS je EX, je probeerde het en vond het niets, dus waarom doet ie zo onrespectvol
2) ik vind het erg onrespectvol dat ie het zo groots uitbeeldt alsof het gisteren is gebeurd.

je hebt oftewel 2 keuzes, je kan 1 x proberen als je het goed vind. als je het in jezelf kan inbrengen, moet je het eens proberen zoals andere zeggen, misschien net na de douche of in de douche zelf. Zoek uit wat je er precies vies aan vind. maar als je het voldoende hebt meegemaakt en niet meer wil. Dan moet ie het respecteren dat je op je strepen staat.
Ain't no rest for the wicked!

Roos

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 18 juli 2017, 20:23:59 »
Hij, respecteerd me wel, hij zei zelf al dat ik niet iets echt tegen me wil moet doen maar het frustreerd hem wel. Hij vind pijpen veel geiler en dan gewoon "het" doen...

Hij beft mij wel en dat vind hij ook leuk om te doen. Ik nog leuker natuurlijk...
Hij vind het al helemaal niet leuk dat ik het niet wil doen maar wel bij mijn ex heb gedaan vind ie helemaal bagger...Al kan ik daar wel inkomen.
Heb het weleens met condoom en fruitsmaak gedaan maar zonder vind ie 5x geiler als neuken....

Het irriteerd hem gewoon. Ik heb zijn pik weleens in mijn mond gehad zonder C maar dan neem ik meteen een houding aan dat alleen mijn mond zijn penis raakt en zijn eikel niks raakt, vind sperma idee gewoon vies. Ook al heeft ie gedouched.

Hij heeft ook gezegd dat hij snapt dat ik geen zin heb on hem 2x in de week te pijpen maar hij wil gewoon graag eens een echte pijpbeurt tot het einde.
En dan bv een keer in de 2 maanden.

ik ben zijn eerste vriendin dus hij heeft het nooit ervaren ook dat zit hem dwars.

Quote: Ik snap dat je het niet leuk vind maar ik zou het wel erg op prijs stellen. Als jouw ex en ik je nig nooit gebefd hadden dan wil je sat toch ook eens ervaren....

Tja..

PetShop

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 18 juli 2017, 20:44:43 »
Ik ben zou eerlijk gezegd ook gefrustreerd zijn als mijn vriend mijn niet beft omdat zn vorige en enige ervaring vies was tuurlijk moet die jou keus accepteren maar ik zou zelf van me partner misschien wel willen dat die het probeert ik zu hem niet verplichten maar het wel een paar keer aankaarten van kan je het niet ene keer porberen dan was ik me goed en kom ik niet klaar in je mond
Ik typ irritant heb dislexie en voorderest heb ik moeite met leestekens en zins opbouw.sorry

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 18 juli 2017, 20:47:17 »
Als je het écht niet nog eens wil proberen, moet je het niet doen. Daar ga je alleen maar spijt van krijgen.
''Syncopate my skin to your heart beating.''

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 18 juli 2017, 21:13:31 »
Maar gaat het om het pijpen of om het klaarkomen? En daarnaast is het sperma van elke man anders. Ik vind dat je het eerst moet proberen.

always

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 18 juli 2017, 21:50:38 »
Het was je ex waar je het vies bij vond. Ik zou het eerlijk gezegd gewoon proberen. Ik vond eerst het idee ook vies maar heb eerst gewoon alleen gepijpt wanneer hij nog 'droog' was zegmaar.
Als je het idee daarna nog niks vind, kun je in ieder geval zeggen dat je het hebt geprobeerd.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 18 juli 2017, 23:16:23 »
Ik vind echt dat je niet iets tegen je zin zou moeten doen, maar ik vind het aan de andere kant wel oneerlijk dat hij je wel oraal bevredigt en jij weigert dat ook maar eenmaal terug te doen. Soms moet je ook wat voor elkaar over hebben. Je kunt het toch eenmaal proberen? Onder de douche bijv, tussendoor even schoonspoelen, en dan niet tot het einde (babystapjes). Dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Als je sperma echt vies vindt kan hij niet van je eisen dat je het tot het einde doet vind ik, maar jij doet echt helemaal niks en verwacht het wel terug. Daar kun je vast wel een compromis in vinden toch?
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #17 Gepost op: 18 juli 2017, 23:19:14 »
Maar je hebt toch ook glijmiddel met een smaak? Dan proef je het in ieder geval een stuk minder

LifeSplash

• High in the sky, zonder redbull of vleugels.
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 22 juli 2017, 11:08:55 »
Maar gaat het om het pijpen of om het klaarkomen? En daarnaast is het sperma van elke man anders. Ik vind dat je het eerst moet proberen.

Precies probeer het eerst, dan kun je pas oordelen wat je ervan vind.

« Reactie #19 Gepost op: 23 juli 2017, 00:15:23 »
Ik snap hem eerlijk gezegd wel. Ik zou ook gefrustreerd raken als het andersom was. Ja, seks is niet het enige in een relatie maar ik vind het persoonlijk wel een belangrijk onderdeel ervan. Als jij het naar vond dat je ex in je klaar kwam, probeer dat te vermijden? Nee, het is niet het allerlekkerste op de wereld, maar zo vreselijk is het ook weer niet en je doet hem er een enorm plezier mee..
He held me in his arms, and he told me to be strong. | quid    pro    quo

watermelon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 24 juli 2017, 16:48:45 »
Als jij het echt niet wilt moet hij dat respecteren... Je moet niet iets tegen je wil in doen. Aan het begin van mijn relatie wilde ik het ook nog niet. Mijn vriend deed het wel bij mij maar ik nog niet bij hem. Ik denk pas een jaar later wilde ik het bij hem doen. Hij heeft mij nooit ergens toe gedwongen.

Maar kijk een piemel smaakt natuurlijk niet naar chocola. Ik gebruik altijd heel veel speeksel waardoor ik eigenlijk niks echt proef haha. Daarnaast heb ik gewoon afgesproken met mijn vriend dat hij niet klaarkomt in mijn mond. Voor het einde stop ik ermee en maak ik het gewoon met de hand af :)

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 24 juli 2017, 19:28:07 »

Ik ben het hier wel mee eens.. Het zou mij ook enorm frustreren als mijn vriend mij niet zou willen beffen, alleen maar omdat hij het idee van klaarkomen vies vind. Probeer het inderdaad eens onder de douche, het is dan helemaal schoon, ook geen sporen meer van sperma. En maak dan de afspraak dat hij niet in je komt, dat je gewoon begint met pijpen en het afmaakt met aftrekken.
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

Ro

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 25 juli 2017, 00:44:05 »
Ik vind de reactie van je vriend heel raar, maar ik snap wel dat hij gefrustreerd is. Als ik nooit meer gebeft zou worden zou ik ook wel gefrustreerd raken denk ik :'')

primadonna

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 25 juli 2017, 15:43:29 »
Ik snap je vriend eigenlijk wel. Ik vind niet dat hij kan verwachten dat je hem elke week gaat pijpen terwijl jij het niet fijn vind, maar dat hij het na 12 jaar een keer wilt ervaren vind ik meer dan logisch. Soms moet je iets voor de ander doen vind ik, ookal is het misschien niet helemaal jouw ding. Daarnaast snap ik ook niet helemaal hoe je je vriend vies kan vinden. Dat je sperma niet lekker vind snap ik, maar hij hoeft niet in je mond klaar te komen.

Misschien een idee om het onder de douche te doen?

Bridget Jones

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 12 augustus 2017, 09:43:48 »
Aan de ene kant snap ik wel dat je vriend gefrustreerd is, gepijpt worden is voor heel veel mannen de ultieme manier van bevredigd worden. Aan de andere kant vind ik zijn reactie wel een beetje vreemd. Wat vind je het meest vervelende, het idee om zijn piemel in je mond te hebben of de smaak van voorvocht of sperma?
things are only getting better