Auteur Topic: Vreemde dingen die hem opwinden  (gelezen 1305 keer)

Mandy

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 26 juni 2018, 11:49:58 »
Hoi,

Ik zag hier nog geen topic voor en ben erg benieuwd naar wat jullie ervaringen zijn met vreemde dingen die hem opwinden (tijdens seks).

Ik ben al een tijdje single maar mijn ex vriendje had een beetje een vreemde "kink" of fetisj, hoe je het noemen wilt. Hij heeft het nooit echt uitgesproken of het er over gehad, maar ik merkte dat altijd als wij seks hadden hij mij op hetzelfde plekje wilden vastpakken. Eerdere vriendjes grepen altijd meteen naar mijn borsten en volgens mij doet iedere jongen dat, toch? Mijn ex wilde mij echter altijd vastpakken bij zeg maar dat vetje in mijn zij. Ik ben niet super strak ofzo dus ik heb hier en daar een rolletje. Altijd als wij seks hadden, kneep hij in de rol in mijn zij. Ik pakte wel eens zijn handen en legde die op mijn borsten, maar hij ging altijd terug naar dat ene plekje. Eerst vond ik het een beetje weird, maar uiteindelijk dacht ik... tja, als jij dat lekker vindt?

Hebben jullie wel eens seks gehad met iemand die iets deed waarvan je dacht.... wtf?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 26 juni 2018, 11:58:52 »
Hmm is niet super vreemd hoor, best logisch dat hij je daar vastpakt bij bijvoorbeeld doggy. Ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat iemand mij vastpakte bij m'n borsten tijdens doggy. Daar kan je helemaal niet zo goed bij en die dingen zijn gevoelig hoor haha. Of als ik bovenop zit heb ik liever dat hij me bij mijn heupen vastpakt om een beetje ritme te geven ipv m'n borsten.

Maar uhm ja vreemde dingen. Fetisj voor ondergoed, lingerie en kousen.. en mannen die van dirty talk houden. Ik had ooit een friend with benefits en wij noemde elkaar steeds buurvrouw en buurman tijdens de seks hahaha. Oh ja en voetfetisj, heb ook wel eens een voetjob gegeven. Vind dat zelf niet echt bijzonder maar doe het voor hem.
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2018, 12:01:56 door kopjechino »
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Mandy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 26 juni 2018, 12:06:43 »
Hmm is niet super vreemd hoor, best logisch dat hij je daar vastpakt bij bijvoorbeeld doggy. Ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat iemand mij vastpakte bij m'n borsten tijdens doggy. Daar kan je helemaal niet zo goed bij en die dingen zijn gevoelig hoor haha. Of als ik bovenop zit heb ik liever dat hij me bij mijn heupen vastpakt om een beetje ritme te geven ipv m'n borsten.

Maar uhm ja vreemde dingen. Fetisj voor ondergoed, lingerie en kousen.. en mannen die van dirty talk houden. Ik had ooit een friend with benefits en wij noemde elkaar steeds buurvrouw en buurman tijdens de seks hahaha. Oh ja en voetfetisj, heb ook wel eens een voetjob gegeven. Vind dat zelf niet echt bijzonder maar doe het voor hem.

Nee, borsten tijdens doggy vind ik ook echt niet fijn, maar als hij het graag wil.... Ik vind het ook fijn als hij mijn heupen vastpakt, maar in dit geval was het echt boven de love handles zeg maar en hij ging er altijd naar opzoek, ook tijdens andere aanrakingen als we niet aan het seksen waren.

Ik heb nog niet echt ervaring met dirty talk. Het lijkt me best leuk, maar ik heb nog geen jongens getroffen die dat uit zichzelf deden ofzo.

Dayanara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 26 juni 2018, 14:03:44 »
Haha bij ons is het juist andersom.. Ik neig er altijd naar om de "love handles" van mijn vriend vast te pakken tijdens de seks, puur omdat ik dat een lekker stukje vind om vast te houden. Dus daarom vind ik het ook niet gek dat jouw ex dat deed!

En @kopjechino haha buurman en buurvrouw, leuk laughing7.
Surround yourself with nature :luck:

Mandy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 26 juni 2018, 16:12:26 »
Haha bij ons is het juist andersom.. Ik neig er altijd naar om de "love handles" van mijn vriend vast te pakken tijdens de seks, puur omdat ik dat een lekker stukje vind om vast te houden. Dus daarom vind ik het ook niet gek dat jouw ex dat deed!

En @kopjechino haha buurman en buurvrouw, leuk laughing7.

Love handles zijn ook niet zo vreemd. En die van mij zijn niet te missen lol. Maar dit was een stukje daarboven. Ach, zo vreemd is het dus niet kennelijk. Wat heb ik dan weinig geks meegemaakt in bed haha.

always

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 26 juni 2018, 16:36:50 »
Mijn vriend heeft het niet heel erg, hij is meer een billenman en vind het leuk als ik een leuk setje aan doe.
Zelf ben ik helemaal weg van bovenarmen haha, ze hoeven niet gespierd te zijn maar de welving van zijn bovenarm naar de schouder vind ik echt heerlijk.

Mandy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 26 juni 2018, 17:35:21 »
Mijn vriend heeft het niet heel erg, hij is meer een billenman en vind het leuk als ik een leuk setje aan doe.
Zelf ben ik helemaal weg van bovenarmen haha, ze hoeven niet gespierd te zijn maar de welving van zijn bovenarm naar de schouder vind ik echt heerlijk.

Ja! Dat laatste :)