Auteur Topic: vraagje  (gelezen 417 keer)

JamieNien

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 21 mei 2020, 19:41:50 »
Hallo allemaal,

Ik ben sinds een tijdje met een jongen aan het daten. Wij hebben sex met elkaar gehad.
Alleen ik heb een paar vragen:
x als je pas een tijdje aan het daten bent en je hebt eenmaal sex gehad. Heb je dan elke keer sex?
x Hoe weet je wanneer het echt wat wordt? Vraag je dat en wanneer is het moment om dat te vragen?
x Als je samen op de bank film kijkt ofzo. Wat is de ideale film om te kijken? Hoe ga je dan tegen hem aan zitten/ liggen? Welke houding handen waar?
x Hij komt niet elke keer klaar omdat hij het uitstelt want hij wacht op mij. Is dat normaal? Ik kom moeilijk klaar maar is het niet logischer dat jongens altijd komen?
x Wat kan ik bij hem doen? Hij verwend mij heel veel maar voor een jongen is dat makkelijk want je hebt borsten en billen enzo maar ja wat doe je bij een jongen. Waar streel je of zoen je (los van z'n geslachtsdeel) hoe ga je langzaam naar z'n ding toe zeg maar?

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 21 mei 2020, 22:37:26 »
- Ik snap je eerste vraag niet helemaal? ''Heb je dan elke keer sex?'' Bedoel je dan, word er dan verwacht van de ander dat je elke keer sex met ze hebt, of vraag je of het de ''normaliteit'' is dat je nu elke keer sex hebt als je elkaar ziet? Of bedoel je, nadat je eenmaal sex hebt gehad, gaat het dan altijd zo ver als sex.. (anders dan voorspel met een nieuwe jongen).

- Ik denk dat het eenmaal iets word als je zelf dat aanvoelt. Sommige koppels beginnen een relatie waar nooit confirmatie op is gegeven, zoals een ''wil je me vriendin zijn?''. Soms gaan dingen gewoon zo en dan weet je dat zonder het te bespreken. Maar als je zelf die confirmatie wilt.. Vraag er naar! Kan een simpele opmerking zijn. Als je het uit andere dingen wilt halen.. gaan jullie op dates? of is het alleen sex? Als jullie mensen tegenkomen hoe stelt hij jou voor? Is er een mogelijke ontmoeting met de ouders besproken? Vragen jullie naar elkaars dag en/of spreken jullie ook af om leuke dingen met elkaar te doen (dus simpelweg om elkaar te zien en om van elkaar gezelschap te genieten)?

- De ideale film? Je kunt Disney films kijken, niet zo diepgaand maar entertaining en kan je niet echt mis mee gaan lijkt me. Je kan vragen welke genres hij leuk vind maar het is ook natuurlijk leuk om een spannende film op te zetten; een psychologische thriller of een horror. Kies gewoon wat je beiden leuk vind en achter elkaars likes en dislikes te komen! Lig zoals je wilt, wat jou comfortabel maakt.. Heb je je handen liever zwevend boven je hoofd, doe het haha. Probeer jezelf niet gek te maken met zulke kleine dingen. Uiteindelijk gaan al die dingen vanzelf.

- Normaal? Zoiets definieer je dat niet als, maar een gewoonte bij de meeste jongens? Vast. Veel jongens proberen het soms wel uit te stellen om het wat plezieriger voor het meisje te maken. Maar als jij het idee hebt dat hij het voor jou doet maar jij dat niet nodig vind.. kan je dat aangeven. Misschien probeert hij het zo erg uit te stellen dat hij te veel in zijn hoofd gaat zitten waardoor hij niet meer kunt klaarkomen. En of 'het logisch is dat jongens altijd klaarkomen?' Ja.. wat is logisch? bedoel je dat het vanzelfsprekend is dat een jongen elke keer klaar moet komen en je het niet begrijpt wanneer dat niet gebeurt? Als dat zo is.. Zoveel jongens heb hier en daar dat ze dat niet kunnen, dat kan meerdere redenen hebben. Maar neem het zeker niet persoonlijk, dat ligt vast en zeker niet aan jou; wat ik al zei, hij zit vast te veel in zijn hoofd.

-Je hebt zoveel plekjes! Je kunt aan zijn haar zitten, er mee kroelen of er een klein beetje aan trekken (ligt er aan wat je fijn vind). Je kan aan zijn oren zitten, word ook door veel mannen als een erotische plek benoemd; denk aan zijn oorlel (klinkt heel apart hahah, but trust me). Nek is ook wel een goeie, maar vanzelfsprekend dus misschien niet waardig om te benoemen.. maar als je het echt niet weet, vraag er altijd naar! Vraag wat een ander fijn vind, heb der geen schaamte in, want communicatie is belangrijk in een relatie. Dus ook zeker met dingen zoals dit :)

JamieNien

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 23 mei 2020, 19:22:23 »
Dankjewel voor je antwoord.
Met de eerste vraag bedoel ik. We hebben sex gehad, is het nu dan vanzelfsprekend dat we de komende dates ook sex hebben. Of is dat af en toe? Hoe gaat dat normaal? . We zien elkaar ongeveer 1 keer per week namelijk en ik merk dat hij altijd wel wilt.

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 23 mei 2020, 22:07:45 »
In het begin kan dat misschien zo zijn.. Aangezien je dan ''niet genoeg van elkaar kunt krijgen'' zoals veel dat zouden benoemen. Maar uiteindelijk, verschilt dat echt bij iedereen anders. Ik denk niet dat velen het gek zouden vinden als je het elke keer zou doen als je elkaar maar 1 keer per week ziet, maar als het soms niet gebeurt dan is dat ook volkomen normaal; oprecht. Dus ook al zou het elke keer gebeuren, dan is dat normaal, en ook al gebeurt het maar 1 keer in de 4 weken.. dan is dat het ook. Als je maar weet wat je zelf wilt en je je er goed bij voelt, dan zou ik er nooit over twijfelen :)