Auteur Topic: Vingeren niet lekker?  (gelezen 15703 keer)

Sinaas

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 27 december 2010, 13:17:34 »

joyce7

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 27 december 2010, 13:20:53 »
En als je nou eens bij jezelf op onderzoek uitgaat om er achter te komen wat je wel lekker vind! Dan kun je hem subtiele tips geven in bed!

greetje81

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 27 december 2010, 14:04:11 »
Als je het niet fijn vind moet je het gewoon niet doen.
Het kan ook zijn dat je er nog aan moet wennen of dat de jongen het gewoon niet goed kan.

heavyinyourarms

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 27 december 2010, 14:05:22 »
Niet fijn = niet doen.
Geloof me, je wordt er zelf niet beter op.

Shoeholic1

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 27 december 2010, 20:51:19 »
doe het eerst bij jezelf weet wat je lekker vind en stuur hem, die jongen heeft waarschijnlijk het idee dat ie het helemaal goed doet

DrugOfTheDemon

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 17 januari 2011, 00:13:40 »
als ik mezelf vinger doet de binnenkant van mn vagina nogal pijn, ik weet niet wat dit is. dus weet maybe iemand dat? ik heb pas lactacyd gehaald, dus ga ik dat proberen en als dat na een week niet werkt ga ik denk ik naar de dokter.
dus heeft iemand hetzelfde of weet iemand maybe wat het is?

Serendipity

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 17 januari 2011, 00:18:27 »

als ik mezelf vinger doet de binnenkant van mn vagina nogal pijn, ik weet niet wat dit is. dus weet maybe iemand dat? ik heb pas lactacyd gehaald, dus ga ik dat proberen en als dat na een week niet werkt ga ik denk ik naar de dokter.

Misschien aan iets perongeluk binnen opengehaald? of het is gewoon even gevoelig?
lactacyd is over het algemeen iets gewoon om het down under 'schoon' te houden, dit helpt denk ik niet tegen de pijn en verminderen doet het zover ik weet ook niet dus ja..
geen idee, anders kun je altijd nog naar de dokter of course
" An aptitude for making desirable discoveries by accident; luck. "

YourHoney

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 17 januari 2011, 18:08:13 »
--
« Laatst bewerkt op: 27 april 2011, 18:10:44 door YourHoney »

Anouk

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 17 januari 2011, 18:12:44 »

nou dan zal ik jou eens vertellen dat dat niet aan jou ligt.
de meeste jongens zijn nou eenmaal niet zo tactvol, en als ze opgewonden raken beginnen ze als een gek overal te wrijven en te duwen. daar word je gewoon niet geil van.

Linde

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 17 januari 2011, 19:39:13 »

Ja ik heb dat ook, maar als mn ex het dan deed weer niet, heel vreemd xD

PearlsO8

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 17 januari 2011, 21:15:47 »
Wat iedereen hier boven zegt: probeer bij jezelf wat je fijn vindt, hij doet het waarschijnlijk gewoon niet 'goed'. Ik vind het altijd wel heel lekker als mijn vriend het doet en ik word ook heel nat, maar ik ben er nog nooit van klaargekomen.. zo vervelend. Maar dat komt denk ik omdat ik nog net iets te gespannen ben op het moment zelf.. In ieder geval probeer het uit bij jezelf en wees gewoon eerlijk tegen hem, hij vindt het zelf vast ook heel fijn als je duidelijk bent in wat je lekker vindt en wat niet (: