Auteur Topic: verwacht hij iets terug?  (gelezen 10239 keer)

A.Y.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 12 december 2009, 23:40:52 »
nou denk maar niet dat hij dat ff bij jou doet en dat hem dat verder niks doet, tuurlijk wil hij dat je iets bij hem terug doet, daar staat ie waarschijnlijk om te springen....

Oeps... die laatste zin.. letterlyk en figuurlyk  laughing7.

maar als jij het niet wilt, dan verandert de zaak, dan moet je het niet doen.
« Laatst bewerkt op: 12 december 2009, 23:42:08 door Username00 »
Blablabla......

yeahsure

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 15 december 2009, 16:30:19 »
Vraag 'm gewoon als je er klaar voor bent of hij zou willen als jij eens wat bij hem deed. En als je het dan doet, moet je gewoon vragen wat hij fijn vindt enzo, en rustig blijven :) dan komt het allemaal goed.

Jantje

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 15 december 2009, 16:52:42 »

Vraag 'm gewoon als je er klaar voor bent of hij zou willen als jij eens wat bij hem deed. En als je het dan doet, moet je gewoon vragen wat hij fijn vindt enzo, en rustig blijven :) dan komt het allemaal goed.

mee eens
A wise girl kisses but doesn't love, listens but doesn't believe, en leaves before she is left.

Luitenant

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 15 december 2009, 19:01:19 »

Grote kans dat hij wel klaar er voor is, maar als je nog niet wilt hoef je niks te doen. Je kan ook beginnen met gewoon een beetje over z'n broek heen strelen, dan kan je zelf aan het idee wennen. Het heeft ook even geduurd voordat ik verder ging bij mijn vriend, terwijl hij wel al verder was geweest bij mij.

Maargoed, gewoon wachten tot je er klaar voor bent. Hij vind het sowieso wel leuk en je kan haast niks fout doen, dus geen zorgen!
O2-1O-'09 forever bby' (ll).

cholestherol

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 21 februari 2010, 14:17:30 »
Ik deed het meestal niet terug bij m'n vriend (ex inmiddels). Ik heb het wel een paar keer gedaan maar meestal deed hij het alleen bij mij. Hij heeft namelijk een keer gezegd dat hij dat ook niet echt erg vond, ik citeer: "als man weet ge nog altijd het beste hoe ge uzelf moet aftrekken dus voor mij hoeft het ni da een meiske daar veel moeite voor doet". Haha, vond ik niet erg hoor :) Meestal hadden we daarna wel seks dus dan is iedereen blij :)

Dani96

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 01 maart 2010, 01:26:26 »
byna onmogelijk om rukken verkeerd te doen haha
gewoon doen meid hij zit er vast op te wachten als jij wel geniet van zijn handenwerk :D

OwMyI

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 01 maart 2010, 01:34:52 »
het is enger eraan tedenken dan het te doen de 1ste x.
niet moeilijk doen.gewoon doen ( als je je daar helemaal goed bij voelt he!)
gwn een beetje klooien de eerste x en dan langzaam naar het wat serieusere werk.

Naomi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 02 maart 2010, 10:39:05 »

byna onmogelijk om rukken verkeerd te doen haha
gewoon doen meid hij zit er vast op te wachten als jij wel geniet van zijn handenwerk :D

hahahaha (A)
4 februari 2010 (ll)

Curiousx26

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 05 maart 2010, 22:23:23 »
toen hij t bij mij voor t eerst deed, duurde t ongeveer 3-4maanden totik hem 1x pijpte (vond ik fijner dan trekken haha).. schaam me er achteraf wel voor, maar tja.. vingeren weigeren wilde ik niet haha - maar pijpen enzo was ik ook niet echt klaar voor..

als ie van je houdt draait t om meer dan alleen zoiets? :)
X

Iminlove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 06 maart 2010, 00:45:21 »
Ik denk dat hij wel iets terugverwacht maar je moet het alleen doen als je het ook echt wilt. Als je het eng vind betekent dat dat je er nog niet klaar voor bent, en dus kun je dan beter nog eventjes wachten :) En misschien kun je dat ook gewoon tegen hem zeggen/het er met hem over hebben dat je nog even wilt wachten met "handelingen" bij hem :p
don't stop, make it pop, dj blow my speakers up!

Jamilla

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 04 mei 2010, 12:19:41 »
Ik heb hetzelfde, ik zit nu al een tijdje met een jongen.
En we voelen wel echt wat voor elkaar enzo, maar een relatie
komt d'r gewoon even niet van, nou zijn we laatst wel iets verder
gegaan dan alleen zoenen, hij ging met z'n hand mijn broek in enzo
en het was maar heel kort, maar hij heeft me wel gevingerd.
Ik wist daarna ook niet zo goed wat ik nou moest doen?
We hebben namelijk niet "officieel" maar zo voelt het wel.

Linsjeee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 11 oktober 2010, 21:52:51 »
ik had precies hetzelfde!
het duurde 2 maanden tot ik pas wat bij hem deed
ik ging eerst gewoon met mn hand in z'n broek en dan gaat het vanzelf
toen ik bezig was dacht ik echt: heb ik me hier nou zo druk om gemaakt?
echt no big point!
komt helemaal goed!

TheNailAddict

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 11 oktober 2010, 23:20:07 »

Ik deed het meestal niet terug bij m'n vriend (ex inmiddels). Ik heb het wel een paar keer gedaan maar meestal deed hij het alleen bij mij. Hij heeft namelijk een keer gezegd dat hij dat ook niet echt erg vond, ik citeer: "als man weet ge nog altijd het beste hoe ge uzelf moet aftrekken dus voor mij hoeft het ni da een meiske daar veel moeite voor doet". Haha, vond ik niet erg hoor :) Meestal hadden we daarna wel seks dus dan is iedereen blij :)

Hahaha schattig!

Maar ik denk wel dat hij het leuk zal vinden, als je er klaar voor bent gewoon doen! Het is leuk. :D
wwww.thenailaddict.blogspot.com

Memorise

• Magic is something you make.
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 12 oktober 2010, 06:54:35 »
je moet je niet zo druk maken over aftrekken.
Er kan niet veel fout gaan, gewoon niet te hard knijpen haha:P

Bij mij is het andersom, aftrekken deed ik al best snel, maar bij vingeren vind ik het eng.;$
Ik wil t wel, maar ik vind het toch een beetje een eng idee :P
Be proud of yourself.

helpke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 26 oktober 2010, 14:36:30 »
tuurlijk verwacht hij iets ... het is een jongen ...

Curiousx26

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 26 oktober 2010, 20:52:12 »
Ja natuurlijk zou hij het wel WILLEN, maar hij doet het in de eerste plaats om jou een fijn gevoel te geven. Als jij je minder fijn voelt door hem ook te trekken oid, dan gewoon -nog- niet doen. Heb 't zelf ook gehad; en datduurde 'n half jaar. Niets bij hem gedaan. Heb 't daarna (ergens anders om) uitgemaakt; en nog zegt hij dat hij et niet erg vond, Duszeggen "tuurlijk want hij is n jongen" klopt niet helemaal.. :)

xx

kim

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 27 oktober 2010, 13:06:42 »

Ja natuurlijk zou hij het wel WILLEN, maar hij doet het in de eerste plaats om jou een fijn gevoel te geven. Als jij je minder fijn voelt door hem ook te trekken oid, dan gewoon -nog- niet doen. xx

idd, helemaal mee eens!
Als je niks leuks weet te zeggen, hou dan liever je mond.

Mindblowing

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 27 oktober 2010, 13:12:25 »
Hij zou het misschien wel willen en fijn vinden dat jij ook iets bij hem doet, maar het gaat er in de 1e plaats om of jij dat al bij hem wil doen. Als je je daar (nog) niet fijn bij voelt, moet je het gewoon niet doen, en wachten tot je er wel aan toe bent. Dat vindt hij vast niet erg, en als hij dat wel wordt weet je ook gelijk wat voor jongen het is =)
Do you ever put your arms out and just spin and spin? Well, that\'s what love feels like. Everything inside you tells you to stop before you fall, but you just keep going.

Lil' Monster

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 27 oktober 2010, 13:13:04 »
ja de meeste jongens hebben op wel zoiets van, ik doe het bij haar, misschien doet ze het ook bij mij.
maar als jij dat nog niet wilt doe je het toch gewoon niet? je kunt dat vast wel gewoon tegen hem zeggen.

L.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 27 oktober 2010, 18:53:15 »
als mijn vriend mij gaat vingeren als we gewoon wat op bed liggen ( dus gwn onverwachts) zoenen we gewoon nog wat en laat ik gewoon zien dat ik het fijn vind... daarna doe ik wel altijd wat terug ja.

en de eerste keer is altijd eng en spannend, maar hij helpt je echtwel. En eens is de eerste keer en dan moet je altijd alles nog een beetjee ''ontdekken''

joyce7

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 27 oktober 2010, 19:31:22 »
Praat er gewoon eerlijk over zeg het hem als je er nog niet klaar voor bent en als je er wel klaar voor bent maar wat onzeker bent vertel dan gewoon dat dit de eerste keer is en dat hij je maar een beetje opweg moet helpen! Vind hij vast geen probleem

Elsemieke

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 27 oktober 2010, 20:58:08 »
denk et wel, hij wil vast wel wachten tot je wel durft hoor, maar ik denk dat hij et graag wil (: vraag hem of hij je wil helpen, deed mijn vriendje ook de eerste keer. maar zoooo moeilijk ist echt niet hoor hahaha

jostitosti

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 27 oktober 2010, 21:34:18 »
OUD TOPIC.
twentyturd of november twothousandandturteen

andisayWHATEVER

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 27 oktober 2010, 22:58:39 »
Het feit dat jij zegt dat je niet zo goed weet wat je dan moet doen, geeft al aan dat je er niet klaar voor bent. Zeg dat eerlijk tegen je vriendje, daar heb je het meeste aan..

kusmekont13

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 27 oktober 2010, 23:44:17 »
kijk zelf wat je wilt
« Laatst bewerkt op: 28 oktober 2010, 11:23:29 door kusmekont13 »