Auteur Topic: Verder dan zoenen  (gelezen 643 keer)

boekendroom

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 01 september 2019, 12:18:13 »
Hoi allemaal,

Ik ben een meisje van 19 en ben sinds een paar maanden samen met mijn vriend.
Hij is de eerste met wie ik gezoend heb, en met hem zou ik ook verder willen gaan dan 'slechts' zoenen (wat al super fijn is). Nu ben ik totaal onervaren en nieuw op dit gebied. Ik zou niet weten wat er allemaal te doen is. Ik zal natuurlijk samen met hem dingen gaan ontdekken, maar ik ben graag een beetje voorbereid. Nu hoop ik dat iemand hier mij wat advies kan geven  :fieuw:
Wat is de stap die na zoenen kan volgen?

Alvast bedankt :)

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 01 september 2019, 14:52:44 »
Het beste is om het gewoon op je af te laten komen. Meestal gaat het wel vanzelf. Doe gewoon wat goed voelt en kijk hoe hij er op reageert.
Het kan ook al heel erg helpen om er simpelweg met hem over te praten. Het is het leukste om samen dingen uit te vinden en te ontdekken. Vraag hoe hij er zich bij voelt en wat hij zou willen doen. Succes!
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Lily

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 september 2019, 23:34:50 »
Het beste is om het gewoon op je af te laten komen. Meestal gaat het wel vanzelf. Doe gewoon wat goed voelt en kijk hoe hij er op reageert.
Het kan ook al heel erg helpen om er simpelweg met hem over te praten. Het is het leukste om samen dingen uit te vinden en te ontdekken. Vraag hoe hij er zich bij voelt en wat hij zou willen doen. Succes!

Helemaal mee eens, niemand kan voor jou en hem bepalen wat en wanneer de volgende stap is. Wel moet je altijd goed nadenken of iets echt niet te snel voor je is. Je kan de tijd nooit meer terugdraaien =)

StephanieL

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02 september 2019, 12:45:57 »
Dat hangt van jullie beiden af. Op je 19 zou je wel de stap naar seks mogen maken. Als hij ook nog onervaren is, zoek je het samen wat uit. Als hij wel al ervaring heeft zal hij je wel wat tonen hoe het moet.

Als je eerst nog een tussenstapje wilt maken, zou je ook gewoon eens oraal kunnen proberen. of hem met je handen doen komen. Ik persoonlijk vind het vreemd om als eerste seksuele ervaring met iemand waar je verliefd op bent, gewoon eens te pijpen of af te trekken. Vind het leuk om te doen maar voor mij is dat meer iets dat je doet met jongens waar je geen relatie of gevoelens voor hebt. Hoort voor mij eerder in een dronken emotieloze scharrel context thuis.

Lily

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 02 september 2019, 22:56:56 »
Dat hangt van jullie beiden af. Op je 19 zou je wel de stap naar seks mogen maken. Als hij ook nog onervaren is, zoek je het samen wat uit. Als hij wel al ervaring heeft zal hij je wel wat tonen hoe het moet.

Als je eerst nog een tussenstapje wilt maken, zou je ook gewoon eens oraal kunnen proberen. of hem met je handen doen komen. Ik persoonlijk vind het vreemd om als eerste seksuele ervaring met iemand waar je verliefd op bent, gewoon eens te pijpen of af te trekken. Vind het leuk om te doen maar voor mij is dat meer iets dat je doet met jongens waar je geen relatie of gevoelens voor hebt. Hoort voor mij eerder in een dronken emotieloze scharrel context thuis.

Ik heb op dat vlak een heel andere visie. Ik zou mezelf niet in een dronken bui laten gebruiken/ ik zou het ook gewoon niet doen. Seks is spannend, zeker de eerste keer. Als je al een beetje gewend bent aan zijn lichaam is dat toch echt veel beter voor de spanning! veel mensen doen het zo : Zoenen - aftrekken - seks - pijpen of zoenen - aftrekken- pijpen - seks. Maar ik zou dus zeker niet zomaar zulke dingen met iemand doen waar ik geen relatie mee heb, maar meningen kunnen verschillen natuurlijk. Bedenk wat je zelf fijn vindt  :wink2: