Auteur Topic: veel en harde talgkliertjes,  (gelezen 5744 keer)

demi

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 september 2010, 17:22:44 »
hallo girlsceners,

ik heb last van veel en harde talgkliertjes down under,.. opzich heel onschuldig alleen ik vind het zelf erg irritant en storend, ik wil hier graag wat aan doen als dat mogelijk is, ik zat te denken of lactacyd hierbij helpt (?)

iemand ervaringen / tips ?

alvast bedankt,

Blushflush

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 september 2010, 17:50:49 »
Nooh geen lactacyd!

Maareh, leg eens uit. Talgkliertjes als in de huid gewoon, bij je schaamhaar? Want talgklieren zitten alleen in de huid. Daar helpt sowieso Lactacyd niet bij. Niet dat het ergens anders wel bij helpt, maar oké. Wat is precies je klacht? Heb je last van bultjes ofzo? Leg eens uit wat je hebt? Als je het over ingegroeide haartjes/verstopte poriën hebt, kan je het best scrubben. Hoe vaak scheer je je?
I wonder what it would be like to wake up in the morning & not be awesome. I will never have that problem.

demi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 september 2010, 17:55:42 »
het zit op mn binneste schaamlippen allemaal witte kleine bultjes,  het komt niet vn het scheren, die bultjes zien er weer anders uit

Blushflush

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 september 2010, 18:01:54 »
Hmm apart. Want voor zover ik weet zitten er geen talgklieren in de binnenste schaamlippen? Weet het niet zeker hoor xD Kan me er niks bij voorstellen. Misschien gewoon kleine puistjes-achtige dingen dan, als er talgklieren zitten? Of miss. irritatie van ondergoed? Was je je daar met zeep?
I wonder what it would be like to wake up in the morning & not be awesome. I will never have that problem.

demi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 11 september 2010, 18:09:21 »
nee ik doe alles gewoon zoals het hoort (dus niet wassen met zeep) en kan ook niet aan irritatie liggen van onderbroek het zijn echte talgkliertjes kijk anders op www.sekswoordenboek.nl en dan kijken bij talgkliertjes, dan kun jet zien wat het is

Blushflush

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 11 september 2010, 18:23:29 »
Oh oké. Ik snap hem al.. Bij talgkliertjes dacht ik echt aan bijv. die in de huid bij je gezicht enzo xD Nee sorry dan weet ik het niet, scrubben is het enige dat in me opkwam maar dat is ook niet zo bevorderlijk voor de tere huid van je schaamlippen. Er stond wel dit: Let op: de meeste witte bultjes zijn geen puisten, maar kleine voorraadjes talg. Die zijn heel normaal! maar ik kan me alsnog voorstellen dat het erg irritant is voor je. Sterkte ermee verder!

demi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 11 september 2010, 18:28:33 »
dankjewel, ;)

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 11 september 2010, 18:43:06 »
Ik heb het ook, en al voor zolang ik me kan herrineren en dacht eigenlijk dat dat wel normaal was? (A)

Flux

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 11 september 2010, 18:45:52 »
Volgens mij hoort dat zo ja..
Lessons on lessons on lessons ~

demi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 11 september 2010, 20:56:28 »
begrijp me niet verkeerd het is volkomen normaal, maar ik stoor me eraan omdat het raar aanvoelt, en het er raar uitziet, daarom probeer ik er een oplossing voor te vinden

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 12 september 2010, 12:20:43 »

begrijp me niet verkeerd het is volkomen normaal, maar ik stoor me eraan omdat het raar aanvoelt, en het er raar uitziet, daarom probeer ik er een oplossing voor te vinden

Als het normaal is dan is er dus geen oplossing? x')
Het zal er ook wel zitten met een reden, dus laat lekker zitten :)

milka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 12 september 2010, 13:10:58 »
ik heb zo ook bij mijn lies en mijn shaamlippen zegmaar?
ik heb ze ook al zolang ik me ze kan herinneren