Auteur Topic: Te gespannen voor seks  (gelezen 480 keer)

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 september 2019, 22:21:05 »
Hi girls,

Ik ben nu een tijdje actief op seksueel gebied (ik ben 19). Maar ik ben echt te gespannen voor seks. Anaal gaat gewoon prima, en ik doe wel lang voorspel, voordat mijn vriend en ik het proberen, maar het lukt niet. Het is extreem pijnlijk, en was in eerste instantie bang voor vaginisme, nu ben ik erachter gekomen, dat dit het niet is.

Ondanks mijn vriend heel geduldig is, vind ik het zelf wel heel vervelend.

Heeft iemand tips?

lisanveen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 september 2019, 11:05:02 »
hmh, hoe ben je erachter gekomen dat het geen vaginisme is? je zegt 'anaal gaat gewoon prima' (denk dat niet iedereen hier denkt anaal gewoon prima tuurlijk  :bounce:) dus het gaat begrijp ik wel specifiek om de penis van je vriend in je vagina. ben je vochtig genoeg? voel je spieren aanspannen? gebruik je glijmiddel? het kan natuurlijk zijn dat je er erg mee bezig bent en daardoor onbewust je spieren aanspant. is het ooit wel goed gelukt?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 september 2019, 19:47:47 »
Hmm ik dacht dat ik op dit topic al had gereageerd maar niet dus. Hoe weet je inderdaad zeker dat het niet vaginisme is?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Surreptitious

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 10 september 2019, 14:47:34 »
Ik zou even naar de huisarts gaan. Je kan hiervoor eventueel naar de bekkenbodem fysio.
All limitations are self-imposed.