Auteur Topic: stuggles/vragen over vingeren <_<  (gelezen 5247 keer)

anoniempje000

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 22 januari 2019, 19:20:14 »
iedereen heeft wel eens die vragen waar ze heel lang mee zitten en je ze het liefst anoniem aan iemand wil vragen... nou hier kan het. andere meiden die deze stuggles ook hebben/gehad kunnen je hier mee helpen... schrijf er op los! xoxo :huglove:
xx girliee

April111

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 30 januari 2019, 02:06:13 »
Hoi hooooi nou als ik mezelf vinger ga ik niet met me vingers naar binnen omdat ik daar niet op kan klaarkomen alleen als ik een beetje op me klit loop te vrijven maar als ik dan eenmaal ben gekomen wat 10 seconden duurt dan denk ik nou was dat het en al raak ik mezelf nu aan voelt dat heel gevoelig en niet chill... iemand tips ?? Very desperate

cherrypie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 31 januari 2019, 23:24:57 »
Hoi hooooi nou als ik mezelf vinger ga ik niet met me vingers naar binnen omdat ik daar niet op kan klaarkomen alleen als ik een beetje op me klit loop te vrijven maar als ik dan eenmaal ben gekomen wat 10 seconden duurt dan denk ik nou was dat het en al raak ik mezelf nu aan voelt dat heel gevoelig en niet chill... iemand tips ?? Very desperate

ik zie het probleem niet echt, als je het vingeren spannender wil maken zou ik gewoon wat nieuwe dingen proberen; muziek opzetten, afwisselen van vingers/ergens tegenaan rijden en het is ook heel normaal dat je alleen via je klit kaar kan komen

Scömìche

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 februari 2019, 20:15:25 »
ik doe dat dus echt nooit. kan ook echt niet geil zijn in mn eentje of vingeren fijn vinden