Auteur Topic: Standje orgasme  (gelezen 866 keer)

Evalien

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 november 2020, 21:45:21 »
I know dat het niet iets is wat bij veel girls lukt, maar (toch ff benieuwd) in welk standje heb je de meeste kans om zelf ook klaar te komen? Of is het echt gewoon toeval/geluk? En heb ik dat geluk nog niet gehad.   :sex:

IkBenEenMeid300

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 november 2020, 22:26:56 »
Voorspel doen is sowieso wel een must ,  en je moet kijken welk standje jij fijn vind! En het verschilt ook per keer (per mood) misschien proberen om meer romantische seks te hebben of juist naja wat wilder. Het kan helpen om tijdens the deed zegma haha om jezelf ook te bevredigen. En praat met je partner! Je hoeft niet aan tafel te zitten en te zeggen he dit vind ik fijn haha het kan maar , tijdens de seks als iets fijn voelt geef het aan. Vaak is een tempo aanhouden ook wel helpfull!

evelienZ

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 november 2020, 12:52:19 »
voor mij is het heel simpel: ik moet mezelf een beetje helpen tijdens het vrijen wat in sommige standjes natuurlijk makkelijker is dan als je op je rug ligt met hem bovenop je  :hamer:

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 november 2020, 14:17:23 »
Bij mij is het nog nooit gelukt, maar wat mij het 'verst' brengt zeg maar is wanneer ik op het bureau zit en hij staat, zodat ik ook nog bij mezelf bezig kan.
Of wanneer hij rechtop zit en ik boven op.
Maar het is natuurlijk voor iedereen anders, iedereen vindt weer wat anders fijn. Vooral gaan experimenteren
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Evalien

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 15 november 2020, 13:38:12 »
Thankss! Het is dus geen vanzelfsprekendheid, en veel girls lukt het alleen als ze zichzelf ook stimuleren. Ik heb dit zelf altijd wat awkward gevonden om tijdens de daad te doen. Wil dan vooral met hem bezig zijn.  :blush:

evelienZ

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 15 november 2020, 14:21:46 »
ja t is awkward, maar gewoon doen als je je op je gemak voelt! en vrijen is voor jullie genot SAMEN  :cheers:

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 15 november 2020, 18:59:19 »
Ja, dat vond ik in het begin ook, maar hij vindt het zelf ook wel opwindend als ik het bij mezelf doe. Hij wil graag dat ik ook kom
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

evelienZ

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 16 november 2020, 09:06:00 »
bij ons ook! denk dat alle jongens het mega g**l vinden om te zien hoor