Auteur Topic: Spiraal verloren??  (gelezen 612 keer)

xNx

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 oktober 2019, 15:17:30 »
Hey meiden,

Ik heb al op meerdere forums gekeken om te zien of iemand iets soortgelijks heeft maar vind overal de standaard vragen dus vandaar dat ik een nieuwe open.
Toen ik 15/16 was heb ik een spiraal laten zetten en heb die een aantal jaren gehad en had nooit last van bloedingen enz tot 3 jaar toen kreeg ik om de zoveel maanden een beetje spotting en dat was verder geen probleem.
ik heb op den duur de spiraal laten verwijderen omdat mijn ex en ik had besloten om zwanger te raken dat is gelukt en na de periode dat ik weer een nieuwe mocht zetten heb ik weer 1 gezet omdat ik nooit problemen had.
Nu heb ik de spiraal ongeveer 9 maand en had een paar weken terug hele erge buikpijn waar ik wakker van werd zo pijnlijk dat lopen ook pijn deed en had wat pijnstilling ingenomen maar de buikpijn bleef wel lichtelijk aan houden een paar dagen.
En nu ineens word ik al 2 maand achterlijk regelmatig ongesteld.
Is het mogelijk dat de spiraal niet meer goed zit?
En heeft iemand dit ook meegemaakt en zo ja  wat was er aan de hand met je?

Sorry voor het lange verhaal.

Thanks alvast!😊💋
Life goes on'♡

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 oktober 2019, 17:14:51 »
Zelf geen ervaring met een spiraal, maar ik zou voor de zekerheid langs de dokter gaan. Want ongesteld worden tijdens dat je een spiraal hebt hoort niet te kunnen
la vie est belle

Cookiezzz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 31 oktober 2019, 21:31:33 »
Bij een spiraal is het niet altijd zo dat je menstruatie weg blijft. Je kunt zelf voelen of je spiraal er nog in zit. Toch zou ik het ook aanraden om even langs de dokter te gaan, zeker voor je eigen bevestiging wat er precies aan de hand is.

xNx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 01 november 2019, 23:06:09 »
Bij een spiraal is het niet altijd zo dat je menstruatie weg blijft. Je kunt zelf voelen of je spiraal er nog in zit. Toch zou ik het ook aanraden om even langs de dokter te gaan, zeker voor je eigen bevestiging wat er precies aan de hand is.

Nee klopt ik weet dat de menstruatie niet bij iedereen weg blijft maar ik ben het gewend om het niet te worden dus vandaar.
Dat heb ik geprobeerd en dat kan ik zelf niet voelen dat kon ik de vorige keer ook niet ik ga ook wel een afspraak maken bij de dokter maar wou graag zien of meer vrouwen hier ervaring mee hadden.
Life goes on'♡